tiistai 9. huhtikuuta 2019

Heräsin hoitajan tuloon huoneeseeni aamusta. Siitä lääkkeille kello 7,30 takasin nukkumaan puoleksi tunniksi ja kokoukseen ja syömään. Siitä takasin nukkumaan ruokailuun asti.

Nyt olen työsalin keittiöllä siivosin lattioita, lakasin ja putsasin eteisen maton ravistelemalla ulkona. Keitän pojille kahvit kello 14,00 suunnilleen.

Loppuikin kahvi päivällä mutta ohjaajat sanoivat ettei enään kannata keittää, muuta kun vasta töistä pois tullessa. Kello on nyt noin 13,31 eli on kahviin vielä aikaa, menee tämä iltapäivä todella äkkiä minulta.

Tulikin entinen kämppäkaverini kympiltä kaverinsa kanssa olivat he jääneet laittamaan kaverin pyörää taukotuvalle. Pyysivät kahvit keittämään panin tippumaan kuusikuppia.

Olisin mennyt Facebookiin mutten muistanut salasanaani. Kohta on kahvi tippunut sitten melkein pitääkin laittaa isolle lössille kahvit tippumaan. Tulee kello 13,40 siitä on enään vähän aikaan kahviin isolle lössille.

Huomenna tuleekin sitten Fysioterabeutti kello 15 minun selkääni tutkimaan. Meinasi se hierontaa mikä varmaan parasta hoitoa onkin selälleni, kun tuntuu vaiva olevan lihasperäistä. En usko että on vaiva selkärangassani kun vihloo se oikealta munuaisen kohdalta.

Epäilen että selkävaivani jäi Seutulan työsiirtolasta. Kun vedin maasta yli 200 kiloa jalat kapealla ristiotteella kädet ilman hihnoja. Kaveri sanoi että vedät kaveri Sumo otteella 40 kiloa enemmän.

Eli jalat harallaan, vedin siitä jollain 160-170 kilolla Sumolla petti selkäni putosin painojen päälle pelästyin että halvaannuin. No kestil tilani noin 15-20 sekuintia ja siitä vaan nousin ei mitään tuntemuksia. Olin vetämättä maasta pariviikkoa sitten kokeilin ja selkäni varoitteli en sen jälkeen enään vetänyt maasta isoilla painoilla.

Lähti pyörä remonttimiehet johonkin nyt tulivat sisään takasin. Lopetan nyt kirjoitteluni ja alan laittelemaan kahvit kiehumaan isolle porukalle.

Eipä  ole oikein ollut mitään kirjoiteltavaa pitkään aikaan. Kielsivät kenenkään hoitohenkilöstön nimen käytön Blogissani vaikka kirjoitan asioista en ihmisistä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...