Tulin kerroksille juoksin rappuset ylös viidenteen kerrokseen, tekee se niin hyvää kondikselle. Ei selkäkipuni rajoita juoksemista ollenkaan. On selkäni jo parempi alkaa menemmän kipu ohi. Tuli Fysioterabeutti Henttonenko toi nyt on huoneeseeni antoi ajan 10,4, kello 15,00 tutkii se selkäni onko issiasvaiva vai lihasperäistä kipua.
Myös hieronnasta oli puhe auttaa se varmaan parhaiten siihen jos lihasperäistä on kipuni. Saa lihakset irtoamaan pinteestä mikä varmaan kiristää selkääni, ja vaikuttaa hermoihin.
Nyt lähden katsomaan onko vielä kahvia keittiöllä, taidan juoda hopeateetä, kun on teeni loppu. Tänään olisi ollut kauppareissu mutten jaksanut sinne lähteä. Ilmoittauduin kauppaan aamusta mutta peruin sen hoitajalta.
On minulla vielä muutama siivu leipää jääkaapissa ja hiukan rasvaa. Hedelmiä olisi pitänyt hakea, täytyy nyt kysyä joltain hoitajalta jos pääsisi kauppaan omalla kävelyllä. Lukee minulla saatettu ulkoilu ja kaupassa käynti sovituissa touhuissa paperissa. Eli eiköhän toi ole järjestelykysymys saada kauppareissu muulloinkin kun vaan kauppapäivinä. Olisi minulla muutakin asiaa kylille kun pitäisi hakea hallinto-oikeuden kirje postista ja kellooni pitäisi saada uusi lasi.
Kyllä on mukavaa kun sain oman koneen käyttööni olihan se pois kuukauden. Vetosivat hoidolliseen puoleen ja nimien laittoon hoitajista. En mielestäni tämän talon hoitajista ollut mitään kirjoitellut. Ja asiathan puhuu puolestaan ei joidenkin nimet.
Ja jos jotkut itsensä löytävätkin kirjoittelustani ei kuulu se minulle. Onhan tämä Kellokoski ollut minulle kun toinen kotini, kun niin laitostunut olen. Ja ihan huonossa hapessa hakeutunutkin tänne hoitoon monesti. Viinapirun riivatessa herkkää mieltäni ja sekoittaessaan päätäni.
Mutta tämä viimenen reissu oli vähän liikaa. Kyllä viinapiru kuoli päästäni otin kyllä poikien kanssa touhutessa, Konjakkia ja kaljaakin kun hekin piikittivät itseään huumeilla. En jaksanut ihan selvinpäin sitä touhua katsella.
Mutta olisin siihen jäänyt asumaan poikien kanssa mutta olin pakotettu lähtemään kun rahani loppuivat. Oli mennyt vaan niin ihmeellisesti minulta rahaa muutamissa päivissä neljätonnia. Mitä kävin ihan pankissa ihmettelemässä kun en muista itse mitään nostaneeni noin isoja summia parissa päivässä. Nyt lähden odottamaan ruokailua tulee se vartin päästä kello 16,00 saa nyt nähdä mitä syödään.
Päivällä oli hyvää kaksi makkaraa vaikken sikalihaa välittäisikään syödä. Ei lääkärimme suostunut minulle sianlihatonta ruokaa järjestämään. Selitti se vaan että on se vaikea järjestelykysymys vaikka sille kaksi kertaa siitä sanoinkin että onhan täällä kaksi muutakin sianlihatonta siihen olisi ollut helppo kolmaskin sianlihaton järjestää. Kumma oli lääkärimme joku ryssä se vissiin on, asioisin mielummin täysin Suomalaisen lääkärin kanssa.
Myös hieronnasta oli puhe auttaa se varmaan parhaiten siihen jos lihasperäistä on kipuni. Saa lihakset irtoamaan pinteestä mikä varmaan kiristää selkääni, ja vaikuttaa hermoihin.
Nyt lähden katsomaan onko vielä kahvia keittiöllä, taidan juoda hopeateetä, kun on teeni loppu. Tänään olisi ollut kauppareissu mutten jaksanut sinne lähteä. Ilmoittauduin kauppaan aamusta mutta peruin sen hoitajalta.
On minulla vielä muutama siivu leipää jääkaapissa ja hiukan rasvaa. Hedelmiä olisi pitänyt hakea, täytyy nyt kysyä joltain hoitajalta jos pääsisi kauppaan omalla kävelyllä. Lukee minulla saatettu ulkoilu ja kaupassa käynti sovituissa touhuissa paperissa. Eli eiköhän toi ole järjestelykysymys saada kauppareissu muulloinkin kun vaan kauppapäivinä. Olisi minulla muutakin asiaa kylille kun pitäisi hakea hallinto-oikeuden kirje postista ja kellooni pitäisi saada uusi lasi.
Kyllä on mukavaa kun sain oman koneen käyttööni olihan se pois kuukauden. Vetosivat hoidolliseen puoleen ja nimien laittoon hoitajista. En mielestäni tämän talon hoitajista ollut mitään kirjoitellut. Ja asiathan puhuu puolestaan ei joidenkin nimet.
Ja jos jotkut itsensä löytävätkin kirjoittelustani ei kuulu se minulle. Onhan tämä Kellokoski ollut minulle kun toinen kotini, kun niin laitostunut olen. Ja ihan huonossa hapessa hakeutunutkin tänne hoitoon monesti. Viinapirun riivatessa herkkää mieltäni ja sekoittaessaan päätäni.
Mutta tämä viimenen reissu oli vähän liikaa. Kyllä viinapiru kuoli päästäni otin kyllä poikien kanssa touhutessa, Konjakkia ja kaljaakin kun hekin piikittivät itseään huumeilla. En jaksanut ihan selvinpäin sitä touhua katsella.
Mutta olisin siihen jäänyt asumaan poikien kanssa mutta olin pakotettu lähtemään kun rahani loppuivat. Oli mennyt vaan niin ihmeellisesti minulta rahaa muutamissa päivissä neljätonnia. Mitä kävin ihan pankissa ihmettelemässä kun en muista itse mitään nostaneeni noin isoja summia parissa päivässä. Nyt lähden odottamaan ruokailua tulee se vartin päästä kello 16,00 saa nyt nähdä mitä syödään.
Päivällä oli hyvää kaksi makkaraa vaikken sikalihaa välittäisikään syödä. Ei lääkärimme suostunut minulle sianlihatonta ruokaa järjestämään. Selitti se vaan että on se vaikea järjestelykysymys vaikka sille kaksi kertaa siitä sanoinkin että onhan täällä kaksi muutakin sianlihatonta siihen olisi ollut helppo kolmaskin sianlihaton järjestää. Kumma oli lääkärimme joku ryssä se vissiin on, asioisin mielummin täysin Suomalaisen lääkärin kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti