perjantai 11. toukokuuta 2018

Nuorisotyötä, tulee tuohon meidän lähelle 14 paikkanen nuorille tarkoitettu paikka. Juttelin nuoren kaverin kanssa tuolla kirjaston edessä. Kertoi että muuttavat he tuolta toisesta paikasta siihen uuteen paikkaan ovatko jostain koulukodista.

Olisihan niin mukava puhua junioreille päihteiden vaaroista, muttei mikään onnistu kun minua myrkytetään hoitajien ja hullujen lääkäreiden toimesta.

Kaikki menee ihan vituilleen olen noista mömmöistä ihan sekasin.

Mikähän kaveri tuli tuohon talomme pihaan äsken prätkällä oli Triump merkkinen katsoin kilvet en niin painanut niitä mieleeni. Mutta muistan kyllä jos ne uudestaan näen.

Helvetti kun Carita petti luottamukseni olisihan ollut sen kanssa Haikot ja kaikki katsastaa. Oltaisiin voitu myös Masalan paikka katsastaa. Kaikki meni vituilleen  panin kaikki rahani haisemaan. Nyt perseaukisena myrkytettävänä lääkkeitä aamuin illoin ihan zompina saan kulkea. Lulin että olisin semmoisen Jengin saanut kasaan ettei kukaan olisi uskaltanut yhtään pullistella.

Mutta vituiksi meni kaikki yksin jäin sotimaan, niin sanotusti yksin tuulimyllyjä vastaan.

Nyt lähden ruokatilaan tulee kahvi juuri minä otankin tänään kahvin sijasta teetä. Yhteen aikaan en kahvia juonutkaan, juo vissiin Suomalaiset eniten maailmassa kahvia näin olen jostain muistaakseni lukenut.

Palataan asiaan myöhemmin jos jotain tulee mieleeni myöhemmin. Tuntuu linjasto juuri aukeavan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...