Mukava kaveri oli vaimoineen kirpputorillamme esitteli vaimonsa ihmettelin jo Hiidenpellossa mistä tiesi suvullamme olleesta isosta maatilasta junnuna. Isäni sanoi että papan, kuka eli vissiin yli satavuotiaaksi poika mummon veli Viljo kuoli Hilkkaa kolme päivää ennen ja että olisi mennyt tilamme lääkärisuvulle. Tämä nyt on isävainaani puheita tiedä sitä sitten. Isää harmitti kun ei jäänyt tila meidän suvulle. Katsoin juuri netistä natseista elokuvaa Magda Goeppelsin lapsiensa ja itsensä myrkyttämisestä Hitlerin Bunkkerissa. Oli tiukkaa kuvaa natsejen touhusta.
Otin tänään hyvän kirjan kirpputorilta Mario Puzon Omertan mikä meikäläiset tietää jo Äidin maidosta olevan vaikenemisen lain. Kertoo Mafian touhuista mihin minäkin kuulun linnojen Mafiaan miksi sanon meitä linnan miehiä ainakin vanhanliiton miehet tietää sen ja vankitoverin kunnioituksen.
Oltiin veteraanejen jälkeläisiä siksi vartijatkin olivat kun upseereita jo junnusta meille, kun pantiin meidät pojat kasvamaan linnoihin. Kurissa ja herran nuhteessa olimme siihen aikaan taloissa. Koittakaa käsittää tekstini jos sitä luette kun on minua kidutettu niin paljon vuosien saatossa siksi kiukkusuuteni.
Harmi kun jäi minulta hyvä kirja Keravan kolleille Prosenttijengin kirja Mika Mölsän kirjoittama Prosenttijengit Moottoripyörä kerhot ja järjestäynyt rilkollisuus Suomessa. Olisi se ollut mukava tossa hyllyssä vaikka jollekkin lainata ja miksei itsekkin uudestaan lukea.
Tuli mieleen kokkimme Antin kipeät polvet kun on sillä polvirikko miten sitä kun minä olen saanut pidettyä hyvänä jalkapallossa rikki menneen polveni Gollageenilla. Olen tilannut sitä netistä mutta kun rahaa oli perintöjä ostin Kamomilla luontaistuote kaupasta puhdasta kymppitonnista Gollageenia. Uskon että on se auttanut minua, täytyy huomenna Antille puhua noista. On myös lääke kukonheltta piikkihoito mitä käytetään polviin.
Harmi Antin polvet kun on mukava Isona Anttina tunnettu kunnon vanhanliiton mies. Mutta jos saadaan niitä Gollageenilla paremmaksi eiköhän sitä apteekista saa tai sitten ostetaan kymppitonnista Kamomillasta jos semmoinen kyliltämme löytyy.
Kohta yritän alkaa nukkumaan kun ei oikein jaksa kirjoitellakkaan enempää tälle illalle. On ruoka loppu minulta piti Andrei tulla tänään jos sen kanssa pääsisin Hiidenpeltoon hakemaan postini ja lääkkeeni särkylääkkeen ja volttaren rasvan ja kaupoilla. Alkoi Sossu Heidi Marttila selittämään että lähdin sieltä niin äkkiä että jäi minulta siivoaminen kesken, mitä ihmettelin kun kämppäni on ollut aina melko siisti. Rahan kanssa on kyllä tiukkaa minulla kun menee lainan lyhennykseen 75euroa kuussa ja liikaa maksettuun asumistukeen 75 euroa on se iso summa pienestä eläkkeestäni. Täytyy nyt yrittää laskea ja nuukailla rahan kanssa. Ei näkynyt vielä kelasta anomani asunnon perustamiseen avustuksia puhuivat täällä että on joku saanut 200 euroakin sieltä. Nyt Omerta kirjaa vielä hetki ja kaverin kanssa keskustelua ja sitten ajoissa nukkumaan. Jos Andrei huomenna jo tulisi ja pääsisin sen kanssa liikenteeseen. Palataan asiaan tuonnempana. Hyvät yöt lukijani.
Otin tänään hyvän kirjan kirpputorilta Mario Puzon Omertan mikä meikäläiset tietää jo Äidin maidosta olevan vaikenemisen lain. Kertoo Mafian touhuista mihin minäkin kuulun linnojen Mafiaan miksi sanon meitä linnan miehiä ainakin vanhanliiton miehet tietää sen ja vankitoverin kunnioituksen.
Oltiin veteraanejen jälkeläisiä siksi vartijatkin olivat kun upseereita jo junnusta meille, kun pantiin meidät pojat kasvamaan linnoihin. Kurissa ja herran nuhteessa olimme siihen aikaan taloissa. Koittakaa käsittää tekstini jos sitä luette kun on minua kidutettu niin paljon vuosien saatossa siksi kiukkusuuteni.
Harmi kun jäi minulta hyvä kirja Keravan kolleille Prosenttijengin kirja Mika Mölsän kirjoittama Prosenttijengit Moottoripyörä kerhot ja järjestäynyt rilkollisuus Suomessa. Olisi se ollut mukava tossa hyllyssä vaikka jollekkin lainata ja miksei itsekkin uudestaan lukea.
Tuli mieleen kokkimme Antin kipeät polvet kun on sillä polvirikko miten sitä kun minä olen saanut pidettyä hyvänä jalkapallossa rikki menneen polveni Gollageenilla. Olen tilannut sitä netistä mutta kun rahaa oli perintöjä ostin Kamomilla luontaistuote kaupasta puhdasta kymppitonnista Gollageenia. Uskon että on se auttanut minua, täytyy huomenna Antille puhua noista. On myös lääke kukonheltta piikkihoito mitä käytetään polviin.
Harmi Antin polvet kun on mukava Isona Anttina tunnettu kunnon vanhanliiton mies. Mutta jos saadaan niitä Gollageenilla paremmaksi eiköhän sitä apteekista saa tai sitten ostetaan kymppitonnista Kamomillasta jos semmoinen kyliltämme löytyy.
Kohta yritän alkaa nukkumaan kun ei oikein jaksa kirjoitellakkaan enempää tälle illalle. On ruoka loppu minulta piti Andrei tulla tänään jos sen kanssa pääsisin Hiidenpeltoon hakemaan postini ja lääkkeeni särkylääkkeen ja volttaren rasvan ja kaupoilla. Alkoi Sossu Heidi Marttila selittämään että lähdin sieltä niin äkkiä että jäi minulta siivoaminen kesken, mitä ihmettelin kun kämppäni on ollut aina melko siisti. Rahan kanssa on kyllä tiukkaa minulla kun menee lainan lyhennykseen 75euroa kuussa ja liikaa maksettuun asumistukeen 75 euroa on se iso summa pienestä eläkkeestäni. Täytyy nyt yrittää laskea ja nuukailla rahan kanssa. Ei näkynyt vielä kelasta anomani asunnon perustamiseen avustuksia puhuivat täällä että on joku saanut 200 euroakin sieltä. Nyt Omerta kirjaa vielä hetki ja kaverin kanssa keskustelua ja sitten ajoissa nukkumaan. Jos Andrei huomenna jo tulisi ja pääsisin sen kanssa liikenteeseen. Palataan asiaan tuonnempana. Hyvät yöt lukijani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti