Toivotaan ettei haittaa Samariasta asunnon saantiin kokin kanssa yhteenotto emme tainneet sen kummemmin kun suusanallisesti ottaa yhteen. MUTTA TOIVOTAAN NYT ETTÄ JUMALA KOSKETTI KOKKIA KUNNOLLA KUN SANOI VENÄLÄINEN TALONMIES ETTÄ OLISI REISSUNI AIKANA KOKIN SYDÄN LEIKATTU.
Pitäisi ymmärtää kun minun elämääni yhtenä pilasi sekin. Sama kun mustalais helppo heikki kirppikseltä sanoi minulle että on kiinteistöt myynnissä. Kumma kun helppoheikille sanoin laista mikä minullakin on, ja olisi pitänyt minulle illmoittaa talonmyynnistä. Sanoikin helppoheikki mustalainen ettei ollutkaan silloin myynnissä kun tulin taloon. Kyllä siinä oli kanssa tosi uskovainen.
Muutenkin oli kumma mustalainen kun pelkäsi se minua kun luuli että olin, minullekkin harmia aiheuttanut Koskisen Kaide. Kuka sai vähän aikaa huseerata mutta taisi sillläkin olla paskanen loppu.
Viimesen kerran näin Koskisen Eureenin Eko vainaalla Marjan kanssa surkeena se oli ihan kun taisi tajuta kohta siltä hengen menevän. Kysyin vaan siltä oliko nyt kivaa minua juoksuttaa ja Mäkelöitten kanssa paskaa tehdä meille. Puhui Kirppiksen mustalainen hulluja jonkun auton pilkkomisesta sekopäänä. Ja meinannut hoitaa koko perheen kun sen veljen oli joku kuulemma tappanut. Kehui vielä rukoilleensa jotain rullatuoliin ja onnistuneen siinä.
Kehui vielä että oli autolla kiusannut joitakin porukoita ajellen edestakasin jonkun kämpän ohi. Sitten sille soitti yksi Keravalta tuntemani kaveri kenen kuulin Mäkelän Stuba vainaata pyssyllä hivauttaneen. Ja Stuballa kyllä oli paljon kavereita. Kuulin Stuban kuolleen oli se hyvä tyyppi. Tämä Stuba homma nyt on kuulopuhetta yritin helppo Heikki mustalaiselta kysyä asiaa. Mutten siltä vastausta saanut.
Kuulin vaan sen kuolleen mihin sitten lie. Ja pyöri ne Koskisen Kaiden kanssa. Lukekaa aikasempia tarinoitani on siellä paljon juttua näistäkin tarinoista. No annas olla tämä Kyseinen tumma kirppiksen helppoheikki sanoi kaverille kenen nuoruudesta tunsin ettei hän jaksa kuunella juttujani. Helvetti en suunvuoroa saanut mutakuonolta, kun selitti se hulluja.
Nyt se saakin pelätä minua tunnen niin kammoa sitä paskaa kohtaan. Mukamas on vielä olevinaan uskovaista jotainhan tuossa suvussa on kun yksikin nuorin Keravalla vaikuttaneesta heimosta ammuttiin uskovaisten kokouksesta tullessaan ruotsissa kuulemma kertoi tämä helppoHeikki . No olen kertonutkin asioista aikasemmin, kun puhui hulluja yksi tuttuni puhelimessa oli minulla kaiutin päällä kun minua haukkui joillekkin.
Helvetti jos sen tumman juopon ovat saaneet piripäät huijarit päälleni paskaa työntämään valehtelemalla sille jotain. Olihan kyseinen tumma minulle velkaa pitkään eikä meinannut maksaa milllään. Ihmettelin vaan kun tuli ekaksi huoltoasemallla samaa heimoa minulta kysymään että
R,B :ta kiusataan. Ja sama tuli taas Ahjon kaupalla toinen mustalaisporukka kysymään samaa sanoin vaan pojille että älkää Vendettaa eli verikostoa aloittako.
Olisipa minunkin nimimiehiäni hengissä ja pahoja murhamieskavereitani saisin rauhassa kulkea ihmisten parissa, niin kun linnoissa sain olla aina rauhassa. Lusin omaa tuomiotani en kenenkään tekosista välittäyt yhtään mitään. Harmi kun nykypolvi ei minua yhtään tunne, eikä arvosta tekojani vanhanliiton hyväksi.
On niistä tullut tommoisia kun Samariassa asuva Pekan Pisara yhdistyksen kokki. Viina vienyt kunnon vanhanliiton konnat niin sanotut venkulat. On Kokki ammattimies monellakin alalla mutta nykyään viina vie miestä aika kovaa se on se viinapiru mikä minuakin on kyllä rankemman mukaan vienyt. Nyt on kuulemma kokki ollut ilman tupakkaa ja viinaa.
Rankka on ollut sillä JUMALAN PYSÄYTTÄMINEN JOS IHAN SYDÄN LEIKATAAN.Sanoi kyllä Venäläinen talonmiehemme että olisi kokillla ollut minua niin ikävä että sydän ei kestänyt.
Olisinhan mielummin jäänyt Samariaan asumaan siksi aikaa kun olisin saanut johtajalta Ismolta uuden asunnon ihmisten ilmoilta kun tuolla landella oli aika hiljaista. Mutta olisihan ollut mukava jos kokkia jumala olisikin koskettanut, olisi meillä ollutkin hauskaa ja raittiina olisimme olleet sen kanssa.
Olenhan siitä kirjoittanut rankkaakin tekstiä, jos tämmöinen hupituomio minulle järjestettiinkin, tämä pitkä tuomio, viinapiru kyllä päästäni niin sanotusti kuoli. Seura kyllä tekee kaltaisekseen. Voin juoda mutta myös olla juomatta ei enään tee mieli jatkaa ja piru on hävinnyt päästä. Muutakin voi tehdä varsinkin jos rahaa on, silloin voi harrastaa ja nauttia elämästä. Uskallan kirjoittaa kokistamme mistä lähdin pois kun niin rankan reissun järjestikin yhtenä ainakin minulle.
En anteeksi sitä reissua anna kun Jorviin jouduin ihan kidutettavaksi. Lukekaa on siitä juttua paljonkin matkalta. Toisinkin olisivat voineet homman hoitaa ja sanoneet vaan minulle että mene kämpille sen salmiakki viinatipan kanssa mikä minulla oli pullossa. Se olisi ollut sillä selvä asia. Pahin mikä minun hermooni kokissa kävi kaiken muun lisäksi kun oli se aika kyrpä selvinpäin. Kun sanoi kiltti enkelikasvoinen poika että oli iso Korsto kokki käynyt enkeli poikaa kurkusta kiinni isoilla kourillaan.
Kun minullekkin kehui tullessani että on hänellä 150 kilon sormivoimat ja haastoi minut sormikoukkuun minkä se minulle hävisi. Poika sanoi että oli hän joutunut monottamaan itsensä irti kokin otteesta. Mutta kokki saikin tehdä yhteisössä mitä vaan kun oli se Firman johtajan nuoruuden ystävä. Mietin vaan miten viranomaiset suhtautuu kun monta kertaa soitteli itse kokki poliisia ja ambulanssia taloomme.
Minulle sanoi että oli jotkut jätkät uhanneet tulla sen ovista läpi. Helvetti jos iso korsto on paskaa tehnyt joillekkin en olisi varmaan puuttunut asiaan. Vaikea kysymys kyllä kun varatalonmiehenä olin kun oli aina venäläinen talonmiehemme pois talosta kun alkoi remuaminen.
Pitäisi ymmärtää kun minun elämääni yhtenä pilasi sekin. Sama kun mustalais helppo heikki kirppikseltä sanoi minulle että on kiinteistöt myynnissä. Kumma kun helppoheikille sanoin laista mikä minullakin on, ja olisi pitänyt minulle illmoittaa talonmyynnistä. Sanoikin helppoheikki mustalainen ettei ollutkaan silloin myynnissä kun tulin taloon. Kyllä siinä oli kanssa tosi uskovainen.
Muutenkin oli kumma mustalainen kun pelkäsi se minua kun luuli että olin, minullekkin harmia aiheuttanut Koskisen Kaide. Kuka sai vähän aikaa huseerata mutta taisi sillläkin olla paskanen loppu.
Viimesen kerran näin Koskisen Eureenin Eko vainaalla Marjan kanssa surkeena se oli ihan kun taisi tajuta kohta siltä hengen menevän. Kysyin vaan siltä oliko nyt kivaa minua juoksuttaa ja Mäkelöitten kanssa paskaa tehdä meille. Puhui Kirppiksen mustalainen hulluja jonkun auton pilkkomisesta sekopäänä. Ja meinannut hoitaa koko perheen kun sen veljen oli joku kuulemma tappanut. Kehui vielä rukoilleensa jotain rullatuoliin ja onnistuneen siinä.
Kehui vielä että oli autolla kiusannut joitakin porukoita ajellen edestakasin jonkun kämpän ohi. Sitten sille soitti yksi Keravalta tuntemani kaveri kenen kuulin Mäkelän Stuba vainaata pyssyllä hivauttaneen. Ja Stuballa kyllä oli paljon kavereita. Kuulin Stuban kuolleen oli se hyvä tyyppi. Tämä Stuba homma nyt on kuulopuhetta yritin helppo Heikki mustalaiselta kysyä asiaa. Mutten siltä vastausta saanut.
Kuulin vaan sen kuolleen mihin sitten lie. Ja pyöri ne Koskisen Kaiden kanssa. Lukekaa aikasempia tarinoitani on siellä paljon juttua näistäkin tarinoista. No annas olla tämä Kyseinen tumma kirppiksen helppoheikki sanoi kaverille kenen nuoruudesta tunsin ettei hän jaksa kuunella juttujani. Helvetti en suunvuoroa saanut mutakuonolta, kun selitti se hulluja.
Nyt se saakin pelätä minua tunnen niin kammoa sitä paskaa kohtaan. Mukamas on vielä olevinaan uskovaista jotainhan tuossa suvussa on kun yksikin nuorin Keravalla vaikuttaneesta heimosta ammuttiin uskovaisten kokouksesta tullessaan ruotsissa kuulemma kertoi tämä helppoHeikki . No olen kertonutkin asioista aikasemmin, kun puhui hulluja yksi tuttuni puhelimessa oli minulla kaiutin päällä kun minua haukkui joillekkin.
Helvetti jos sen tumman juopon ovat saaneet piripäät huijarit päälleni paskaa työntämään valehtelemalla sille jotain. Olihan kyseinen tumma minulle velkaa pitkään eikä meinannut maksaa milllään. Ihmettelin vaan kun tuli ekaksi huoltoasemallla samaa heimoa minulta kysymään että
R,B :ta kiusataan. Ja sama tuli taas Ahjon kaupalla toinen mustalaisporukka kysymään samaa sanoin vaan pojille että älkää Vendettaa eli verikostoa aloittako.
Olisipa minunkin nimimiehiäni hengissä ja pahoja murhamieskavereitani saisin rauhassa kulkea ihmisten parissa, niin kun linnoissa sain olla aina rauhassa. Lusin omaa tuomiotani en kenenkään tekosista välittäyt yhtään mitään. Harmi kun nykypolvi ei minua yhtään tunne, eikä arvosta tekojani vanhanliiton hyväksi.
On niistä tullut tommoisia kun Samariassa asuva Pekan Pisara yhdistyksen kokki. Viina vienyt kunnon vanhanliiton konnat niin sanotut venkulat. On Kokki ammattimies monellakin alalla mutta nykyään viina vie miestä aika kovaa se on se viinapiru mikä minuakin on kyllä rankemman mukaan vienyt. Nyt on kuulemma kokki ollut ilman tupakkaa ja viinaa.
Rankka on ollut sillä JUMALAN PYSÄYTTÄMINEN JOS IHAN SYDÄN LEIKATAAN.Sanoi kyllä Venäläinen talonmiehemme että olisi kokillla ollut minua niin ikävä että sydän ei kestänyt.
Olisinhan mielummin jäänyt Samariaan asumaan siksi aikaa kun olisin saanut johtajalta Ismolta uuden asunnon ihmisten ilmoilta kun tuolla landella oli aika hiljaista. Mutta olisihan ollut mukava jos kokkia jumala olisikin koskettanut, olisi meillä ollutkin hauskaa ja raittiina olisimme olleet sen kanssa.
Olenhan siitä kirjoittanut rankkaakin tekstiä, jos tämmöinen hupituomio minulle järjestettiinkin, tämä pitkä tuomio, viinapiru kyllä päästäni niin sanotusti kuoli. Seura kyllä tekee kaltaisekseen. Voin juoda mutta myös olla juomatta ei enään tee mieli jatkaa ja piru on hävinnyt päästä. Muutakin voi tehdä varsinkin jos rahaa on, silloin voi harrastaa ja nauttia elämästä. Uskallan kirjoittaa kokistamme mistä lähdin pois kun niin rankan reissun järjestikin yhtenä ainakin minulle.
En anteeksi sitä reissua anna kun Jorviin jouduin ihan kidutettavaksi. Lukekaa on siitä juttua paljonkin matkalta. Toisinkin olisivat voineet homman hoitaa ja sanoneet vaan minulle että mene kämpille sen salmiakki viinatipan kanssa mikä minulla oli pullossa. Se olisi ollut sillä selvä asia. Pahin mikä minun hermooni kokissa kävi kaiken muun lisäksi kun oli se aika kyrpä selvinpäin. Kun sanoi kiltti enkelikasvoinen poika että oli iso Korsto kokki käynyt enkeli poikaa kurkusta kiinni isoilla kourillaan.
Kun minullekkin kehui tullessani että on hänellä 150 kilon sormivoimat ja haastoi minut sormikoukkuun minkä se minulle hävisi. Poika sanoi että oli hän joutunut monottamaan itsensä irti kokin otteesta. Mutta kokki saikin tehdä yhteisössä mitä vaan kun oli se Firman johtajan nuoruuden ystävä. Mietin vaan miten viranomaiset suhtautuu kun monta kertaa soitteli itse kokki poliisia ja ambulanssia taloomme.
Minulle sanoi että oli jotkut jätkät uhanneet tulla sen ovista läpi. Helvetti jos iso korsto on paskaa tehnyt joillekkin en olisi varmaan puuttunut asiaan. Vaikea kysymys kyllä kun varatalonmiehenä olin kun oli aina venäläinen talonmiehemme pois talosta kun alkoi remuaminen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti