Hyvä että on uskovaisia talossamme kun ollaan täällä kun JUMALAN SELÄN TAKANA NIIN SANOTUSTI VAIKKA HERRA ONKIN KAIKEN AIKAA LÄSNÄ. Oli Anreilla joku musa vehje kaverinsa kantoi sen kämpilleen jotku urut näytti olevan olisivatko olleet kokouksessa soittamassa.
Luulin ekaksi että oli kaverinsa Kari kun puhui se että lähtee se Andrein mukaan. Mutta oli joku outo kaveri varmaan Andrein uskon veli.
Kumma että kaverini viihtyy niin paljon yksin ei pyydä kylään telkkaa katsomaan kun minulla ei ole telkkaa olisi mukava kimpassa katsoa telkkaa.
Tuttuni on ollut hiljaa jonkun aikaa tekee jotain muuta kun on koneella tai sitten kirjoittelee Blogiaan kun on sillä aika hyvin ympäri maailmaa lukijoita. Minulla ei ollut kun yksi ulkomailta en nyt muista mistä maasta. Jenkkejä saisi olla kun yhteen aikaan oli yli sata jenkki käyntiä sivullani
Kohta yritän nukkua kun oli vieläkin univelkaa minulla vaikka viime yönä nukuinkin jo paremmin vaikka heräsin yöllä kirjoittelemaan mutta nukuin aamusta vielä jonkun aikaa. Huomenna ei sitten keittiö olekkaan auki täytyy mennä Kirpputorilla kuluttamaan aikaansa. Ja juomaan kahvia ja syömään paakelssia.
Kummaa vääntämistä oli pojilla Joonalla ja Karilla väittelivät tavaroista kumpikaan ei antanut toisilleen periksi kovaa kinaamista oli heillä. Nauroin pojille ja sanoin että onko känkkäränkkä päivä heillä.
Ihmettelen miksi ei avainlukuni ole jo tulleet kun monta päivää on siitä kun tein pankkiin valtakirjan osoitteen muutosta kun ei ollut heille mennyt osoitteen muutos postista eikä maistraatista mitä ihmettelin.
Mistähän saisi kaupungista asunnon että pääsisi punttisalille treenaamaan ja ihmisten pariin. Jos olisi Samarialla asuntoja Porvoossa olisi se mukava kaupunki asua tutustua porukoihin ja käydä kokouksissa uskovaisten kanssa.
Luulin ekaksi että oli kaverinsa Kari kun puhui se että lähtee se Andrein mukaan. Mutta oli joku outo kaveri varmaan Andrein uskon veli.
Kumma että kaverini viihtyy niin paljon yksin ei pyydä kylään telkkaa katsomaan kun minulla ei ole telkkaa olisi mukava kimpassa katsoa telkkaa.
Tuttuni on ollut hiljaa jonkun aikaa tekee jotain muuta kun on koneella tai sitten kirjoittelee Blogiaan kun on sillä aika hyvin ympäri maailmaa lukijoita. Minulla ei ollut kun yksi ulkomailta en nyt muista mistä maasta. Jenkkejä saisi olla kun yhteen aikaan oli yli sata jenkki käyntiä sivullani
Kohta yritän nukkua kun oli vieläkin univelkaa minulla vaikka viime yönä nukuinkin jo paremmin vaikka heräsin yöllä kirjoittelemaan mutta nukuin aamusta vielä jonkun aikaa. Huomenna ei sitten keittiö olekkaan auki täytyy mennä Kirpputorilla kuluttamaan aikaansa. Ja juomaan kahvia ja syömään paakelssia.
Kummaa vääntämistä oli pojilla Joonalla ja Karilla väittelivät tavaroista kumpikaan ei antanut toisilleen periksi kovaa kinaamista oli heillä. Nauroin pojille ja sanoin että onko känkkäränkkä päivä heillä.
Ihmettelen miksi ei avainlukuni ole jo tulleet kun monta päivää on siitä kun tein pankkiin valtakirjan osoitteen muutosta kun ei ollut heille mennyt osoitteen muutos postista eikä maistraatista mitä ihmettelin.
Mistähän saisi kaupungista asunnon että pääsisi punttisalille treenaamaan ja ihmisten pariin. Jos olisi Samarialla asuntoja Porvoossa olisi se mukava kaupunki asua tutustua porukoihin ja käydä kokouksissa uskovaisten kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti