Harmittaa kun tulee taukoa punttisalilta turhan paljon, mutta En tosiaan pysty tolla selällä nostelemaan mitään. Toki voisi tehdä semmoisia liikkeitä mitkä eivät selkää rasittaisi. Jätin nyt vaan väliin, menen seuraavalla kerralla oli sitten selkä kipeä tai ei.
Voisi penkkiä tehdä ei siinä selkä pahemmin rasitu, ja muita semmoisia liikkeitä mitkä eivät selälle kävisi. Nyt on sellijumppakin jäänyt vähemmälle, en ole etunojapunnerruksia enkä lankutuksia pystynyt tekemään. Kohta yritän tehdä jalkakyykkyjä jos niitä pystyy tekemään, tekee jalat niin hyvää kun on ne isot lihasryhmät.
Kohta pesen ja syön ison omenan ostin niitä muutamia, enemmänkin olisi voinut ostaa kun on ne niin halpoja. On kummasti kondis huonontunut kun on kipeä ollut selkä ja niin pahana. Vatsassakin on tuossa vasemmalla alhaalla outoja tuntemuksia.
En muistanut ostaa ollenkaan teetä kaupasta enkä juustoa ostanut ostin häränlihaa paketin mikä alkaa kohta loppumaan. Hunajaa on vielä jonkun verran ostin Jannelta sitä kilon purkin vitosella. Alkaa aika käymään pitkäksi, toivotaan että pääsen pois pian ja saan uskovaisen paikan jostain.
Samarian päälikkö Ismo kyllä lupaili minulle paikkaa jostain mutta katsotaan nyt miten menee sen kanssa. Mutta kyllähän uskovaiset toisiaan auttelee, toivon nyt ettei tämä kokin aiheuttama rumpa ole esteenä yhteistyöllemme. En sitä usko kun ei johtunut minusta koko ruljanssi ihmettelen vaan miksi minulle lyötiin M1 ja M3 pakkohoitopäätökset eikä sekopää kokille. Kuka poliisia ja ambulanssia kutsui taloon itselleen jatkuvasti. Kerrankin piti minun puhelimestani soittaa sille lanssi kun sanoi Kokki sekoavansa ja puukot on silllä esillä. Hälytyskeskus sanoi että saanko siltä puukot piiloon että voivat he tulla. Ja sanoi vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu ota heti yhteyttä.
Muutaman kuukauden jaksoin kokin sekoilua mutta sitten ärähdin sille ja minut hoitoon, kenenkähän takia ja tahdosta. Olikohan ihan pelkkä sekopää kokki asialla, sanoi Venäläinen talonmiehemme että on kokin sydän operoitu. Olisiko JUMALA PYSÄYTTÄNYT KOKIN SAISI MUITAKIN SE KOSKEA KETKÄ MINULLE KIDUTUKSEN JÄRJESTIVÄT. SEKÄ KIDUTTAJILLENI JORVISSA JA KELLOKOSKELLA. Mitä ihmettelin että kellokoskella tommoiset lääkkeet löivät kun en vuosiin ollut syönyt. En muista mitään enkä voinut puhua mitään olin täysin tokkurassa
Kumma kun ei Venäläinen järjestänyt kokkia pois talosta toki oli se ammattikokki. Mutta se itkuviinan vetäminen oli liikaa minulle. Kun aika se alkoi kun veli Venäläinen lähti pois talosta venäjälle vaimonsa luokse. Ihmettelen Kirppis Järjestön pomoa että antoi Kokin häiritä niin paljon. Voihan olla ettei ihan kaikesta ollut se tietoinen. Mitä paskaa kokki sitten lie tehnyt kun ekalla kertaa kysyin siltä miksi poliisit iltselleen soitti. En viitsi tähän tässä vaiheessa yhteisön nimeä vielä mainita ettei tule minulle heiltäpäin ongelmia.
Väitti paskahousu kokki ettei hänellä näy soitto puhelimessaan. Sanoin etten minäkään niitä soittanut. Sanoi se sitten että joku nainen olisi soittanut. No kumminkin näin sen pihalla taas istumassa ja varmaan viinakuskiaan odottaen menin kysymään siltä miksi kytät. Sanoi iso korsto että oli jotku kundit uhannneet tulla sen ovista läpi. Eli menikön nyt hommat oikein ja oikea kaveri rautoihin. Kysynpä vaan miksi olette minulle ihmiset sadisteja.
Voisi penkkiä tehdä ei siinä selkä pahemmin rasitu, ja muita semmoisia liikkeitä mitkä eivät selälle kävisi. Nyt on sellijumppakin jäänyt vähemmälle, en ole etunojapunnerruksia enkä lankutuksia pystynyt tekemään. Kohta yritän tehdä jalkakyykkyjä jos niitä pystyy tekemään, tekee jalat niin hyvää kun on ne isot lihasryhmät.
Kohta pesen ja syön ison omenan ostin niitä muutamia, enemmänkin olisi voinut ostaa kun on ne niin halpoja. On kummasti kondis huonontunut kun on kipeä ollut selkä ja niin pahana. Vatsassakin on tuossa vasemmalla alhaalla outoja tuntemuksia.
En muistanut ostaa ollenkaan teetä kaupasta enkä juustoa ostanut ostin häränlihaa paketin mikä alkaa kohta loppumaan. Hunajaa on vielä jonkun verran ostin Jannelta sitä kilon purkin vitosella. Alkaa aika käymään pitkäksi, toivotaan että pääsen pois pian ja saan uskovaisen paikan jostain.
Samarian päälikkö Ismo kyllä lupaili minulle paikkaa jostain mutta katsotaan nyt miten menee sen kanssa. Mutta kyllähän uskovaiset toisiaan auttelee, toivon nyt ettei tämä kokin aiheuttama rumpa ole esteenä yhteistyöllemme. En sitä usko kun ei johtunut minusta koko ruljanssi ihmettelen vaan miksi minulle lyötiin M1 ja M3 pakkohoitopäätökset eikä sekopää kokille. Kuka poliisia ja ambulanssia kutsui taloon itselleen jatkuvasti. Kerrankin piti minun puhelimestani soittaa sille lanssi kun sanoi Kokki sekoavansa ja puukot on silllä esillä. Hälytyskeskus sanoi että saanko siltä puukot piiloon että voivat he tulla. Ja sanoi vielä että jos siellä yhtään puukot heiluu ota heti yhteyttä.
Muutaman kuukauden jaksoin kokin sekoilua mutta sitten ärähdin sille ja minut hoitoon, kenenkähän takia ja tahdosta. Olikohan ihan pelkkä sekopää kokki asialla, sanoi Venäläinen talonmiehemme että on kokin sydän operoitu. Olisiko JUMALA PYSÄYTTÄNYT KOKIN SAISI MUITAKIN SE KOSKEA KETKÄ MINULLE KIDUTUKSEN JÄRJESTIVÄT. SEKÄ KIDUTTAJILLENI JORVISSA JA KELLOKOSKELLA. Mitä ihmettelin että kellokoskella tommoiset lääkkeet löivät kun en vuosiin ollut syönyt. En muista mitään enkä voinut puhua mitään olin täysin tokkurassa
Kumma kun ei Venäläinen järjestänyt kokkia pois talosta toki oli se ammattikokki. Mutta se itkuviinan vetäminen oli liikaa minulle. Kun aika se alkoi kun veli Venäläinen lähti pois talosta venäjälle vaimonsa luokse. Ihmettelen Kirppis Järjestön pomoa että antoi Kokin häiritä niin paljon. Voihan olla ettei ihan kaikesta ollut se tietoinen. Mitä paskaa kokki sitten lie tehnyt kun ekalla kertaa kysyin siltä miksi poliisit iltselleen soitti. En viitsi tähän tässä vaiheessa yhteisön nimeä vielä mainita ettei tule minulle heiltäpäin ongelmia.
Väitti paskahousu kokki ettei hänellä näy soitto puhelimessaan. Sanoin etten minäkään niitä soittanut. Sanoi se sitten että joku nainen olisi soittanut. No kumminkin näin sen pihalla taas istumassa ja varmaan viinakuskiaan odottaen menin kysymään siltä miksi kytät. Sanoi iso korsto että oli jotku kundit uhannneet tulla sen ovista läpi. Eli menikön nyt hommat oikein ja oikea kaveri rautoihin. Kysynpä vaan miksi olette minulle ihmiset sadisteja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti