Latasin DNA prepaid saldoa koneelleni hävisi nettiyhteys siitä tuli tommoinen keltanen kolmio oikealle alas enkä meinannut saada sitä millään pois ja nettiä pelaamaan. Sitten tuli DNA sivu koneelle missä oli tiedot ja siitä hävisi kolmio ja aukaisi netin hyvä niin on kyllä ennenkin ventannut latauksen jälkeen olen ajatellut että tekee sitä kun venttaa uutta pakettia.
Tutullani oli aamusta mikreeni en sitä vaivaa kyllä toivoisi pahimmalle vihamiehellekkään on se niin ikävä vaiva kun minullakin se oli junnuna ja hirveät päänsäryt ja aurat oli päällä mutta minulta se hävisi JOKO JUMALAN TAHDOSTA TAI ITSESTÄÄN.
Pyysi tumma Kari minua Nurmijärvelle kokoukseen sanoin että olen niin väsynyt etten taida jaksaa lähteä. No Karikin lähti vissiin Andrein kanssa Karhulaan pisneksiä tekemään.
Pekka lähtee vissiin huomenna Havajille kahdeksi viikoksi katsotaan nyt miten hommat hoituu sillävälin. Alkaako kaverini dokaamaan saa nyt nähdä. Sitten se on taas seurallinen ja pyytelee kylään. On se vaan jaloistaan niin huono että saa varoa ettei se kaadu. Viimeksi sen kämpillä kaatui siltä viinalasi pöydälle ja lattialle juuri sain nopeasti otettua sen puhelimen kun sekin kastui viinasta putsasin sen ja kuivasin äkkiä. Pesin myön Kaverin lattian ettei viina levinnyt jaloista pitkin.
Katsotaan nyt muuttaako tähän muita asumaan niin kun Andrei sanoi puhui jostain romanien romaneista vissiin ellen ihan väärin kuullut. Puhui Andrei että on avaimia kadoksissa ja hän joutunut lukkoja vaihtamaan kun on jäänyt avaimia kadoksiin. Kertoi Andrei että oli joku kaveri rivitalossa rikkonut kolme ovea ja remonttia pitää tehdä asuntoon. Pesi Andrei autoaan painepesurilla rivitalon saunan edessä. Tekee ne vissiin remonttia tossa toisessa rivitalossa en tiedä asuuko siinä remontin aikana ketään. Hiljaista siellä on autoja kyllä on ollut pihalla eli en tiedä onko tyhjänä kämpät. Jotain putkiremonttia tekivät miehet näin katsoin.
Nyt pitää vissiin soitella ulosottomies Jaakko Löppöselle kuka kerran lupasi tutkia ulosottoasiaani kymmenen vuoden takaa kun Jaskakin sanoi että olisi ne pitänyt vissiin viiteen vuoteen vanheta. Ja on kummat ulosotot kun peritään niitä vaan veronpalautuksista.
Jaska on ihan mukava ulosottomies ja toinen oli eläkkeelle jäänyt Nyberin Hanski sai niille muistaakseni maksella sakkojakin pikkuhiljaa eihän nyt kukaan alanmies sakoista lusimaan halunnut ja kehdannut lähteä. Muistaakseni sai pikkuhiljaa maksella ulosottoja sakkoja että liikkui sakot koko ajan eli oli minulla ainakin yritystä maksaa niitä.
On kyllä kumma ettei poikani ota mitään yhteyttä minuun mitä todella ihmettelen. Lähtivät asumaan Espanjaan ja jättivät minut kitumaan Suomeen oli minulla hyvin rahaakin lähtöön. No kun eivät isästään välittäneet panin huumepoikien kanssa perintörahani menemään. Siinä meni tätini Inkerin perinnöt. Inka teki arvokkaan duunin hoitaessaan sotaveteraani infalidi isoisääni kotona hautaan asti ja mummoa mökissään siihen asti kun jaksoi ja vielä tervarissa mummon kuolemaan asti. No Inkeriltä jäi pieni perintö minulle mutta kun en saanut millään poikimaan rahojani meni kaikki huumeväen kanssa ja Keravan paskasakin syöttämisessä ja juottamisessa keneltä en ole Keravalla koskaan saanut ottaa kun paskaa vastaan.
Tutullani oli aamusta mikreeni en sitä vaivaa kyllä toivoisi pahimmalle vihamiehellekkään on se niin ikävä vaiva kun minullakin se oli junnuna ja hirveät päänsäryt ja aurat oli päällä mutta minulta se hävisi JOKO JUMALAN TAHDOSTA TAI ITSESTÄÄN.
Pyysi tumma Kari minua Nurmijärvelle kokoukseen sanoin että olen niin väsynyt etten taida jaksaa lähteä. No Karikin lähti vissiin Andrein kanssa Karhulaan pisneksiä tekemään.
Pekka lähtee vissiin huomenna Havajille kahdeksi viikoksi katsotaan nyt miten hommat hoituu sillävälin. Alkaako kaverini dokaamaan saa nyt nähdä. Sitten se on taas seurallinen ja pyytelee kylään. On se vaan jaloistaan niin huono että saa varoa ettei se kaadu. Viimeksi sen kämpillä kaatui siltä viinalasi pöydälle ja lattialle juuri sain nopeasti otettua sen puhelimen kun sekin kastui viinasta putsasin sen ja kuivasin äkkiä. Pesin myön Kaverin lattian ettei viina levinnyt jaloista pitkin.
Katsotaan nyt muuttaako tähän muita asumaan niin kun Andrei sanoi puhui jostain romanien romaneista vissiin ellen ihan väärin kuullut. Puhui Andrei että on avaimia kadoksissa ja hän joutunut lukkoja vaihtamaan kun on jäänyt avaimia kadoksiin. Kertoi Andrei että oli joku kaveri rivitalossa rikkonut kolme ovea ja remonttia pitää tehdä asuntoon. Pesi Andrei autoaan painepesurilla rivitalon saunan edessä. Tekee ne vissiin remonttia tossa toisessa rivitalossa en tiedä asuuko siinä remontin aikana ketään. Hiljaista siellä on autoja kyllä on ollut pihalla eli en tiedä onko tyhjänä kämpät. Jotain putkiremonttia tekivät miehet näin katsoin.
Nyt pitää vissiin soitella ulosottomies Jaakko Löppöselle kuka kerran lupasi tutkia ulosottoasiaani kymmenen vuoden takaa kun Jaskakin sanoi että olisi ne pitänyt vissiin viiteen vuoteen vanheta. Ja on kummat ulosotot kun peritään niitä vaan veronpalautuksista.
Jaska on ihan mukava ulosottomies ja toinen oli eläkkeelle jäänyt Nyberin Hanski sai niille muistaakseni maksella sakkojakin pikkuhiljaa eihän nyt kukaan alanmies sakoista lusimaan halunnut ja kehdannut lähteä. Muistaakseni sai pikkuhiljaa maksella ulosottoja sakkoja että liikkui sakot koko ajan eli oli minulla ainakin yritystä maksaa niitä.
On kyllä kumma ettei poikani ota mitään yhteyttä minuun mitä todella ihmettelen. Lähtivät asumaan Espanjaan ja jättivät minut kitumaan Suomeen oli minulla hyvin rahaakin lähtöön. No kun eivät isästään välittäneet panin huumepoikien kanssa perintörahani menemään. Siinä meni tätini Inkerin perinnöt. Inka teki arvokkaan duunin hoitaessaan sotaveteraani infalidi isoisääni kotona hautaan asti ja mummoa mökissään siihen asti kun jaksoi ja vielä tervarissa mummon kuolemaan asti. No Inkeriltä jäi pieni perintö minulle mutta kun en saanut millään poikimaan rahojani meni kaikki huumeväen kanssa ja Keravan paskasakin syöttämisessä ja juottamisessa keneltä en ole Keravalla koskaan saanut ottaa kun paskaa vastaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti