maanantai 14. toukokuuta 2018

Taas jumpat kulkee ja maistuu mukavalle kun sairastelinkin monta kuukautta. Kun eivät uskaltaneet hometta tutkia mitä sanoi Matti hoitaja talossa olleen.

No nyt on vointini aika hyvä olen ulkoilemaan alkanut urakalla jos onkin huonoa sisäilmaa, niin olen mahdollisimman paljon ulkona.

Kävin heti aamusta ulkona ja menin taksilla kaupoille, kallishan toi taksi on olikohan ihan 18 euroa suunnilleen ja toinen mokoma meni kaupoille.

Menin Taksilla kun ei koskaan tiedä mitä alkavat työntämään päälleni. Kun sanoi Matti hoitaja että olisi se hirviö Jammu Siltavuori täällä kylässä hirveyksiään tehnyt. Ja minut lyötiin Peijakseen rautoihin kun autoin sen hirviön pilaamaa Reijoa saunotin Reijoa kun säälitti kaveri minua niin paljon.

Reijon tyttö tehnyt kuulemma itsemurhan ja pienelle vissiin hirviö pahaa tehnyt. Ajatelkaa näin Blomeruksen mustalaispojat Keravalla en tiennyt että Mattia Syöpä vaivasi.

Sanoin Roopelle että lähdemmekö katsomaan käyttääkö vielä uskovaista olevinaan lapsityövoimaa. Kuolevia orivarsoja hieroin yötä myöten henkiin .No sanoi Roope että ota huone Cosmobolista yökerho hotellista. Sanoin veljeksille että menen Reijoa auttelemaan Nikinmäen Attendoon.

No polkasin sinne äkkiä ja Reijo sanoi että keitänkö kahvit meille. No annas olla tuli siihen kyttä Maija pihaan ja Ambulanssi alkoi sekopää ratsaamaan vaatteitaani. Olisi minulla ollut pari Tomahaukia siinä pakissa vieressäni.

Minut Peijaksen kidutuspaikkaan  rautoihin. Olemme merkanneet sen ison sian vartijan toinen kyttä oli meikäläisiä meinasin sanoa kun sanoi kaveri ikänikin tuntevan että ota tykki esiin ja tee jotain.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...