Olen tehnyt pientä Kahvakuula treeniä pitkin päivää. Olen myös tehnyt niin sanottua sellijumppaa, miksi sitä linnoissa sanoimme. Kun piti soveltaa ja improvisoida liikkeitä, sen mukaan mitä salilla oli.
On toi kahvakuula hyvä treeniväline saa sillä tehtyä melko monipuolista treeniä. Ihan lihaskunto treeniä. Ostin 12 kilon kuulan alkuun ainakin, sanoinkin Hong Kongin tytölle kassalla että tulen hakemaan isomman kuulan puolenvuoden päästä kun tämä käy kevyeksi.
Kehittyyhän sitä melko äkkiä, kun on minussakin lihasmuisti.On vaan punttisalikin aloitettava ikäänkuin alusta. Kun pitkä tauko on välissä. Jää minulta aina melko tarkkaan sali kun siviiliin pääsen. Mutta taloissa vedimme sitäkin tiukempaa treeniä. On noi yksityiset salit pirun kalliita.City salille en viitsinyt mennä alkujaan kun Ville Karhapää kuka siellä veti salia. Heitti minut kuulemma ulos sieltä kun arkana menin katsomaan pullo hihassa vissiin tilannetta.
Minä nyt treenasin ihan muitakin lajeja kun Olympia nostoja mitä City salilla paljon treenataan. Niin kun Rasilainen vanhalla Eerontien salilla missä talossa olen syntynyt Keravalla. Kävimme siellä aina poikien kanssa opetin heidät painimaan nostelimme myös jonkin verran.
Pakotti Rasilainen meidät puntti kouluunsa. Yritti se väkisin saada käsiäni vääntymään,eli kyynärpäät ylös vaikkei minulla kädet siihen taipuneet. On minulla muutenkin niin ihmeellliset kädet pitkät kun Apinoilla.
Minulla pyörii olkapäätkin, vaikka pidän nyrkin paikallani ja pyöritän muuten olkapäätä ja kättä. No vielä Rasilaisesta kantoi se minut ulos salilta, tulikin juuri Isäni vastaan siinä ulkorappusilla kysyi Isäni miksi sinä poikaani raijaat salilta ulos kun se tykkää siellä olla. Isäni kysyi Rasilaista sanoi ontuva Rasilainen että hän on Rasilainen.
Lähti Rasilainen ajamaan Isäni autoa lihahommiin. Mutta eihän siitä mitään tullut, Isäni antoi sille loputilin kun ei se kuulemma osannut muuta puhua kun treenistään ja Olympialaisiin menosta. No kiva kaverihan Rasilainen oli, onkohan enään edes hengissä se. Puhuivat että siitä oli vammautunut kun olisi kuulemma Prätkällä talmassa pöpelikköön ajanut. Pahasti se ontui toista jalkaansa, hyviä nostajia Citysalilta on tullut. Bodonos on tehnyt hyvää tietä sillä saralla.
Harmittaa hirveästi kun en hienoa Kenttäkoplan kaveria Veli-Matti Vellari Niemistä enään nähnyt. Mietin salilla käydessäni miksei Vellaria koskaan siellä nähnyt. Sitten luin Netistä että olisi hieno kaveri Vellari kuollut pitkäaikasen sairaden murtamana. Kyynel tuli herkälle Kai Pojalle silmiin yöllä koneella Piripoikien kämpillä ollessani. Kyllä aina tulee haikea olo kun kuolee tuttuja ja tuntemattomia. Oli sitten vihollisia tai ystäviä, kun ei meillä ole tässä ajassa kun yksi elämä. Pitäisi sekin elää kunnolla ei myrkyttämällä itseään ja muita. Sääli kun pahuus hallitsee. Itkee vaikka Syyrian lapset minä itken täällä.
Espoon Hautausmaallakin ollessani Traktori kuskina ja vähän muutakin tehden. Katselin aina syntymä vuosia hautakivissä. Lasten haudat itketti kun monet niin nuorena olivat lähteneet taivaantemppeliin Enkelin patsaita oli monella haudalla . Pitäisi olla vaan niin hyvä elämä ihmisillä kun ei tämä maanpäällinen vaellus monellekkaan niin pitkä ole. Siunausta ja Herran Rauhaa koko maailmalle universumia myöten. Miettikää kun jokaisella elävällä on kuolema edessään. Se on sääli ja ikävä kuolinvuoteella miettiä syntejä syviä.
On toi kahvakuula hyvä treeniväline saa sillä tehtyä melko monipuolista treeniä. Ihan lihaskunto treeniä. Ostin 12 kilon kuulan alkuun ainakin, sanoinkin Hong Kongin tytölle kassalla että tulen hakemaan isomman kuulan puolenvuoden päästä kun tämä käy kevyeksi.
Kehittyyhän sitä melko äkkiä, kun on minussakin lihasmuisti.On vaan punttisalikin aloitettava ikäänkuin alusta. Kun pitkä tauko on välissä. Jää minulta aina melko tarkkaan sali kun siviiliin pääsen. Mutta taloissa vedimme sitäkin tiukempaa treeniä. On noi yksityiset salit pirun kalliita.City salille en viitsinyt mennä alkujaan kun Ville Karhapää kuka siellä veti salia. Heitti minut kuulemma ulos sieltä kun arkana menin katsomaan pullo hihassa vissiin tilannetta.
Minä nyt treenasin ihan muitakin lajeja kun Olympia nostoja mitä City salilla paljon treenataan. Niin kun Rasilainen vanhalla Eerontien salilla missä talossa olen syntynyt Keravalla. Kävimme siellä aina poikien kanssa opetin heidät painimaan nostelimme myös jonkin verran.
Pakotti Rasilainen meidät puntti kouluunsa. Yritti se väkisin saada käsiäni vääntymään,eli kyynärpäät ylös vaikkei minulla kädet siihen taipuneet. On minulla muutenkin niin ihmeellliset kädet pitkät kun Apinoilla.
Minulla pyörii olkapäätkin, vaikka pidän nyrkin paikallani ja pyöritän muuten olkapäätä ja kättä. No vielä Rasilaisesta kantoi se minut ulos salilta, tulikin juuri Isäni vastaan siinä ulkorappusilla kysyi Isäni miksi sinä poikaani raijaat salilta ulos kun se tykkää siellä olla. Isäni kysyi Rasilaista sanoi ontuva Rasilainen että hän on Rasilainen.
Lähti Rasilainen ajamaan Isäni autoa lihahommiin. Mutta eihän siitä mitään tullut, Isäni antoi sille loputilin kun ei se kuulemma osannut muuta puhua kun treenistään ja Olympialaisiin menosta. No kiva kaverihan Rasilainen oli, onkohan enään edes hengissä se. Puhuivat että siitä oli vammautunut kun olisi kuulemma Prätkällä talmassa pöpelikköön ajanut. Pahasti se ontui toista jalkaansa, hyviä nostajia Citysalilta on tullut. Bodonos on tehnyt hyvää tietä sillä saralla.
Harmittaa hirveästi kun en hienoa Kenttäkoplan kaveria Veli-Matti Vellari Niemistä enään nähnyt. Mietin salilla käydessäni miksei Vellaria koskaan siellä nähnyt. Sitten luin Netistä että olisi hieno kaveri Vellari kuollut pitkäaikasen sairaden murtamana. Kyynel tuli herkälle Kai Pojalle silmiin yöllä koneella Piripoikien kämpillä ollessani. Kyllä aina tulee haikea olo kun kuolee tuttuja ja tuntemattomia. Oli sitten vihollisia tai ystäviä, kun ei meillä ole tässä ajassa kun yksi elämä. Pitäisi sekin elää kunnolla ei myrkyttämällä itseään ja muita. Sääli kun pahuus hallitsee. Itkee vaikka Syyrian lapset minä itken täällä.
Espoon Hautausmaallakin ollessani Traktori kuskina ja vähän muutakin tehden. Katselin aina syntymä vuosia hautakivissä. Lasten haudat itketti kun monet niin nuorena olivat lähteneet taivaantemppeliin Enkelin patsaita oli monella haudalla . Pitäisi olla vaan niin hyvä elämä ihmisillä kun ei tämä maanpäällinen vaellus monellekkaan niin pitkä ole. Siunausta ja Herran Rauhaa koko maailmalle universumia myöten. Miettikää kun jokaisella elävällä on kuolema edessään. Se on sääli ja ikävä kuolinvuoteella miettiä syntejä syviä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti