lauantai 5. toukokuuta 2018

Yö kohta koittaa ja uni vallan saa alkaa lepo kulkijan matka rankka on ollut jatkuuko vielä elämän koettelut. Vai alkaako ikuinen lepo kulkijan.

Kyllä on rankkaa ollut minulla luulisi että jo lepoon pääsisin. Toivotaan nyt että Markku Kopran kanssa synkkaa asiat. On minulla puhelinaika maanantaina. Pitää minun päästä lopullisesti pois lääkityksistä, uskon että Markun sana painaa. En tiedä voisinko itse kieltäytyä lääkityksistä. Helvetti jonkun piikkilääkkeen määräsi Mengele mikä tuntuu pahalta ihmiseltä. Tuntematta minua ollenkaan ja voi sillä perusteella kumminkin  minulle myrkkyjään työntää.

Olen aina ollut lääkkeitä vastaan enkä ymmärrä miksi ja miten jotkut lääkärit saavat päättää ihmisten elämästä. Kun monet lääkkeet vievät ennenaikaiseen hautaan.

Ihminen on persoona ajatteleva ihminen Homo Sapiens viisas ihminen. Miksi minunkin luovuuteni yritetään kaikella tavalla litistää.

On täällä mukavaakin kun on punttisali kolme neljä kertaa viikossa. Penkkiä sieltä ei löydy mutta muuten on pieneen tilaan saatu vehkeitä reilusti monenlaista vehettä. Oli ihan pelimiehen näköinen kaveri vetäjänä, sanoin heti kun pelimiehet tunnen onko harrastanut Budo lajeja kertoi Karatea harrastaneensa.

Kyllä sen näkee päältä kuka mitäkin on harrastanut. Tai ainakin olemuksesta sen pelimies huomaa.Nyt täytyy laittaa maksuun ravontolisä Testomax. Sinkin ja magnesiumin saa kyllä muistakin tuotteista. Mutta on testomaxissa sarviapilaa.

Tilataan nyt sitä kun tähänkin asti olen käyttänyt. Hyvät yöt lukijani.





Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...