Kyllä käy yksinäiseksi aika kun Anttikin tykkää yksin jumittaa olisi sillä telkka mitä olisi mukava kimpassa katsoa kun minulla ei telkkaa ole. Ei ole muuta tekemistä kun koneella olla, kirjoitella ja lukea juttuja. Voisin toki koneelta osata katsoa leffoja kun vaan hakisin sieltä leffat.
Olisin nyt saanut luettavaksi tekstejäni kunnolla ja tienannut jutuillani. Kun luulin että olisi ollut minulla mielenkiintoista luettavaa Suomen hoitopaikoista mitä kauheuksiakin olen niissä kokenut. Viinapirusta olisi myös paljon juttuja luulin että jenkit lukee niitä mielellään kun on sieltä AA kotoisin eli Alkoholics Anonymous nimettömät alkoholistit. Oli minulla jenkkejä hyvin yhteen aikaan tilastoissa yli sata mutta nyt näytti nolla tilasto jenkkejen osalta.
Yksinäistä on tässä paikassa pitäisi päästä kaupunkiin asumaan voi olla vaikea saada uutta asuntoa. Jos kysyisin Samariasta Porvoosta kämppää kun samaa firmaa on tämäkin kerran jo sieltä piti kämppä saada kun fillarillani poljin Helsingisä talvella maaliskuussa ilman hanskoja nälissäni janoissani väsyneenä Porvooseen luulevani pääseväni Samariaan missä lapsuuden kaverini Jussikin on. Mutta ei natsannut paikka mitä ihmettelin kun oli sossussa Porvoossa mukava mies kun kävin siellä sanoi että tule seuraavaana aamuna ovat keravalle yhteyksissä sossuun ja varmaan paikka aukeaa Samariaan.
No menimme seuraavana aamuna Porvoon sossuun Heikin uskon veljeni kanssa kuka Porvoossa vaikutti ja minua autteli pitkin stadia. Oli Äyräväinen Sossu siellä sanoi suoraan etten ole käynyt siellä edellispäivänä eikä siellä mitään miestä ole ollut. Kyllä muijaa niin kovasti ihmettelin. Kysyi minulta että jäinkö velkaa Keravalle sanoin että minulta meni perinnöt ja minulle jäätiin paljon velkaa siellä. No litteran antoi helsinkiin sain Roopelta velkani kun veljensä Matti kuka menehtyikin aika äkkiä pani Matti Roopen maksamaan velkansa kun sanoin niille että olen Porvoossa ihan kusessa ilman ruokaa ja yöpaikkaa.
Menin sitten johonkin matkustajakotiin ja yövyin siellä hain myös apteekista pamini ja tramalit. Siitä rouskuttelin niitä seuraavana päivänä menin sitten muistaakseni helsinkiin bussilla. Ja hukkasin siellä pyöräni muistelen että panin sen asemalla aitaan kiinni mihin ei olisi saanut laittaa tämmöinen minulla on muistikuva en nyt ole varma kun niin oloissa olin koko ajan. Kytät minut vissiin johonkin roudasivat selvisinkö sitten vantaalle ja Peijaksen sairaalaan mistä pääsin Hiidenpeltoon Mehiläisen paikkaan. No johonkin piti minun mennä lintsiltä. Oli vaan rankka paikka kun pelleilin lääkkeillä koko ajan huijasin ottavani niitä panin ruokapöydässä ne aina taskuuni. En halunnut zompina olla ja kulkea siksi huijasin ottavani niitä. On tuolla enemmänkin tarinaa siitäkin paikasta.Lukekaa on hyvää tarinaa sieltäkin paikasta.
Olisin nyt saanut luettavaksi tekstejäni kunnolla ja tienannut jutuillani. Kun luulin että olisi ollut minulla mielenkiintoista luettavaa Suomen hoitopaikoista mitä kauheuksiakin olen niissä kokenut. Viinapirusta olisi myös paljon juttuja luulin että jenkit lukee niitä mielellään kun on sieltä AA kotoisin eli Alkoholics Anonymous nimettömät alkoholistit. Oli minulla jenkkejä hyvin yhteen aikaan tilastoissa yli sata mutta nyt näytti nolla tilasto jenkkejen osalta.
Yksinäistä on tässä paikassa pitäisi päästä kaupunkiin asumaan voi olla vaikea saada uutta asuntoa. Jos kysyisin Samariasta Porvoosta kämppää kun samaa firmaa on tämäkin kerran jo sieltä piti kämppä saada kun fillarillani poljin Helsingisä talvella maaliskuussa ilman hanskoja nälissäni janoissani väsyneenä Porvooseen luulevani pääseväni Samariaan missä lapsuuden kaverini Jussikin on. Mutta ei natsannut paikka mitä ihmettelin kun oli sossussa Porvoossa mukava mies kun kävin siellä sanoi että tule seuraavaana aamuna ovat keravalle yhteyksissä sossuun ja varmaan paikka aukeaa Samariaan.
No menimme seuraavana aamuna Porvoon sossuun Heikin uskon veljeni kanssa kuka Porvoossa vaikutti ja minua autteli pitkin stadia. Oli Äyräväinen Sossu siellä sanoi suoraan etten ole käynyt siellä edellispäivänä eikä siellä mitään miestä ole ollut. Kyllä muijaa niin kovasti ihmettelin. Kysyi minulta että jäinkö velkaa Keravalle sanoin että minulta meni perinnöt ja minulle jäätiin paljon velkaa siellä. No litteran antoi helsinkiin sain Roopelta velkani kun veljensä Matti kuka menehtyikin aika äkkiä pani Matti Roopen maksamaan velkansa kun sanoin niille että olen Porvoossa ihan kusessa ilman ruokaa ja yöpaikkaa.
Menin sitten johonkin matkustajakotiin ja yövyin siellä hain myös apteekista pamini ja tramalit. Siitä rouskuttelin niitä seuraavana päivänä menin sitten muistaakseni helsinkiin bussilla. Ja hukkasin siellä pyöräni muistelen että panin sen asemalla aitaan kiinni mihin ei olisi saanut laittaa tämmöinen minulla on muistikuva en nyt ole varma kun niin oloissa olin koko ajan. Kytät minut vissiin johonkin roudasivat selvisinkö sitten vantaalle ja Peijaksen sairaalaan mistä pääsin Hiidenpeltoon Mehiläisen paikkaan. No johonkin piti minun mennä lintsiltä. Oli vaan rankka paikka kun pelleilin lääkkeillä koko ajan huijasin ottavani niitä panin ruokapöydässä ne aina taskuuni. En halunnut zompina olla ja kulkea siksi huijasin ottavani niitä. On tuolla enemmänkin tarinaa siitäkin paikasta.Lukekaa on hyvää tarinaa sieltäkin paikasta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti