Kuolleita kaveritani oli unessani juuri kuollut Kallekin oli unessani mutten nyt muista mitä unia siitäkin näin. Jotain unia kumminkin näin pitkin yötä. Oli unessani myös Karhisen murhaaja veljekset kenet piti porukoineen Skeiden kanssa viedä Australiaan niin suunnittelimme Skeiden kanssa. Keijokin kuulemme tapettu. Ja joku kaveri siitä kuulemma vapautettu. tämmöistä tietoa minulla oli. Oli keijolla välillä naama sen näköien että oli sitäkin kolhittu.
Oli J.Karhinen kiinni kysyi Keijo minulta telkkaa en voinut Faijaltani telkkaa pyytää vaikka pieni liike sillä oli . Joten lupasin oman telkkani Keijolle J.Karhiselle taloon vietäväksi. No oli J.K päässyt sivililiin menin moikkamaan kaveria ja hakemaan telkkaa takasin kun minulla ei ollut telkkaa eikä radioakaan. Oli porukkaa heidän lemminkäisentien kämppänsä pihalla . J.Karhinen tulikin kimppuuni pääsin juuri karkuun pääsi sekopää repäisemään kaverin hienon paidan seutulassa antaman.
No olin heittelemässä Koreja Skeiden kämpän lähellä sijaitsevalla kentällämme missä kenttäkopla kokoontui. Skeide tuli juttelemaan ja sanoi että älä hoida J.Karhista ei ollut se oma itsensä kun oli vetänyt se huumeita ehkä jotain matkapahoinvointi lääkkeitä sanoi Skeide.
Miten helvetissä huumeet saavat pilata ihan kaikki. Porukkaa kuolee ennenaikaseen hautaan menee heitä ja sääli kun vievät he muita mukanaan.
Siihen jäi Keijon ja minun suunnittelemani Jengimme vieminen Australiaan missä Keijo Skeide oli nuorena ollut. Huumeet pilasi ihan kaiken vieläkin vedätten miksi kysynpä vaan. Me hyvät ihmiset saamme kärsiä huumehemmojen takia. Toki minullekkin oli viina niin paha huume että vaati se tämmöisen hupituomion 15 vuotta vissiin pakkohoito 8 vuotta olisi riittänyt.
Liikennöitsijä Leevi Saaren tyttö Pia Saari Ukkola lupasi minua odottaa 9 vuotta mikä minulle vaadittiin hupituomiostani. Mutta niin sanottu viinapiru päästäni kuoli, että jotain hyvääkin siitä oli minulle. Kyllä olisi minulla tarinaa. AA Eli Alkoholics Anonymous Nimettömät alkoholistit.
Lukekaa tarinoitani Viinapirun riivaamasta Kaitsusta olen lyönyt siellä itseni peliin kuvilla ja nimillä. Mitään kiertelemättä ja pois jättämättä.
Oli J.Karhinen kiinni kysyi Keijo minulta telkkaa en voinut Faijaltani telkkaa pyytää vaikka pieni liike sillä oli . Joten lupasin oman telkkani Keijolle J.Karhiselle taloon vietäväksi. No oli J.K päässyt sivililiin menin moikkamaan kaveria ja hakemaan telkkaa takasin kun minulla ei ollut telkkaa eikä radioakaan. Oli porukkaa heidän lemminkäisentien kämppänsä pihalla . J.Karhinen tulikin kimppuuni pääsin juuri karkuun pääsi sekopää repäisemään kaverin hienon paidan seutulassa antaman.
No olin heittelemässä Koreja Skeiden kämpän lähellä sijaitsevalla kentällämme missä kenttäkopla kokoontui. Skeide tuli juttelemaan ja sanoi että älä hoida J.Karhista ei ollut se oma itsensä kun oli vetänyt se huumeita ehkä jotain matkapahoinvointi lääkkeitä sanoi Skeide.
Miten helvetissä huumeet saavat pilata ihan kaikki. Porukkaa kuolee ennenaikaseen hautaan menee heitä ja sääli kun vievät he muita mukanaan.
Siihen jäi Keijon ja minun suunnittelemani Jengimme vieminen Australiaan missä Keijo Skeide oli nuorena ollut. Huumeet pilasi ihan kaiken vieläkin vedätten miksi kysynpä vaan. Me hyvät ihmiset saamme kärsiä huumehemmojen takia. Toki minullekkin oli viina niin paha huume että vaati se tämmöisen hupituomion 15 vuotta vissiin pakkohoito 8 vuotta olisi riittänyt.
Liikennöitsijä Leevi Saaren tyttö Pia Saari Ukkola lupasi minua odottaa 9 vuotta mikä minulle vaadittiin hupituomiostani. Mutta niin sanottu viinapiru päästäni kuoli, että jotain hyvääkin siitä oli minulle. Kyllä olisi minulla tarinaa. AA Eli Alkoholics Anonymous Nimettömät alkoholistit.
Lukekaa tarinoitani Viinapirun riivaamasta Kaitsusta olen lyönyt siellä itseni peliin kuvilla ja nimillä. Mitään kiertelemättä ja pois jättämättä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti