tiistai 2. lokakuuta 2018

Tutun näköinen kokki talossamme Seutulan työsiirtolan ajoilta samassa työporukassa oltiin, muutaman mustalaisen kanssa yksi kyrpä pani röökin jämän hienon farkkutakkini taskuun mukamas salaa etten olisi huomannut kyllähän otti pois äkkiä sen ennen kun mitään kaverille sattui

Katsoin heti että jotain tuttua oli kokissamme ja siitä pääsimme heti juttuun ja muistin missä oltiin lusittu yhtäaikaa. Seutulan työsiirtolassa olimme oltiin muutaman mustalaisen kanssa samassa työporukassa. Kävi niitä muijansa jatkuvasti työmaalla tapaamassa. Yksi kyrpä pani mukamas salaa röökin jämän hienon karvakauluksella olevan farkkutakkini taskuun en ollut huomaavinani tapahtunutta. Otti kyrpä äkkiä pois röökin ei ehtinyt palaa takkini, mietin mitä teen kyrvälle jos olisi takkini palanut. Olisi muistaakseni kelvannut takkini  Epron sukulaispojallekkin näin muistelen olleen en kyllä  siitä ole ihan varma.

No oli tämän talon kokki  samassa kopissa kanssamme muistin sen heti kun juteltiin hetki en leiriltä  niin muista muuta kun kopissamme työmaalla. On tuttuni lyönyt välit ihan kokonaan poikki alkaa se jumittamaan sanoi siirtävänsä minut paskaosastoon. Harmi kun ei ole minulla ketään muuta keskustelu kaveria, on tuttuni niin kumma vänkääjä joka helvetin asiaan. En nyt varma olekkaan kokistamme on tullut uutta tietoa siltä matkan varrelta. Kirjoitan tähän uutta tietoa siitä, oli vissiin vaan tutun näköinen tai joissakin taloissa oltiin oltu.

Piilovittuilua tulee siltä kaikenaikaa mollaaa se minua kaikella tavalla manipoloi ja psyykkaa se minua kaikella tavalla. Eli kumma on kaveri miten voikin olla tommoinen vääntäjä. Yksi inhimillinen meili tullut siltä kun puhuin että onko isämme vaihtuneet kun se tuli minun isäni kanssa niin hyvin toimeen ja minä sen isän kanssa kun  kaverin isä ei ollut raivohullu niin kun minun isäni. Kaveri on Pami ukkoja siksi lepsu isäni kanssa tuli siksikin toimeen kun harvase päivä soittelivat. No oli kaveri nähnyt hienosta äidistään unta keskustelumme jälkeen ja siitä hieno inhimillinen meili tuli siltä. Mutta hetken  päästä alkoi sama paska ajattelin jo että oli JUMALA KOSKETTANUT YÖN AIKANA KAVERIA KUN TOMMOINEN MUUTOS SIINÄ TAPAHTUI.

Olisihan mukava senkin kanssa nyt jutella kun olen ollut ilman lääkityksiä ja pääni pelaa kun partaveitsi ja hermo lepää kun pääsin pois Hiidenpellosta hullujen ja juoppojen mestasta. Oli se niin vaikea talo hulluja kaikki sekopää sakkia jumittivat kaikki siellä 20.15 iltalääkkeet siellä antoivat ja melko kaikki nukkumaan silloin. No oli siellä juoppoja ja mielenterveys ihmisiä siksi kovissa lääkkeissäkin monet. Tuhopolttaja oli Hannu ja porukalla oli toisilla tulentekovälineet itsellä hullua meininkiä tommoinen. Minä ollut tulipaloissa putkaaankin selvinpäin ja joku tuikkasi sellinsä tuleen viimesenä päästivät minut ulos savun täyttämästä sellistä. No kyttä kyytinen kuka minut löi putkaan selvinpäin kun naiseni kansa oltiin menossa kundejen kanssa kämpille. Oli kuulemma polttanut isänsäkin tiesi hyrylän alamaailma kertoa nauroin että paniko senkin putkaan tuleen nauroi kundit että oli polttanut isänsä rattijuoppoudesta. On auki vieläkin noi asiat ja varmaan tulee mieleen vielä asianosaisille pahat tekonsa. Olen köyliön palon poikien oppipoikia pyttyläisten oppipoika. Oli huittisissa pyttyläisiä  kun vähän aikaa sain sielläkin olla kun väärin minut sinne heittivät ollessani vissiin 17 vuotias jos sitäkään ja piti Huittisissa olla 21 vuotta muistaakseni tai täyttää se tuomion aikana. No yhden homon panin siellä kuriin Kolho niminen sanoi minulle että he kaikki rikkaat ja kuuluisat ovat homoja. Vein äijältä sen pimeät rahat meinasi että olisin helppo nakki sille haksahtihan homo pahasti on niillä vissiin Kolhon kuntakin piti viedä siltä kaikki. Olisi äijälle käynyt hassusti jos minuun olisi seonnut mitähän jengi olisi sille tehnyt. Kun kilttiin Kai poikaan meinasi seota.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...