Ei tullutkaan Andrein kyydissä eilen illalla kaverinsa olivat olleet Karin kanssa liikenteessä yhdeksään asti huomasin kun myöhään joku auto pyöri talollamme. Odottivat Andreita olikohan kaverinsa yötä talossamme. Aamusta heräsin kovaan paukkeeseen alkoi kaveri tekemään remonttia luulin että naapurikämpässä mutta kun lähdin alas kahville huomasin että tekee venäläinen kaveri parvekeremonttia purkaa huonokuntoista puutavaraa pois käytävän parvekkeen katosta.
Hyvähän se on että remonttia tekevät talossamme kumma jos myyntiin menee talo niin kun puhuvat. Mitenhän uuden vuokraisännän kanssa pitää vissiin tehdä uudet vuokrasopimukset,jos tähän saa asumaan jäädä. Uskon että saa eihän ne kadulle voi meitä Antin kanssa heittää.
Kovaa remonttia tekee Andrein kaveri mökä on kova harmi kun en saanut nukuttua pitempään aamusta vaikka väsytti minua aamusta kun yöllä taas kirjoittelin. Oli remontin ääni niin kova ettei siinä enään voinut nukkua. Kun on ulkoparveke tossa kämppäni vieressä samassa kerroksessa.
Kävin kirpputorilla olisin pulla kahvit juonut mutta sanoi tumma Kari ettei ole heillä vielä kahvia oli Anttikin kirppiksellä oli sillä keittiöllä kahvit sanoi että käy siellä. Olivat Antti ja Pekka tehneet aamusta tukkutilausta keittiöllä vissiin siksi Antti oli kahvit keittänyt vaikka tänään ei ole edes ruokaa talossamme kun on niin vähän porukkaa hommissaa kuulemma.
Katsoin kirjoja kirppikseltä yhden luettavan löysin en sitä vielä ottanut pitää paneutua kirjojen salaisuuteen ei jaksa koneella olla kaikenaikaa. Omertan vaikenemisen lain 304 sivua luin muutamissa päivissä oli niin hyvää tekstiä Mafiasta mihin minäkin kuulun omalla tavallani linnojen Mafiaan. Kohta voisi lähteä kävelylle tonne metsätielle jos vaikka taas Lean kohtaisin, kun useasti tulee se minua vastaan lenkilläni. Juoksulenkit pitäisi ottaa taas ohjelmaan että kuntoni kohenisi.
On tuolla isolla tiellä vähän vaikea lenkkeillä kun ajaa autot vauhdilla ihan vierestä kun on tiet täällä niin kapeat. Pekka lähtee vissiin tänään Havajilla kahdeksi viikoksi lomille. Kyllä toisilla on mukavaa kun pääsevät reissuun kyllä rahalla saa mukavuutta. Pekka ei taida mikään köyhä olla ison hallin omistaja ja mitä sitten vielä omistaa.
Minuakin harmittaa kun ei poikani ottanut minua mukaansa asumaan Espanjaan vaikka rahaakin oli minulla hyvin siinä vaiheessa. Olisin tavarani saanut keravan Ahjon varastoon jos olisin tiennyt että häviää Keravan piriluukkuun tavarani kaikki arvokkaat muistoni ennen kaikkea 5500 sivua käsinkirjoitettua tekstiäni näiltä kidutusvuosilta mitkä hupia kiinni olin. Kyselin sieltä tavaroitani eivät tienneet talon omistajat tavaroistani mitään.
Hyvähän se on että remonttia tekevät talossamme kumma jos myyntiin menee talo niin kun puhuvat. Mitenhän uuden vuokraisännän kanssa pitää vissiin tehdä uudet vuokrasopimukset,jos tähän saa asumaan jäädä. Uskon että saa eihän ne kadulle voi meitä Antin kanssa heittää.
Kovaa remonttia tekee Andrein kaveri mökä on kova harmi kun en saanut nukuttua pitempään aamusta vaikka väsytti minua aamusta kun yöllä taas kirjoittelin. Oli remontin ääni niin kova ettei siinä enään voinut nukkua. Kun on ulkoparveke tossa kämppäni vieressä samassa kerroksessa.
Kävin kirpputorilla olisin pulla kahvit juonut mutta sanoi tumma Kari ettei ole heillä vielä kahvia oli Anttikin kirppiksellä oli sillä keittiöllä kahvit sanoi että käy siellä. Olivat Antti ja Pekka tehneet aamusta tukkutilausta keittiöllä vissiin siksi Antti oli kahvit keittänyt vaikka tänään ei ole edes ruokaa talossamme kun on niin vähän porukkaa hommissaa kuulemma.
Katsoin kirjoja kirppikseltä yhden luettavan löysin en sitä vielä ottanut pitää paneutua kirjojen salaisuuteen ei jaksa koneella olla kaikenaikaa. Omertan vaikenemisen lain 304 sivua luin muutamissa päivissä oli niin hyvää tekstiä Mafiasta mihin minäkin kuulun omalla tavallani linnojen Mafiaan. Kohta voisi lähteä kävelylle tonne metsätielle jos vaikka taas Lean kohtaisin, kun useasti tulee se minua vastaan lenkilläni. Juoksulenkit pitäisi ottaa taas ohjelmaan että kuntoni kohenisi.
On tuolla isolla tiellä vähän vaikea lenkkeillä kun ajaa autot vauhdilla ihan vierestä kun on tiet täällä niin kapeat. Pekka lähtee vissiin tänään Havajilla kahdeksi viikoksi lomille. Kyllä toisilla on mukavaa kun pääsevät reissuun kyllä rahalla saa mukavuutta. Pekka ei taida mikään köyhä olla ison hallin omistaja ja mitä sitten vielä omistaa.
Minuakin harmittaa kun ei poikani ottanut minua mukaansa asumaan Espanjaan vaikka rahaakin oli minulla hyvin siinä vaiheessa. Olisin tavarani saanut keravan Ahjon varastoon jos olisin tiennyt että häviää Keravan piriluukkuun tavarani kaikki arvokkaat muistoni ennen kaikkea 5500 sivua käsinkirjoitettua tekstiäni näiltä kidutusvuosilta mitkä hupia kiinni olin. Kyselin sieltä tavaroitani eivät tienneet talon omistajat tavaroistani mitään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti