lauantai 6. huhtikuuta 2019

Heräsin aamulääkkeille ja aamupalalle. Siitä patjan pyyhintään ja lakanoideen vaihtoon.

Menin uudestaan nukkumaan toimintojen jälkeen nukuin kello 11 asti. Menen taas nukkumaan tämän tekstini jälkeen nukun ruokailuun kello 12 asti kun väsyttää minua kummasti. Otin selkäsärkyyni yhden 500 millisen Pamolin en muista minkä muun lääkkeen laittoi minulle.

Tuli siitä eilen illasta outo olo minulle minkä sanoivatkin siitä tulevan. Kohta onkin sitten ruoka saa nähdä mitä syömme. On taas patjani pesty myrkyllä ei elä siinä pöpöt. Kerran olen sen pessyt täällä oloaikanani eli harvoin se pestään.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...