keskiviikko 3. lokakuuta 2018

Myöhään nukkumaan menoni kello 12 maissa ja aikasin pystyyn. Vähän vähiin jäi unitunnit taas tälläkin kertaa mutta hyvää unta nukkuen on levännyt olo minulla.

Heräsin tosiaan turhan aikasin kello kolmen maissa ekan kerran siitä takasin nukkumaan ja kello 4,50 nukkuen. Unia nähden laittelin unessani antenneja tuuli repi niitä ja katoissa oli isoja reikiä siihen heräsin.

Kumma kun niin aikasin herään vaikka menin melko myöhään nukkumaankin kello 12 maissa yöllä turhan vähiin jäi taas nukkuma tuntini. Tänään talo hiljenee kokonaan kun lähtee Andrei Venäjälle vaimonsa ja lapsensa luokse ja kokkimme Antti lähtee veljensä syntymäpäiville. Saan olla yksin talossamme käyn kyllä kaupoilla tänään tai huomenna Pekan johtajan kanssa pääsen siellä käymään samalla kun käy se parturissa

Kyllä on yksinäistä minulla oloni harmi kun meni rahani niin äkkiä Inkerin pienet perinnöt panin haisemaan saihan siinä nauttia elämästä vähän aikaa kun kaikki kumarsivat minua kun luulivat minua rikkaaksi. Kummasti raha antoi itseluottamusta olin rintakaarella kun hakaniemen tori pulu niin kun Koli vainaa Kähön Reka sanoi aina. Kuulin Kollin menehtymisestäkin juuri pitkään se kitkuttelikin tervarissa kun halvaantui se osittain. Sillekkin sain tervariin hommattua telkan ja fysioterabeutinkin.

Kumma kun Reijo Alias Kolli pyysi kerran minua hakemaan sille Fazerin sinisen suklaalevyn menin Inkeri tätini kautta soitteli Isä jos nyt se oli ja kysyi autoni kilpiä sanoin heti että miksi niitä kyselet no annas olla kun ajoin tervarille päin suklaalevyn kanssa kytät pysäyttivät minut ja sanoivat että nyt lekuriin sanoin että tervariin olen menossakin Kollin asialla olleena.

No siitä saasta Mengele lääkäri sanoi suoraan että minä lähden nyt hoitoon. Helvetti kun en saastan nimeä saanut selville olisin kostanut vaikka koko perheelleen. Eli kyllä on niin jotain saatanan kieroa minua kiusatessa. Faijaa ihmettelin miten sille saivat purkin taskuun ja minun elämääni tuhoamaaan. Ja jos en syönyt passittivat minut hullujenhuoneelle. Faija on nähnyt miten Kingi olen taloissa ollut omalla vaatimattomalla tavallani eikä koskaan ole ollut päihdeongelmaa mikä siviilissä on ollut viinan kanssa.

No saisikohan vielä unen päästä kiinni tänä aamuna kun jäi uneni turhan vähiin kun herään niin aikasin ennen kukonlaulua olen hereillä. Tulee eilinen tumma tänäänkin taloomme hommiin Porvoosta asti kulkee kaveri mukavahan se on kun on meillä sen kanssa yhteisiä tuttujakin  yhtä vanhan liiton miestä muisteltiin. Keravan kämpän haltija taisi sanoa että oli sitä juoksuttanut kumma kun vanhanliiton miehet vanhenee ja sairastelee pikkupojat hyppivät silmille. No olihan siinä kanssa JUMALAN JOHDATUSTA kun Ahti meni kuulemma peloissaann hirteen. Ja saakeli minä olin mukana asiassa kun isäni Ahdin näki palomäessä piilossa kaveria kun kuulin että olisi Ahti antanut mömmöjä yhdelle naiselle.

Mutta nainen paljstikin ottaneensa niitä itse no oli Ahti sanonut ennen hirteen menoaan että huono homma kun nyt Kaitsukin tietää missä hän on piilossa ja siitäkö se löytyi seuraavana päivänä hirrestä, Helvetti kun olisi Isäni minulle kertonut asiasta ja Ahdin peloista olisin selvittänyt asian oliko sillä syytä pelkoihinsa. Ei Ahdilla ollut mielestäni taipumuksiakaan kenenkään naisia vokotella ja että pillereillä yrittänyt huumata mikä kuva minulla oli asiasta. Tunsin Ahdin ihan nuoruudestani oli se kiltti kaveri Uutun Maijan kanssa oli kun kuivilla se oli ja Maija oli hieno nainen. Joku pitää rankkana että puhun asiasta mutta kun on asia minulle niin rankka jos minuakin oli Ahti peloissaan ja siitä hirteen pidän itseäni siihen osallisena vaikkei minulla asiaan ole mitään osaa eikä arpaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...