Joku pani Sepolle soittamaan illasta puhuttiin isästään kuka oli juuri kuollut meni Äidin perään kuka kanssa kuoli. Joku pani minut soittamaan Sepon äidille juuri ennen sen sairastumista ja kuolemaa. Olivat Hankkiot minulle nuorena kun omet vanhemmat se mitä oltiin tekemisissä. Ruotsissa piti minun jäädä heidän perheeseensä Ruotsissa Eskilstuunassa mutten päässyt Volvolle töihin siellä kun oli minulla Pyttyläisten Huittisten varavankilassa junnuna tatuioma Rauhankyyhky tatuointini ranteessani sanoivat oletko ollut linnassa sanoin että olen yhdestä nyrkkitappelusta siiten tyssäsi hommat.
Sama kun piti minun mennä hyvillä arvosanoille hierojan oppiin Haikon kartanoon näkivät Rauhankyyhkyni ja siihen tyssäsi hierojan hommat. No minä menin sitten ihan päinvastaiseen duuniin kun menin hautausmaalla Espooseen hommiin ajoin traktoria siellä ja tein muitakin hommia. Oli tarkoitus heillä loppuelämäkseni siitä duuni mutta tuli tuomio hovista alas joten lähdin viikoksi rientoihin hautausmaalta pyörin pitkin stadia ja espoota.
Soittelin tutulle ulosottomiehelle Jaakko Löppöselle minulle tulleesta ulosottoasiasta mikä on kymmenen vuotta vanha asia sanoi Jaskakin että olisi asia pitänyt mennä vanhaksi viidessä vuodessa. Se on kumma ulosmittaus kun se peritään vain kuulemma veronpalautuksistani jos semmoisia tulee. Kyllä todella ihmettelen tuommoista perintää kun minulle on tullu kahdet perinnöt mikseivät niistä ole ottaneet perintää. Veivät Isäniperinnöt jo kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin edunvalvonnan kautta. Oli minulla hyvin rahaa koko tuomioni ajan mutta kun siivili alkoi häämöttämään alkoivathan viemään rahojani. Menimme Mehiläisen hoitajan Jussi Saarenpään kanssa Hyvinkään Maistraattiin kyllä alkoi muija piipittämään että nyt voidaan edunvalvonta purkaa kun hän näkee minut silmästä silmään. Sanoin muijalle ettei tämä jää tähän miksi nyt purat edunvalvonnan kun tilini näyttävät nollaa.
Että kyllä on tämä yhteiskunta kaikki viedään köyhältä jos vähän joskus saa jotain menee kaikki huijareitten kautta. Mikähän maaassamme on vailla herrat porskuttaa ja huijaa köyhää.
Sama kun piti minun mennä hyvillä arvosanoille hierojan oppiin Haikon kartanoon näkivät Rauhankyyhkyni ja siihen tyssäsi hierojan hommat. No minä menin sitten ihan päinvastaiseen duuniin kun menin hautausmaalla Espooseen hommiin ajoin traktoria siellä ja tein muitakin hommia. Oli tarkoitus heillä loppuelämäkseni siitä duuni mutta tuli tuomio hovista alas joten lähdin viikoksi rientoihin hautausmaalta pyörin pitkin stadia ja espoota.
Soittelin tutulle ulosottomiehelle Jaakko Löppöselle minulle tulleesta ulosottoasiasta mikä on kymmenen vuotta vanha asia sanoi Jaskakin että olisi asia pitänyt mennä vanhaksi viidessä vuodessa. Se on kumma ulosmittaus kun se peritään vain kuulemma veronpalautuksistani jos semmoisia tulee. Kyllä todella ihmettelen tuommoista perintää kun minulle on tullu kahdet perinnöt mikseivät niistä ole ottaneet perintää. Veivät Isäniperinnöt jo kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin edunvalvonnan kautta. Oli minulla hyvin rahaa koko tuomioni ajan mutta kun siivili alkoi häämöttämään alkoivathan viemään rahojani. Menimme Mehiläisen hoitajan Jussi Saarenpään kanssa Hyvinkään Maistraattiin kyllä alkoi muija piipittämään että nyt voidaan edunvalvonta purkaa kun hän näkee minut silmästä silmään. Sanoin muijalle ettei tämä jää tähän miksi nyt purat edunvalvonnan kun tilini näyttävät nollaa.
Että kyllä on tämä yhteiskunta kaikki viedään köyhältä jos vähän joskus saa jotain menee kaikki huijareitten kautta. Mikähän maaassamme on vailla herrat porskuttaa ja huijaa köyhää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti