Kumma kun sairastuvat ottavat porukat yhteyttä siskoni Raila soitteli kertoi olevansa lääkärin päivystyksessä korvatulehduksen takia. Kertoi se että ovat paljon reissanneet ympäri maailmaa. Iso talo tyhjillään miksei ota minua asumaan siihen siksi aikaa ainakin kun ovat reissussa minä olin lintsillä ei mitään paikkaa mihin päänsä kallistin.
Soittelin myös Jussi Uutulle Porvoon Samariaan kysyin onko siellä tilaa sanoi Jussi että juuri oli vapautunut huone kun tämä nykyinen paikka on saman firman mestoja. Miksen voisi päästä Porvoon yksikköön kun siellä olisi toimintaa enemmän ja porvoon keskusta lähellä voisin pientä duuniakin tehdä siellä ollen vaikka putsarina.
Kertoi Jussi että olisi siellä pari mustalaista töissä uskossa olevia, kyllä minäkin pärjäisin heidän kanssaan kun kanssa linnan uskossa olen aina ollut niin sanotussa en tarkoita sitä kun toiset tulee taloon ja heittäytyvät uskoon heti minä olen ollut JUMALAN OMA AINA LAPSESTA SAAKKA.
Täytyykin ottaa Ismoon päälikköön yhteyttä jos pääsisin Porvoon yksikköön. On vaan aika duuni kun pitää tehdä kaikki paperityö uusiksi. Ollaan nyt täällä jaa katsotaan mitä eteen tulee kyllä tähänkin yksinäisyyteen tottuu. Kokkiamme Anttia ihmettelen kun ei seurustele se kanssani yritin yksi ilta mennä sen ovelle soittamaan ovikelloa jos se olisi kahvit keittänyt ei avannut se oveaan sanoi seuraavana päivänä että kuuli käyntini mutta oli pötköllään.
No nyt yritän käydä aikasemmin nukkumaan kun onkin univelkaa parilta yöltä en kahvia tänään juonutkaan niin paljon mikä voi kanssa vaikuttaa uniini. Pääsen huomenna Pekan päälikön kanssa kylille kaupoille näin se puhui menee se vissin parturiin näin käsitin.
Huomenna ei talossa olekkaan ruokatarjoilua kun tulee niin vähän porukkaa kuulemma töihin, siksi pitää minun ostaa itse ruokani. Ei kyllä paljon ole varaa ostoksiin kun menee paljon muuhun ei jää minulle paljon kuukauteen käyttörahaa.
Soittelin myös Jussi Uutulle Porvoon Samariaan kysyin onko siellä tilaa sanoi Jussi että juuri oli vapautunut huone kun tämä nykyinen paikka on saman firman mestoja. Miksen voisi päästä Porvoon yksikköön kun siellä olisi toimintaa enemmän ja porvoon keskusta lähellä voisin pientä duuniakin tehdä siellä ollen vaikka putsarina.
Kertoi Jussi että olisi siellä pari mustalaista töissä uskossa olevia, kyllä minäkin pärjäisin heidän kanssaan kun kanssa linnan uskossa olen aina ollut niin sanotussa en tarkoita sitä kun toiset tulee taloon ja heittäytyvät uskoon heti minä olen ollut JUMALAN OMA AINA LAPSESTA SAAKKA.
Täytyykin ottaa Ismoon päälikköön yhteyttä jos pääsisin Porvoon yksikköön. On vaan aika duuni kun pitää tehdä kaikki paperityö uusiksi. Ollaan nyt täällä jaa katsotaan mitä eteen tulee kyllä tähänkin yksinäisyyteen tottuu. Kokkiamme Anttia ihmettelen kun ei seurustele se kanssani yritin yksi ilta mennä sen ovelle soittamaan ovikelloa jos se olisi kahvit keittänyt ei avannut se oveaan sanoi seuraavana päivänä että kuuli käyntini mutta oli pötköllään.
No nyt yritän käydä aikasemmin nukkumaan kun onkin univelkaa parilta yöltä en kahvia tänään juonutkaan niin paljon mikä voi kanssa vaikuttaa uniini. Pääsen huomenna Pekan päälikön kanssa kylille kaupoille näin se puhui menee se vissin parturiin näin käsitin.
Huomenna ei talossa olekkaan ruokatarjoilua kun tulee niin vähän porukkaa kuulemma töihin, siksi pitää minun ostaa itse ruokani. Ei kyllä paljon ole varaa ostoksiin kun menee paljon muuhun ei jää minulle paljon kuukauteen käyttörahaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti