perjantai 11. toukokuuta 2018

Miksi söisin lääkkeitä kun ne minut sairastuttavat. Kun ilman olen psyykelääkkeitä sanovat hoitohenkilökunta että olen terve on siinä aika ristiriitainen asia.

Harmittaa huijata lääkkeen otossa. Kun en mitään tarvitse voisin ottaa muodon vuoksi yhden vitosen olantsapiinin.

Yritin Sari hoitajalle puhua miten on mahdollista. Kun olen ollut syömättä lääkkeitä vuosia. Sanovat hoitjat ja lääkärit että olen niin hyvässä kunnossa  kun syön lääkkeitä vaikken tosiaankaan ole niitä syönyt. Ja kun syön niitä sanovatkin he että olen huonossa kunnossa nyt.

Eikös ole aika ristiriitainen asia. Miksi söisin lääkkeitä, kun ne minut kaikkien mielestä sairastuttavat. Ihan PSYYKKISESTI JA FYYSISESTI.

Tekisi mieli lähteä kylille mutta kun pelästyivät hoitajat vissiin mitä puhun paskasta mitä talossa huomaan. Sanoi suoraan Nina hoitja minulle ettenhän puhu mitään kun pois lähden talosta. Eikö toi jo osoita jotain Ninankin tieätävän talossa olevasta paskasta.

Kumma kun näytti DNA latus ettei olisi kun 500 G vai mitä toi nyt on jotain 500 kumminkin eli olisi muutamissa päivissä mennyt saldoni. Huono homma kun en osaa noita käytellä ja talosta ei kukaan ehdi tai halua konetta opettaa.

Pitäisi istua hoitajan vieressä kuusi tuntia ainakin ja näyttää joka helvetin nippeli ja nappula silloin menisi jakeluun kaikki asiat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...