Menin illasta nukkumaan aikasin ja heräsin kello 21 suunnilleen. Siitä takasin sänkyyn ja heräsin juuri 22,10. Kyllä tekee hyvää nukkua ajoissa, olen ollut ihan kipeä valvomisesta. Ei auta minulla vaikka niin sanotut normitunnit nukunkin. Jos valvon pitkälle yöhän ja nukun vaikka kahteentoista ei se ole sama asia.
Kyllä aikanen nukkumaan meno on kaiken Aja O. Muuten on seuraava päivä kyllä pilalla vatsa outo nenä vuotaa ja muutenkin on klesa olo.
Sain tänään taas Mehiläiseltä 2104,16 euron laskun. Siinä on yksi lasku minkä varmuudella olen maksanut. Olen sen merkinnyt laskuun maksetuksi ja katsoin myös samalla tilinumerolla koneellani olevan maksun maksetuksi.
Kumma kun alkoi tulemaan laskuja kun aloin ääntä pitämään. Mehiläisen Hiidenpellonkin touhuista missä viimeksi vaikutin minä huomasin heti tullessani outoa siellä ilmassa. Kysyin myös keittäjä Tarulta että onko tytöllä paha nuha kun oli sillä nenänalunen ihan punainen. Sanoi Tarukin että on hänelläkin siellä talossa jotain outoa. No Matti hoitaja joka eläkkeelle jäi että oli siellä pesty Jounin huoneesta hometta.
Sanoin onko tutkittu että home sillä lähti, kun on aika ihme jos pintapesulla home lähtee. Kaverini sanoi että tarvitsee se alustan missä se kasvaa. Minulta ei kukaan voi kieltää ja valehdella Nina hoitajakin kuka sanoi että on hänelläkin ollut siellä verenvuotoa nenästä. Minulle oli viimenen pisara, kun yhtä äkkiä illasta alkoi nenäverenvuto minulla itsestään. Sain hyytymään sen itse, mutta kun seuraavana päivänä menin syömään alkoi tulemaan kunnolla suuhun ihan pulppusi sitä. Honkkeli hoitsu katseli vieressä pullo takataskussa.
Joutuivat tilaamaan Ambulanssin kysyi lanssin tyttö viinasta en voinut puhua kun suuhun verta tuli. Honkkeli hoitaja selitti vaan skitsoaffegtista ja epäsosiaalinen persoona. No Nina sanoi minulle ulkoilussa ettenhän kerro mitään Hiidenpellosta kirjoituksissani kun lähden sieltä. Helvetti ettei saa paljastaa asioita kun pitäisi olla senkin hoitopaikka missä ihmisiä pitäisi hoitaa ei sairastuttaa. Tiina ainoa sisarhento valkoinen talossa oli vaikeasti puhutettavissa.
Mutta myönsi viimein etteivät uskalla tilata terveystarkastajaa taloon peläten kiinteistön omistajaa. Sillä oltaisiin saatu heti selvyys onko hometta talossa. Juttelin fiksun kirjailijan kanssa Onnellisen Kanan terassilla kertoi sekin kun joku oli ääntä vähän pitänyt Mehiläisessä aika lähdön oli saanut Firmasta. Minä kiertänyt monia laitoksia tutkivaa Journalismiani tehden samalla. Tuntuu vähän kaikki paikat olevan samanlaisia, samaa paskaa saanut ottaa vastaan kaikessa.
Hiekkaharjun yksikkö oli toistamaata, vaikka olen senkin talon touhuja tutkinut.
Kyllä aikanen nukkumaan meno on kaiken Aja O. Muuten on seuraava päivä kyllä pilalla vatsa outo nenä vuotaa ja muutenkin on klesa olo.
Sain tänään taas Mehiläiseltä 2104,16 euron laskun. Siinä on yksi lasku minkä varmuudella olen maksanut. Olen sen merkinnyt laskuun maksetuksi ja katsoin myös samalla tilinumerolla koneellani olevan maksun maksetuksi.
Kumma kun alkoi tulemaan laskuja kun aloin ääntä pitämään. Mehiläisen Hiidenpellonkin touhuista missä viimeksi vaikutin minä huomasin heti tullessani outoa siellä ilmassa. Kysyin myös keittäjä Tarulta että onko tytöllä paha nuha kun oli sillä nenänalunen ihan punainen. Sanoi Tarukin että on hänelläkin siellä talossa jotain outoa. No Matti hoitaja joka eläkkeelle jäi että oli siellä pesty Jounin huoneesta hometta.
Sanoin onko tutkittu että home sillä lähti, kun on aika ihme jos pintapesulla home lähtee. Kaverini sanoi että tarvitsee se alustan missä se kasvaa. Minulta ei kukaan voi kieltää ja valehdella Nina hoitajakin kuka sanoi että on hänelläkin ollut siellä verenvuotoa nenästä. Minulle oli viimenen pisara, kun yhtä äkkiä illasta alkoi nenäverenvuto minulla itsestään. Sain hyytymään sen itse, mutta kun seuraavana päivänä menin syömään alkoi tulemaan kunnolla suuhun ihan pulppusi sitä. Honkkeli hoitsu katseli vieressä pullo takataskussa.
Joutuivat tilaamaan Ambulanssin kysyi lanssin tyttö viinasta en voinut puhua kun suuhun verta tuli. Honkkeli hoitaja selitti vaan skitsoaffegtista ja epäsosiaalinen persoona. No Nina sanoi minulle ulkoilussa ettenhän kerro mitään Hiidenpellosta kirjoituksissani kun lähden sieltä. Helvetti ettei saa paljastaa asioita kun pitäisi olla senkin hoitopaikka missä ihmisiä pitäisi hoitaa ei sairastuttaa. Tiina ainoa sisarhento valkoinen talossa oli vaikeasti puhutettavissa.
Mutta myönsi viimein etteivät uskalla tilata terveystarkastajaa taloon peläten kiinteistön omistajaa. Sillä oltaisiin saatu heti selvyys onko hometta talossa. Juttelin fiksun kirjailijan kanssa Onnellisen Kanan terassilla kertoi sekin kun joku oli ääntä vähän pitänyt Mehiläisessä aika lähdön oli saanut Firmasta. Minä kiertänyt monia laitoksia tutkivaa Journalismiani tehden samalla. Tuntuu vähän kaikki paikat olevan samanlaisia, samaa paskaa saanut ottaa vastaan kaikessa.
Hiekkaharjun yksikkö oli toistamaata, vaikka olen senkin talon touhuja tutkinut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti