Kävin aamulta keittiöllä oli Antti mennyt jo viideltä hommiin join kahvia pari kuppia. Oli ruoka kello 11 oli makkarakastike perunat salaatti. Alkoikin väsyttämään minua kummasti ruuan jälkeen todella hutera olo tuli yhtääkkiä. Onhan tota univelkaa parilta yöltä kun toissa yönä nukuin vaan kolme tuntia ja viime yönäkin vain viisi tuntia.
Kyllä kauppareissu pitää tehdä että saan syödäkseni kun tulee pitkä viikonloppu eikä talossakaan ole ruokaa silloin ei perjantain jälkeen maanantaihin. Nyt kaupoille palataan asiaan sen jälkeen.
Kyllä kauppareissu pitää tehdä että saan syödäkseni kun tulee pitkä viikonloppu eikä talossakaan ole ruokaa silloin ei perjantain jälkeen maanantaihin. Nyt kaupoille palataan asiaan sen jälkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti