Nukuin aamusta aamulääkkeille ja siitä vielä sänkyyn puoleksi tunniksi. Herääminen aamunavaukseen ja siitä syömään. Menin vielä nukkumaan hetkeksi tuli joku koputtamaan oli minulla Psykologi opiskelijana kanssa keskustelu. Kello 9 oli nuori kaveri paikalla, on kaveri opiskelija.
Oli kauppareissu Psykologin keskustelun jälkeen kello 10. Ostin kaikkea meni rahaa vähemmän kun viimeksi noin 26 euroa. Omenat olivat taas halpoja 95 senttiä kilo viimeksi oli vielä halvempia. Olisi niitä voinut ostaa monta kiloa ostin niitä neljä kappaletta, kyllä niillä pärjää muutaman päivän.
Nyt on kohta lääkäri selästäni kun on se ollut kipeä pitkään eikä tunnu menevän kipu ohi millään. On varmaan joku Issiasvaiva hermosärkyä sanoi yksikin hoitaja, kenellä on samaa ollut kun minulla.
Sanoi äsken omahoitaja että on lääkäri selästäni noin puolentunnin päästä. Hyvä niin yritän saada Tramaleita ja volttaren rasvaa mitkä kyllä ovat auttaneet ennenkin. Tramalia on kanssa vaikea saada lasketaan sekin vissiin huumeeksi piireissä. Minä voin sitä valvotusti ottaa ettei sekin mene överiksi. Menee ne pamejen kanssa aäkkiä överiksi kun otan yhden pamin otan lätkän enkä sitä edes huomaaa.
Oli kauppareissu Psykologin keskustelun jälkeen kello 10. Ostin kaikkea meni rahaa vähemmän kun viimeksi noin 26 euroa. Omenat olivat taas halpoja 95 senttiä kilo viimeksi oli vielä halvempia. Olisi niitä voinut ostaa monta kiloa ostin niitä neljä kappaletta, kyllä niillä pärjää muutaman päivän.
Nyt on kohta lääkäri selästäni kun on se ollut kipeä pitkään eikä tunnu menevän kipu ohi millään. On varmaan joku Issiasvaiva hermosärkyä sanoi yksikin hoitaja, kenellä on samaa ollut kun minulla.
Sanoi äsken omahoitaja että on lääkäri selästäni noin puolentunnin päästä. Hyvä niin yritän saada Tramaleita ja volttaren rasvaa mitkä kyllä ovat auttaneet ennenkin. Tramalia on kanssa vaikea saada lasketaan sekin vissiin huumeeksi piireissä. Minä voin sitä valvotusti ottaa ettei sekin mene överiksi. Menee ne pamejen kanssa aäkkiä överiksi kun otan yhden pamin otan lätkän enkä sitä edes huomaaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti