Menin uudestaan nukkumaan toimintojen jälkeen nukuin kello 11 asti. Menen taas nukkumaan tämän tekstini jälkeen nukun ruokailuun kello 12 asti kun väsyttää minua kummasti. Otin selkäsärkyyni yhden 500 millisen Pamolin en muista minkä muun lääkkeen laittoi minulle.
Tuli siitä eilen illasta outo olo minulle minkä sanoivatkin siitä tulevan. Kohta onkin sitten ruoka saa nähdä mitä syömme. On taas patjani pesty myrkyllä ei elä siinä pöpöt. Kerran olen sen pessyt täällä oloaikanani eli harvoin se pestään.
Tuli siitä eilen illasta outo olo minulle minkä sanoivatkin siitä tulevan. Kohta onkin sitten ruoka saa nähdä mitä syömme. On taas patjani pesty myrkyllä ei elä siinä pöpöt. Kerran olen sen pessyt täällä oloaikanani eli harvoin se pestään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti