Todella on tullut täällä oloaikana nukuttua lyhkäsiä tunteja. En tiedä miksi vaikka rauhallista onkin ollut talossamme kai muutto uuteen asuntoon vaikuttaa uniin. Harmi kun ei ole täällä mitään aktiviteetteja ei kylilläkään mitään toimintaa ei baareja ei mitään. Täytyy nyt päästä raamattupiireihin mukaan Pekalle Andrein kanssa puhuvat että pääsen.
Kävin kokkia moikkaamassa keittiöllä aamusta ja kahvilla kyselin edesmenneen entisen johtajan vaimosta Leasta sanoi kokki että on Lea hyvässä kunnossa ja on ikää sillä kuulemma jo yli 80 vuotta köpöttelee kuulemma paremmin kun monet pojat talossamme.
Tuli minulle viesti laskuttajalta talostamme sanoi jostain omasta viitenumerosta mitä ihmettelin mikä se on täytyy vissiin ottaa yhteyttä siihen ja kysyä mikä se on. Maksan vaan erotuksen mikä on vähennetty asumistuesta laskin sen tänään.
Ei kova jää minulla vuokraa maksettavakseni 204,24 euroa kyllä jää eläkkeestäni muuhunkin rahaa kunhan eivät vaan ala ulosmittauksia tekemään minulle kun on laskuja minulla rästissä mutta jos saisin niitä pikkuhiljaa maksettua. Ihmettelen kun eivät ole maksaneet HUS sairaan hoito maksuja eikä Karviaisen hammashoitoja mitä olisi kuulunut kelan maksaa olen heille lähettänyt laskut siitä.
Kohta lähden syömään on kuulemma kokilla jauhelihakeitto on se hyvää kahvin jätänkin tänään vähemmälle kun eilen tuli huono olo siitä kun olen teetä ihan juonutkin silloin tällöin join Hiidenpellossa kahvia. Mitenhän selviän Hiidenpellon laskusta on sinne yksi vuokra pystyssä. Katsotaan nyt jos sen voisi pikkuhiljaa maksella jollain sopimuksella.
Huono homma kun saivat minut lähtemään Keravalta jätti Harri rottakin maksamatta minule sovitun summan kun lupasi se maksella ohi vetämiä rahoja 100 e kuussa 300 euroa ehti maksaa mutta sitten lopetti maksamisen. Kyllä olisi ollut hienoa jos olisin päässyt Järvenpäähän asumaan kun oli sieltä kämppää tarjolla puoliksi kalustettukkin olisi kuulemma ollut. Ajattelin heti että oli siinäkin johdatusta mutten saanut Hiidenpellosta kyytiä asunnon näyttöön. Mitä ihmettelin kun sanoivat ettei kuulu heille semmoinen kyyti muita kyllä veivät kaikenmaailman kyydeille parturiin ja kylille kaupoille. Minulle olisi ollut kyllä Järvenpää hyvä paikka olisin päässyt rauhan kaupunkiin missä olen aina viihtynyt
Kävin kokkia moikkaamassa keittiöllä aamusta ja kahvilla kyselin edesmenneen entisen johtajan vaimosta Leasta sanoi kokki että on Lea hyvässä kunnossa ja on ikää sillä kuulemma jo yli 80 vuotta köpöttelee kuulemma paremmin kun monet pojat talossamme.
Tuli minulle viesti laskuttajalta talostamme sanoi jostain omasta viitenumerosta mitä ihmettelin mikä se on täytyy vissiin ottaa yhteyttä siihen ja kysyä mikä se on. Maksan vaan erotuksen mikä on vähennetty asumistuesta laskin sen tänään.
Ei kova jää minulla vuokraa maksettavakseni 204,24 euroa kyllä jää eläkkeestäni muuhunkin rahaa kunhan eivät vaan ala ulosmittauksia tekemään minulle kun on laskuja minulla rästissä mutta jos saisin niitä pikkuhiljaa maksettua. Ihmettelen kun eivät ole maksaneet HUS sairaan hoito maksuja eikä Karviaisen hammashoitoja mitä olisi kuulunut kelan maksaa olen heille lähettänyt laskut siitä.
Kohta lähden syömään on kuulemma kokilla jauhelihakeitto on se hyvää kahvin jätänkin tänään vähemmälle kun eilen tuli huono olo siitä kun olen teetä ihan juonutkin silloin tällöin join Hiidenpellossa kahvia. Mitenhän selviän Hiidenpellon laskusta on sinne yksi vuokra pystyssä. Katsotaan nyt jos sen voisi pikkuhiljaa maksella jollain sopimuksella.
Huono homma kun saivat minut lähtemään Keravalta jätti Harri rottakin maksamatta minule sovitun summan kun lupasi se maksella ohi vetämiä rahoja 100 e kuussa 300 euroa ehti maksaa mutta sitten lopetti maksamisen. Kyllä olisi ollut hienoa jos olisin päässyt Järvenpäähän asumaan kun oli sieltä kämppää tarjolla puoliksi kalustettukkin olisi kuulemma ollut. Ajattelin heti että oli siinäkin johdatusta mutten saanut Hiidenpellosta kyytiä asunnon näyttöön. Mitä ihmettelin kun sanoivat ettei kuulu heille semmoinen kyyti muita kyllä veivät kaikenmaailman kyydeille parturiin ja kylille kaupoille. Minulle olisi ollut kyllä Järvenpää hyvä paikka olisin päässyt rauhan kaupunkiin missä olen aina viihtynyt
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti