Kyllähän tänne sopeutuu pikkuhiljaa olen vaan lusinut niin pitkään yksin että kaipaan säpinää ympärilleni. Keravan kollien kanssa oli mukavaa touhuta ja panna perintöjäni menemään. Mutta kun rahat loppui alkoi tulemaan paskaa vastaan kaikkilta tahoilta. Meni rahojani vähän oudosti tonneja eikä kukaan ollut tietävinään mihin rahaa oli mennyt niin paljon.
Kohta alan nukkumaan että herään aamusta kahville kun kaveri avaa keittiön saa sieltä ilmaseksi kahvit. Väsyttää minua jo vähän kun ulkoilin pari kertaa tänään alkaa raitis ilma väsyttämään.
Täytyy Lean puolesta olla rukouksessa väkevä että saa se voimaa Paulin muistoa kunnioittaen. Kiva kun Lea muisti minut ja kuvakin sillä on Paulin minua kastaessa seurakunnassa.Kerroin Lealle että yritin soitella tänne 2016 en silloin tiennyt että Pauli kuoli juuri silloin. Olisihan ollut hieno tulla tänne asumaan perintörahojeni kanssa olisin saanut kaikkea rahalla, kuljettu kaupungeilla kavereiden kanssa. Laittanut kämpän viimesen päälle kauniilla tavaroillla.
Harmi kun ei ole minulla telkkaa olisihan mukava sieltä jotain katsella luontoa uutisia urheilua ajankohtaista. Mitään ruokaohjelmaa enkä sisustusta en jaksa katsoa on ne ihan paskaa. Toivotaan että Pekalle käy minun putsarin hommani keittiöllä jos kaverini sitä ehdottaisi vielä Pekalle olisihan kaverilleni varmaan mukavampaa kaverin kanssa touhuta. Voisin siivota ruokatilan lakasta ja mopata lattian ja pyyhkiä pöydät. Olisi mukava kun olisi uskovaisia tyttölapsia talossamme niin kun oli aikoinaan Paulin aikana silloin oli uskovaisia talossamme nyt ei ole vissiin kun Pekka ja Andrei ja minä linnan uskossani. Muuttaisi tähän tyttölapsia taloomme kun tyhjiä huoneistoja on talossa. Jos kolahtaisi jonkun naikkosen kanssa kimppa yhteen saisi vaimon vanhoille päivilleen. Kyllä noi uskovaiset löytävät vaimoja itselleen kummasti miksen siis minä. Katsotaan nyt mitä eteen tulee jos elämäni vielä valkenisi minulle.
Kohta alan nukkumaan että herään aamusta kahville kun kaveri avaa keittiön saa sieltä ilmaseksi kahvit. Väsyttää minua jo vähän kun ulkoilin pari kertaa tänään alkaa raitis ilma väsyttämään.
Täytyy Lean puolesta olla rukouksessa väkevä että saa se voimaa Paulin muistoa kunnioittaen. Kiva kun Lea muisti minut ja kuvakin sillä on Paulin minua kastaessa seurakunnassa.Kerroin Lealle että yritin soitella tänne 2016 en silloin tiennyt että Pauli kuoli juuri silloin. Olisihan ollut hieno tulla tänne asumaan perintörahojeni kanssa olisin saanut kaikkea rahalla, kuljettu kaupungeilla kavereiden kanssa. Laittanut kämpän viimesen päälle kauniilla tavaroillla.
Harmi kun ei ole minulla telkkaa olisihan mukava sieltä jotain katsella luontoa uutisia urheilua ajankohtaista. Mitään ruokaohjelmaa enkä sisustusta en jaksa katsoa on ne ihan paskaa. Toivotaan että Pekalle käy minun putsarin hommani keittiöllä jos kaverini sitä ehdottaisi vielä Pekalle olisihan kaverilleni varmaan mukavampaa kaverin kanssa touhuta. Voisin siivota ruokatilan lakasta ja mopata lattian ja pyyhkiä pöydät. Olisi mukava kun olisi uskovaisia tyttölapsia talossamme niin kun oli aikoinaan Paulin aikana silloin oli uskovaisia talossamme nyt ei ole vissiin kun Pekka ja Andrei ja minä linnan uskossani. Muuttaisi tähän tyttölapsia taloomme kun tyhjiä huoneistoja on talossa. Jos kolahtaisi jonkun naikkosen kanssa kimppa yhteen saisi vaimon vanhoille päivilleen. Kyllä noi uskovaiset löytävät vaimoja itselleen kummasti miksen siis minä. Katsotaan nyt mitä eteen tulee jos elämäni vielä valkenisi minulle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti