lauantai 15. joulukuuta 2018

Sähköhoidosta sain nuoren 26 vuotiaan tytön pois. Oli se siitä aina ihan kuutamolla, ylioppilastyttö. Rakkaudellani häntä autoin. Kovaa tekstiä elämästäni.

Pesin Tanja tytön pyykkejäkin varmaan kuusituntia. Aloimme yhtäaikaa sanomaan Notsymitsy. Viestittelimme puhelimilla olimme seinänaapureita. Kerran oli minulla tehotippa kyrvän päässä menin kämppäni ovelle Tanja tyttö oli siinä. Siitä sänkyyn ja touhuamaan. En tullut rakasteltuamme varmaan kun en ollut naisen kanssa ollut pitkään aikaan. Enkä potilaisiin yleensä kajoa. Haimme piruttain lääkäriltä Eregtio lääkettä Sildanifiliä. Otin kerran yhden ja sain orkun rakastelussamme auttoiko se tai ei en tiedä.

Olin kerrankin mukana kun Jussi vei Tanjan sähköhoitoon Peijakseen. Kummasti se loppui kun rakkauttani Tanjalle annoin. Mietin kuvaavatko touhuamme kun Tanjaltakin oli joku sen kämppis jossain talossa meinannut vetää kurkun auki.             Teurastomolla annettiin saastaisille sioille sähköä ennen kun vedettiin ne koukulla kattoon ja siitä elävänä kurkut auki. Ei aina sähkö sikoihin tehonnut ja huusivat ja kirkuivat ne hengen hädässä kun tajuissaan olivat kun teurastaja veti niiltä kurkun auki.

Kuulin kerran kopsauksen seinän takaa ja arvasin heti mitä Tanja teki. Menin katsomaan näytteli se pientä naarmua kädessään Jussille. Oli rikkonut se kupin ja sillä pienen naarmun  tehnyt käteensä. Minullakin on kyllä noita niin sanottuja sääliventtejäkin. Lukekaa edellisistä tarinoistani myös miten kaksi kun tappajaa minut meinasivat hoitaa Leppäsen Pepe ja hullu Pankki Pirkko. Tanja ihan kun haluisi sähköhoitoa.Mutta semmoinen pikkuprinssesahan se oli.

Vielä Tanjasta tuli sen puhelimesta viesti minulle että tyttöjen vokottelija soitin Hoitajalle Kaisalle että pane nyt ne hullut kuriin etteivät tollaisia levittele. No Tanjalta tulikin viesti että on hän kokenut rakkauden. On hänellä rakas Risto, kysyin onko Riston rakkaus yhtä parantavaa kun minun ei kuulemma sähköhoito jatkuu ja Risto on vielä väkivaltainen hänelle. Että se siitäkin duunistani.

Olivat Pirkko ja Pepe levitetyllä sohvallani alasti no menin vessaan ja vedin valtimon poikki siellä. Kummasti olin pudonnut rappukongiin. Pepen oli kerran tuonut uuteen asuntooni Ville ja Rane veti Pepe yhtääkkiä tappolyönnillä nenä rustoa aivoihin en tiedä tahallaanko sen teki mutta vaikutti alan mieheltä se. Löin sille nyrkkeilyhanskani käteen ja nyrkkeily myssyn vielä päähän muistelen kerran lyöneeni ja oli siinä. Minulla on aina pimeä hetki ja silloin tapahtuu, äijää on aina nurin enkä edes tiedosta mitään tehneeni. Riksuksi sanottu Stadin Eki katsoi sohvalta ja sanoi että meni sinulta Kaitsu vähän nenä. Vedin nenäni vain paikoilleen ja siitä tapahtui.

Katsoin Villeä ja Ranea oliko Pepe heidän hommissaan ollenkaan. Toivat yhden Flilanderin Teijonkin hyppimään silmilleni kylillä kerran Villen autostakin kimppuuni. Vaikka sanoin etten edes tunne sinua miksi silmilleni hypit. Kerran puumörskässäni asuessani kuulen yöllä kun tikkaita pitkin joku tulee yöllä avoimesta ikkunasta hyppäsi tämä kyseinen kaveri ketä Napiksikin sanottiin, kun kissa lattialle. Kysyin mikä perkeleen ukko olet ja miksi Villen autosta hypit silmilleni. No heitin Napin niskasta olohuoneen puolelle ja pamppuni nurkkaan. Sanoin että on minulle sanottu että on se heti kymppi hoitoa jos kadulla toimin.

Löin sillekkin nyrkkeilyhanskat käteen ja bokrausmyssyn päähän. Taas sellainen välähdys siinä kävi ja Nappi taju pois seinää vasten. Nostin lyhyen mutta riskin kaverin kulmasohvalleni nukuin itse toisella puolikkaalla. Ja  vahdin ettei se kuole siihen. No kuulin senkin paskasesta lopusta kuulemma se Ruotsissa tapettiin. Jäi vähän auki mikä oli Villen ja Ranen motiivi tuoda tollaisia vieraita Gorilloitaan minun silmilleni. Kun molemmilla oli paskanen loppu nuorena kuolivat molemmat. Pitäisi vaan se selvittää tommoiset kaikki asiat ennen kuolemaansa jään minä ainakin epätietoisuuteen jos en saa asioita selvitettyä ja hoidettua.

No naurettiin Mukavan Tiian kanssa Tanjan touhuja ihankun tahallaan pyytää sähköön niin kun sika.
Minä olisin lypsänyt Tanjan rahat oli sillä vissiin 8 tonnia tilillään ja oli sen perheellä talo vissiin Lohjalla. En helvetti ala ketään hoitamaan ja rakkauttani antamaan ilmaseksi. Katsokaas kun rakkautta ei ole raha ratkaisee ihan kaiken, sillä saa ihan mitä vaan. Sen kongreettisesti kokeneena kun panin isäni perintöjä jo menenään sen minkä ehdin ennenkun pääsi niihin edunvalvonta ja rosvot käsiksi. Harmitti vaan ja on kyllä tutkinnan alla ja kostoni tulee olemaan rankka. Kun Isäni Martti Hyvönen teki arvokasta duunia oman pienen telkkahuoltomme ohella ollessaan Mäkimaan  ja Palomäen Suojakotiyhdistyksen hommissa, ilmasta työtä teki siellä vuosia.

Nostimme muistaakseni Bocahontas tyttö Paulan kanssa eläkkeeni tililtäni yöllä ennenkun oli suoraveloitus ottanut siitä vuokran. En muista mihin panimme rahani menemään. Menin Lassilan sossuun Aili Nurhonen niin se vissiin oli toi nimi. Kerroin että on minulle tulossa hyvin perintöjä, että voisiko hän maksaa kuukauden vuokran maksan sen vaikka takasin.

Sanoi Nurhonen että ota edunvalvonta olin niin huonossa hapessa että suostuin kun sanoi Nurhonen että se helppo sitten purkaa muistaakseni. Ja helvetti meni Isäni perinnöt kaikki kaikenmaailman kissanristiäisiinkin. Kumma kun muistan kaiken Paulan kanssa hotellissa ollessamme uutena vuotena nykyisessä Skannikissa. Aamupalan jälkeen en mitään muistakkaan enkä edes viinaa ottanut aamusta muistaakseni. Herään poutuntieltä kun lompakkoni tippuu postilaatikosta.

Rahat pois mitä latasin hotellissa yöllä lompakokoon muovikassista.Kortit kaikki sisällä lompakossa, siitä Haakan pankkiin. Sanoi heti pankkitytö että on tileilläsi käyty sanoin miten paljon on hävinnyt kun oli siinä tonnin nostoraja. Sanoi Tyttö että Harri en nyt pane sukunimeä mutta asianomaiset kyllä tästä itsensä kyllä tuntee. Oli tytön mkaan neljä tonnia hävinnyt ja toki käteiset siihen päälle.

Tätini kuoli siltä olisi jäänyt varmaan kaikki minulle kun maalasi maalarimestari edesmennyt Kallion  Timo poikansa Pasin kanssa möin ja piharakennuksen. Soiteltiin tutun ulosottomiehen kanssa Hanskin sanoi Hannu käyneensä mökin katsomassa oli kuulemma uutta lasia pihalla ja kantavat rakenteet paikoillaan. Siskoni on olevinaan täysin tietämätön asioista. Minulle ei edes ilmoitettu Inkerin sairastuneen, mitä ihmettelin olisin sanonut että panen rahat hyvyyteen en juo niitä enkä rällää. Oli tontilla aikoinaan 102 marjapensastakin. Ja Isoisäni antoi minulle tontilta oman omenapuun.
 Kysyin siskoltani Railalta kuka mökkiä huseeraa kun uutta lasiakin on kuulemma pihalla ja Inkerin laittama kymppitonnin nunna uunikin sanoi vielä Inkeri uunista että voit siihen sitten hakata sytykepuita mitä aina kävin siellä hakkaamassa. Raila vaan selitti ettei kukaan huseeraa. Helvetti tekisi vetää joku tilille kun pitäisi olla perunkirjoituksissa kaikki osapuolet paikalla. Kyllä alkoi siskoni selittämään että kyllä ulla siellä huseeraa. Kun kerroin että kävi minua lakinainen tapaamassa Pirun paikassa Nikinmäen Attendossa. Perintöasioissa tavattiin.

Kumma kun menin Eero Mikko Kokkosen lypsämänä Mauri Poikeljärven perustamaan lepokotiin Liljendalin Syväpuroyhteisöön. Kaksi kuukautta luin paikasta Eero lypsi minua yötä päivää soitteli porukkansa kanssa minua sinne. Pyöri Eero Jukka Kuoppamänen kuolleen veljen vaimon kanssa luulin sitä kunnon tytöksi mutta epe sanoikin sitä pirimuijaksi. Minäkin olen aina haaveillut vanhanliiton venkuloille uskovaisen paikan vanhuuden turvaksi. Kun olivat he minulle kun Isiä ja veljiä, mitä ei oikein minulla siviilissä ollut. Kumma oli uusi johtaja syväpurossa Sanna Scmant kun juuri olisi ollut perunkirjoitukset järjesti saatana minut Kellokoskelle en siis päässyt pitämään puoliani tontista ja tutkimaan oliko mökki asumiseen kelpaava. Tätini kerrostalo huoneistokin muutettiin rahaksi mummon mökki oli kun sodan jäljiltä piippu vain pystyssä, itku tuli herkälle Kai pojalle silmiin.
Kumma kun ei poika välitä kun hoidin sitä lapsen tärkeimmät vuodet Äitinsä hurutellessa vissiin. Isäni pilatessa poikaa kaiken aikaa mutta kun leikki pojan kanssa keittiön pöydällä hypyttäen kuulin pikkasen tippuvan lattialle . Oli pikanen taju pois kivilaittialla tuumasi vaan Isäni huoran poika isäni kipeässä päässä on ollut kaiken aikaa se miten se huora elämääni pilasi .
 Ei voi kyllä minun poikani olla kun ei minusta välitä. Pojan muija kuulemma hoitoalalla helvetti on siinäkin vaimo ei saa saatana pojalta tupakkaa pois eikä kynsien syöntiä. Kirjoitin pojan muijalle että vie se saatana katsomaan keuhkosyöpään tukehtuvia potilaita kun ei enään mikään auta. Arska sanoi kyllä ettei ole muusta kiinni kun siitä muijasta se ei minua rakasta. Oli semmoinen ihana nuori tyttö kuka lauloi kerran kämpilläni tuntui että olemme taivaassa kun siipeni levitin tyttöjen päälle.

Pelastin tämän nuoren Ihanan Enkeli tytön veljen huumepelleiltä jotain vasikoinnista puhuivat. Opetin Peteä kerran meinasi kaataa autoni kun se suuttui minulle. Elina tuli kerran syliinija sanoi pusun antaen että olet niin ihana. Helvettti kun  en itse tajunnut ottaa nuorta vaimoa. Oli niin täydellinen tyttö se ihana kaikella tavalla. Kumma vaan kun toi poika näytille Jaalasta asti kanssa nätin nuoren tytön. Olivat he olleet yhteydessä ja pojan nykyinen vaimo saanut sen tietää. Kyllä sitten tuli poika Isän kainaloon olin sitten biologinen tai en kaikkia lapsia rakastan kumminkin sydämmestäni. Muidenkin linnoissa olevien isien poikia joutunut hoitamaan kun muijansa ovat huoranneet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...