tiistai 9. lokakuuta 2018

Heräten kello 2.15 ja uudestaan 4.40 hyvin levänneenä. Tarinoita heti aamusta elämästäni. Unia nähden nukuin taas.On 10.10 näyttää vaan Blogini edellispäivää.

Kumman hyvää unta nukuin vaikka heräsinkin jo aikasin kello 2.15 siitä menin takasin nukkumaan ja nyt heräsin jo pystyyn 4.40 hyvin levänneenä. Näin jotain unia missä oli jotain lössiä mikä jotain touhusi. En nyt muuta muista unestani, harmi kun ei ole ruokaa minulla edes aamupuuroa en viitsi edes ottaa vitamiinejani ja ravintolisiäni tyhjään vatsaan ettei tule niistä pahaolo. Pitäisi minun pystyä makselemaan Vitaeproni ja testomaxini ettei tilaus katkea menisi niihin rahojani taas aika paljon. Toivotaan nyt että saan kelasta muuttorahani mitä sieltä olen hakenut ja mikä kuuluisi heidän maksaa avustaen uuttaa asujaa.

Pitkään on mennyt jo taas kelan päätöksessä kun pitäisi heidän 7 vuorokauteen käsitellä hakemukset. Toivotaan nyt että tulisi sieltä rahaa jos 200 euroakin saisin sieltä minkä ovat muillekkin antaneet kuulemma, näin sanoivat täältä porukka saisin jotain ostettua kirppikseltä. Ihmettelen kyllä etteivät ilmaseksi anna minulle huonekaluja ja tavaroita kun kamaa on niin paljon Kirppiksellä ja uskovaisia pitäisi olla paikassa johtajatkin, luulisi että auttaisivat uskonveljeään. Kun pienissä rahoissa olen enkä voisi sijoittaa kelan rahojakaan tavaroihin. Olisihan se hienoa että saisin nätin kodin jos kyläänkin pyytelisi porukkaa olisi sohvat ja ruokapöydät minulle missä voisi teetä ja kahvia juoda porukan kanssa. Kun on kirppiksellä hienoa asiastoakin kristalli lasejakin tuntuu siellä olevan.

Kyllä olisin saanut nukkua vielä vaikka kahdeksaan olisi sitä saanut levätä kunnolla. Mutta kumman levännyt olin nytkin herätyksessäni 4,40 menin melko inhimilliseen aikaan nukkumaan en nyt muista ihan mihin aikaan mutta melko aikasin kumminkin. Nyt lukemaan Mario Puzoa Omertan lakia Vaikenemisen lakia Mafian kirjaa. Kummasti kävi heti silmään tommoinen kirja meidänkin Mafiasta mihin minäkin kuulun linnojen Mafiaan niin sanottuun. Ainakin me vanhanliiton miehet kuuluimme vanhaan liittoon toistemme arvostukseen ja kunnioitukseen. Mitä ei nykypolvi ymmärrä eikä arvosta enään vanhempaa venkulaa. Huumeet pilanneet kaikki nykynuorisonkin oman pesän likaajia rottia monetkin.

Kyllä olisi mukavaa jos olisi vielä vanhanliiton konnia mutta veljeni ja isäni alkavat olemaan haudan levossa monetkin. Sanoi Suomen varmaan riskein Vartija nelinkertanen Suomenmestari kiekonhoitossa ja kakkoseksi tulleen puntilla ikämiehissä MM tasolla Mikko Kyyrö. Luulisi etteivät uskaltaisi hyppiä pikkupiipertäjät silmilleni kun tuommoinen vartija on sukulainen Serkkuni Esan poika. Ennen riitti kun sanoin kusipäille että linnoissa tavataan.

Eivät minulle uskaltaneet pikkupiipertäjät vittuilla yhtään kun pelkäsivät minun kanssani lusimaan joutuvan. Oli maineeni semmoinen ettei kanssani leikitty, mutta nyt on toisin huumehöyryissään sekoilevat pahasti eivätkä ymmärrä yhtään mitään sitten ovat surkeita refloissaan kipeitä ja nöyriä odottaen vaan uutta piikkiä.

Kyllähän minulla on ikäväkin poikiani mutta kun kaikki työni oli turhaa heidän kanssaan en kuiville ketään saanut jäi meiltä Espanjaan lähtökin yhden poikani luokse olisi sieltä tuttuni mukaan saanut talon 300 euroon kuussa olisin kirjaani mennyt sinne työstämään, mutta pojilleni oli huumeet tärkeämmät. Mitä ihmettelin mikä huumeissa niin vetää kun tuttuni sanooa viinaa pahemmaksi kun huumeita mutta kyllä noi huumehemmot olivat niin pahoja ja sekoilivat niin pahasti kun oli niiden pakko saada piikkinsä olivat muuten ihan sekopäitä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...