torstai 4. huhtikuuta 2019

Hoitsu sanoi että on hermosärkyä, niin sanottu pinne selässäni varmaan. On ollut niin pitkään kipeä ei ennen ole näin kauaa pahana ollutkaan.

On todella ollut pitkään hermosärky selässäni, on se tuolta oikealta munuaisen kohdalta. Epäilen että jäi se Seutulan työsiirtolan punttisalilta kun vedin reilusti yli 200 kiloa maastavedosta jalat kapealla ristiotteella kädet, ilman hihnoja vedin.

Kaveri sanoi että vedät sumootteella kymmeniä kiloja enemmän. Helkari menin kokeilemaan noin 170 kilolla,  ja siitä selkä petti putosin painojen päälle luulin että halvaannuin. Mutta kesti se halvaus noin 15-20 sekuntia ja siitä pystyyn. Olin vetämättä noin pari viikkoa ja kokeilin noin 150 kilolla normaaliotteella ja varoitti heti selkäni siitä jätin isoilla painoilla vetämiset sikseen.

Alkaa vapaat,  viikonloppu ei mitään duunia ole se on hyvä, kun ei edes ole osasto töitä. On huomenna psykologi opiskelijan kanssa palaveri, täytyy nyt olla minun rauhallisempi että saa kaverikin suunvuoron. Ettei kaveri tee diagnoosejaan että höpötän liikaa. Oli vaan asiaa viimeksi niin paljon ja kun oli fiksu kaveri ja halusi se tietää,  miksi tänne jouduin taustoja siihen.

Saisin nyt ton selän kuntoon että pääsisi salitreeniin kunnolla.On meillä sali kaksi kertaa viikossa se on ihan riittävä kondikselle. En ole ihmeemmin edes tehnyt sellijumppia,  ettei selkä mene ihan kokonaan jumiin. Tämä koneella istuminen on pahinta,  menee pitkään aina sen jälkeen kun pääsee pystyyn normaalisti.

Kohta onkin sitten taas lääkkeet ja iltapala kello 19 on kello nyt 18,44 eli on hetki vielä aikaa iltapalaan. Täytyykin nyt ottaa vaaleaa leipää kun olen yleensä ottanut vaan hapankorppuja. Mutta kun on hiukan nälkä nyt,   siksi otan myös pari vaaleaa leipä viipaletta.

Kävi oma hoitaja illasta ovellani kyseli se kuulumisia on huonoa kun eivät anna nimiään panna blogiini. En pane edes positiivisessa mielessä niitä ettei tule mitään ongelmia. Muista olen kyllä pannut nimiä mutten hoitohenkilökunnasta on heille se niin arka paikka. Ja toki senkin ymmärrän katsotaan nyt jos ja kun lähden varmaan ulkomaille heti kun saisin rahaasiani kohdalleen.

Kyllä niin vituttaa kun tavaroideni takia en lähtenyt ulkomaille kun rahaakin oli minulla hyvin. Jos olisin tiennyt että häviää kaikki minulle arvokkaat tavarani ja arvokas tekstini yli 10 vuodelta tekstiä. Jäi sinne kavereiden pirikämppään. Uudet televisiot, radiot, luistimet mailoineen, pyörät hävisi molemmat. Ihan kaikki arvokkaat muistoni jäivät huumeväelle. Ja uhkasi vielä yksikin kiristäjäni että vievät he käsikirjoitukseni alkoivat ihan kiristämään määrätyt rotat minua. Kummaksi muuttuivat he kun rahani alkoivat loppumaan uhkailija tuli perääni. Vielä yksikin sanoi että menee rosikseen asunto asia ja minut vaatii se todistajaksi ja hullun paperini myös kuulemma esille.

Saatanan kyrpä koko kaveri olisinko väärän valan tehnyt kavereiden puolesta ketkä siinä kirjoilla olivat. Kaverit sanoivat että oli kyseinen asunnon haltija rikkonut kaiken asunnosta. Mikä olikin kyllä ihan riekaleina seinät rikki ja kaikki viemärit sökönä. Olisiko yrittäneet vakuutuspetosta tai minun piikkiini asiat. En muuta ymmärrä miksi minua todistajaksi heidän pirikämppäänsä minkä varmaan kaikki tiesivät huumeluukuksi. Vaikka kiristivätkin minua pellet huume hörhöt että isolta mieheltä tuli käsky että olen sakkoa velkaa kun olen talossa toimivalla asunnonkin omistavan, kirpputorilla huutanut sitä kämpäpää huumeluukuksi. Kumma jos eivät tiedä samassa talossa toimiessaan. Mitä porukkaa siinä pyörii.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...