keskiviikko 10. lokakuuta 2018

Hiidenpellossa käynti ja kaupoilla laskuja vieläkin Hiidenpellon Mehiläisestä. Mehiläisen tulipalovaarat ja minä palomiehenä.

Käytiin hakemassa Hiidenpelto Mehiläisestä laskuni tuli sieltä 356 euron lasku vielä tässä vaiheessa vaikka olen jo talosta lähtenyt. Viitsivätkin minua rokottaa Mehiläinen vaikka säästin jo Mehiläisen rahoja hiekkaharjun yksikössä kun oli putket tukossa ja putkimiehet ruuvailivat yhtä pyttyä kerralla auki vaikka oli seitsemän pyttyä ja ne sarjassa eli aina toinen tukossa kun toisen saivat auki viikon lypsivät Mehiläisen rahoja sitten sain painehuuhtelun taloomme ja oli kerrasta auki pytyt. Sama kun hiekkaharjun yksikkö meinasi palaa palokunta ei tehnyt mitään päivällä kun sosionomin kanssa oltiin toimistossa ja alkoi lamppu kärymään sanoi palopäälikkö että tuttu vika sanokaa talonmiehelle sanoin sille että vedä nyt kattoa auki ja katso mikä käryää. No pikkupäälikkö Karri tuli sanomaan että meni ruokasalista sähköt.

No aamusta neljältä Merja huusi että talo palaa minäkin olin hereillä kun en lääkkeitä syönyt. Menin käytävälle ja katsoin kun lukossa oleva ruokavarasto kärysi mustaa savua tuli seinän välistä. Soitin palokunnalle ja sanoin että tuletteko nyt kun minun tuomiossani ette tulleet paikalle ja sain kahdeksan vuotta hupia pahimmissa laitoksissa. Sanoin että on minulla pakissani kaksi kirvestä ja menen niillä oven läpi jos ette tule. Ei toiminut talossamme hälyttimetkään kun silloin tällöin viilasivat niitä kaikenaikaa. No tuli palokunta pikana paikalle huusin kaikki ennen heidän tuloaan hereille jos olisi tarvinnut tyhjentää talo.

Porasivat palokunta lukon auki ja siitä homma loppui. Ei vettä tarvinnut kun saivat muuten sammumaan. No sain isolla työllä sähkömiehen paikalle laittamaan uudet kuristajat lamppuihin tutkin tilanteen oli saksalaista entiset kuristimet nyt laittoi vissiin Suomalaista Helvaria. Tutkin myös olisiko ollut tulipalovaara lampusta oli kuristaja polttanut sytyttimen niin kuumaksi että oli se sulanut hyllyllä oleviin pahvilaatikoihin eli tulipalovaara oli ilmeinen. Missä kiitos minulle ja vielä saan maksaa itseni kipeäksi siellä kaikkeni tehneenä. Sähköhoidosta pelastin 26 vuotiaan tytön annoin rakkauttani tytölle ja sain sen sähköhoidosta pois kun oli se siitä ihan sekasin jatkuvasti.

Maksoin Mehiläisessä olleena kaikki eläkkeeni sinne ja mitä sitten kunta hirveitä rahasampoja ovat tommoiset säilytyspaikat. Lääkkeitä aamuin illoin jengille ovathan helppohoitosia. hiidenpellossakin antoivat aamuin illoin ja siinä välissäkin lääkkeitä jengille menivät nukkumaan 20.15 iltalääkkeiltä. Toki jos ovat toiset niin sekasin että tarvitsevat lääkkeitä siitä vaan. Minä lähdin juuri sen takia oikeastaan pois sieltä. Kun olin ilman lääkkeitä pitkään ja olin siellä puolivuotta kipeä kun homeesta puhuivat yhdessä huoneessa eivätkä uskaltaneet kuulemma tilata terveystarkastajaa taloon tutkimaan homeen. No oli toki Teuvo stressitekijä tullut silloin taloomme kun sairastelin kun rasitti kaveri minua telkkaa määräämällä ja yhtä väkivaltaista kaveria puhuttamalla minua vastaan. No aloin tervehtymään ja olin iloinen ja oma itseni pääsin hammaslääkäriin mikä jäi kolme kertaa sairastellessani. Kävin lenkillä kylillä kävin seurustelin kylän väen kanssa. No annas olle passittivat minut ambulansilla Lohjan Psykipolille Paul Birin vastaanotolle määräsi Biri minulle varmaan Hiidenpellon hoitajien raporttejen mukaan minulle piikkilääkityksen ja siihen jonkun vapinan estolääkkeen mitä en todella ottanut. Ajatelkaa piikkilääkitys ja lääkärin nimikin oli Paul Biri mikä tunnetaan piireissä Amfetamiinina. Huijasin kaikenaikaa ottavani Deprakinen ja Olatsapiini lääkitykseni syljin ne suustani vessanpyttyyn. No kumma ihmeparantuminen tapahtui Lohjan Psykipolilla kun passittivat minut melko äkkiä sieltä pois. Vaikken siis syönyt edes lääkkeitä. Kumma kun lääkärit sanoo että olen sairas kun syön lääkkeitä ja kun en syö sanovatkin että olen terve miksi siis yrittävät minut sairaaksi tehdä lääkityksellä. Kysynpä sitä vaan mikä niissä on. Nytkään en syö lääkityksiä mitään ja voin erittäin hyvin. Yrittävät suoran yhteyteni JUMALAAN ESTÄÄ EI PYHÄ HENKI KOSKETA PILLEREISSÄ OLEVAA TUNTEET VIEDÄÄN IHMISELTÄ KUN MINÄKIN YLIHERKKÄ OLEN ON MINUSSA HENKI NIIN VAHVA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...