keskiviikko 10. lokakuuta 2018

Reissumme Hiidenpeltoon ja kaupoille. Väsymys valtasi minut kun univelkaa parilta yöltä.

Kävin aamulta keittiöllä oli Antti mennyt jo viideltä hommiin join kahvia pari kuppia. Oli ruoka kello 11 oli makkarakastike perunat salaatti. Alkoikin väsyttämään minua kummasti ruuan jälkeen todella hutera olo tuli yhtääkkiä. Onhan tota univelkaa parilta yöltä kun toissa yönä nukuin vaan kolme tuntia ja viime yönäkin vain viisi tuntia.

Kyllä kauppareissu pitää tehdä että saan syödäkseni kun tulee pitkä viikonloppu eikä talossakaan ole ruokaa silloin ei perjantain jälkeen maanantaihin. Nyt kaupoille palataan asiaan sen jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...