Kävin tuolla edesmenneen Leon talolla mitä Joona asuu äitinsä kanssa joku pani minut kävelemään tonne taloltamme isolle tiellepäin. Tuli vanhempi pirteä leidi pinen koiran kanssa minua vastaan tunnistin heti Lean. Tultiin niin iloiseksi tapaamisestamme sanoi Lea että oli surrut rankasti Paulin miehensä kuolemaa 2016 mutta nyt on päässyt jo yli asiasta jonkun verran varmaan ainakin, oli iloinen nyt ja sanoi että on hänellä kuva missä miehensä kastoi minut seurakunnassa. Puhuin kiduttamisestani vuosiksi näillä reissuillani. Kysyi Lea ikääni sanoin että 62 olen sanoi hän olevansa 82 muttei millään uskoisi niin pirteä oli. Oikein säteili Lea alkoi oikein aurinko paistamaaan täydeltä terältä josko tapaamisestamme. Tulin niin iloiseksi tapaamisestamme, on päivä pelastettu minulta
Sanoi Lea että menee täältä palvelukyyti kaksi kertaa viikossa Nummelaan kahdeksi tunniksi ja Vihtiin tunniksi. Siinä ehtii hyvin käydä kaupoilla täytyy nyt katsoa koska se kyyti menee ja hypätä pykälään, kuulemma Lean mukaaan 6 euroa maksaa kyyti kerrasta.
Kyllä alkaa näyttämään paremmalta pikkuhiljaa touhut ja alan tottumaan tähän hiljaisuuteen ja lande meininkiin. Joonan talolla ei näkynyt mitään toimintaa en viitsinyt ovelleen mennä jos olisivatkin vaikka kahvit keittäneet minulle. En muista Leon vaimoa enkä Joonaakaan oli silloin varmaaan aika pieni poika se.
Tulisi nyt huominen että alkaisi toimintaa tulemaan firmaamme pojat tulevat töihin ja aukeaa Antin valtakunta keittiö pääsee aamukahville aamusta ja syömään päivällä. Hyvä ettei kaverini enään tänään ottanut brenkkua muutaman kaljan näkyi kuskinsa kanssa hakeneen ja ruokaa kassin.
Täytyy huomenna Pekalta kysyä Antin kanssa jos tarvittaisiin putsaria keittiölle kun Antti sanoi ettei hän luuttua lattioita. Jos saisin vaikka ilmaset ruuat siitä säästäisihän siinäkin vitosen päivässä neljänä kertana viikossa minkä ruoka on jos en joisi edes kirppiksellä kahveja mikä on pullan kanssa kaksi euroa joisin vaan aamusta keittiöllä kahvit. Kun muutenkin tykkään enemmän teestä kahvi on myrkkyä liikaa juotuna.
Vielä kerran muistakaa että kirjoitan nimistä anonyymeinä jos joku itsensä löytää tarinoistani hyvä niin että teette parannuksen. En viitsi edes sanoa missä olen ettei kenenkään varpaille astu enhän kenestäkään pahaa kirjoita vaan elämästämme. Mikä ihmistä johdattaa JUMALAN VOIMALLA.
Sanoi Lea että menee täältä palvelukyyti kaksi kertaa viikossa Nummelaan kahdeksi tunniksi ja Vihtiin tunniksi. Siinä ehtii hyvin käydä kaupoilla täytyy nyt katsoa koska se kyyti menee ja hypätä pykälään, kuulemma Lean mukaaan 6 euroa maksaa kyyti kerrasta.
Kyllä alkaa näyttämään paremmalta pikkuhiljaa touhut ja alan tottumaan tähän hiljaisuuteen ja lande meininkiin. Joonan talolla ei näkynyt mitään toimintaa en viitsinyt ovelleen mennä jos olisivatkin vaikka kahvit keittäneet minulle. En muista Leon vaimoa enkä Joonaakaan oli silloin varmaaan aika pieni poika se.
Tulisi nyt huominen että alkaisi toimintaa tulemaan firmaamme pojat tulevat töihin ja aukeaa Antin valtakunta keittiö pääsee aamukahville aamusta ja syömään päivällä. Hyvä ettei kaverini enään tänään ottanut brenkkua muutaman kaljan näkyi kuskinsa kanssa hakeneen ja ruokaa kassin.
Täytyy huomenna Pekalta kysyä Antin kanssa jos tarvittaisiin putsaria keittiölle kun Antti sanoi ettei hän luuttua lattioita. Jos saisin vaikka ilmaset ruuat siitä säästäisihän siinäkin vitosen päivässä neljänä kertana viikossa minkä ruoka on jos en joisi edes kirppiksellä kahveja mikä on pullan kanssa kaksi euroa joisin vaan aamusta keittiöllä kahvit. Kun muutenkin tykkään enemmän teestä kahvi on myrkkyä liikaa juotuna.
Vielä kerran muistakaa että kirjoitan nimistä anonyymeinä jos joku itsensä löytää tarinoistani hyvä niin että teette parannuksen. En viitsi edes sanoa missä olen ettei kenenkään varpaille astu enhän kenestäkään pahaa kirjoita vaan elämästämme. Mikä ihmistä johdattaa JUMALAN VOIMALLA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti