Tosiaan varmaan JUMALA pysäytti kaverin kun sanoi veli Venäläinen että on Juopon Kokin sydän leikattu. Miksi minulle aiheutti paskaa kaiken aikaa juopottelemalla. Ja yhtenä varmaan oli minulle järjestämässä tämän paskareissun mitä en anteeksi anna.
Pitäisi tutkia koko helahoito miten tommoinen Juoppo Kokki liikkui Firman paita päällään. Esittikö kylillä ihmisille niin uskovaista. Mutta paha JUMALAN KIELTÄJÄ KAVERI TUNTUI OLEVAN. Kun minua kiusasi kaiken aikaa. En nyt muista miten sitä kovistelin en kumminkaan muista sitä kovempaa kovistelleeni otinko rivelistä kiinni. Meneee minulta aina hetkeksi muisti ja silloin yleensä tapahtuu. En nyt muista edes miten jäin Matin kyydistä vissiin Nummelaan kun Oksana minut sieltä haki.
Oli minulla vielä salmiakki kossua aamusta jäljellä vähän mitä taisin napostella heti aamusta. Siitä menin keittiölle missä kokin kanssa tuli hässäkkä kuulemma.
Putsasin roskiksien päältä lumia ajattelin jotain tehdä että ilmaseksi saisin syödä.
Muistelin että olin kokillemme vihainen kun oli isoilla kourillaan käynyt kiinni kuulemma kurkusta sitä mukavaa enkelikasvoista nuorta poikaa. Poika kertoi että oli hän joutunut ison korston monottamaan irti.
Kehui Kokki että on hänellä 150 kilon sormikoukku. Ja niillä voimillaan käynyt kilttiä nuorta poikaa kurkusta kiinni. Ja tommoinen kaveri kokkina Papiksi itseään tituleeraavalla kirppiksen omistajalla. Haastoi muistaakseni Kokki minut sormikoukkuun kun taloon tulin vedin muistaakseni korston polvilleen lattialle.
Venäläiseltä talonmeheltä tuli viesti minulle että pitää minun omat asiani saada ekaksi kuntoon. Ettei sokea voi sokeaa taluttaa, helvetti mitä juttuja, kokki teki siellä mitä sitä huvitti silloin kun oli Venäläinen reissussa. Kumma jos ei ollut Venäläisellä tiedossa talon touhut silloin kun se pois talosta oli. Rukoilen kokin puolesta että ottaa JUMALAN SYDÄMEENSÄ JA PARANEE VAIVOISTAAN. KUIN NYT ON SYDÄN KUULEMMA LEIKATTU. Ja pitäisi vielä sen polvet leikata. Jos siltä elämä muuttuisikin, joku menee sydämmettömänä taivaaseen joku polvettomana.
Luulisi että viranomaiset panisivat juttua eteenpäin koko firmasta miksi kokki sai minua häiritä. Toki oli se kun kusisukassa kun oli muita talossa. Aika juoni koko ruljanssi, en päässyt Porvoon Samarian yksikköön vaikka piti siellä minulle paikka ollakkin.
Tenu Jussi kertoi että olinko hakannut jonkun homon oudossa Koivulan paikassa. En todella ollut ja Jussi ei itse tommoista varmaan keksi päästään. Sama kun se sanoi että jäinkö paljon vuokria pystyyn Keravalle. Kumma kun Porvoon sossu Äyräväinen sanoi samaa vuokrista.
Vaikka sanoin että panin montakymmentä tuhatta menemään autellessani ihmisiä. Myös semmoisia ketkä eivät olleet koskaan minulle mitään antaneet. Outoja juttuja olisinpa nyt jaksanut vaan niin kauan sekoilua, kun olisin saanut Johtajalta Ismolta uuden päihteettömän paikan, mistä oli jo sen kanssa puhe. Puhui Ismo jotain puntti touhustakin kun sille sanoin että voisin toimia pojille kuntouttavana Bersonal Trainerina. Kyllähän kunnat maksaisivat poikien kuntoutuksesta jos sieltä vaikka joku työelämään nousisi.
Pitäisi tutkia koko helahoito miten tommoinen Juoppo Kokki liikkui Firman paita päällään. Esittikö kylillä ihmisille niin uskovaista. Mutta paha JUMALAN KIELTÄJÄ KAVERI TUNTUI OLEVAN. Kun minua kiusasi kaiken aikaa. En nyt muista miten sitä kovistelin en kumminkaan muista sitä kovempaa kovistelleeni otinko rivelistä kiinni. Meneee minulta aina hetkeksi muisti ja silloin yleensä tapahtuu. En nyt muista edes miten jäin Matin kyydistä vissiin Nummelaan kun Oksana minut sieltä haki.
Oli minulla vielä salmiakki kossua aamusta jäljellä vähän mitä taisin napostella heti aamusta. Siitä menin keittiölle missä kokin kanssa tuli hässäkkä kuulemma.
Putsasin roskiksien päältä lumia ajattelin jotain tehdä että ilmaseksi saisin syödä.
Muistelin että olin kokillemme vihainen kun oli isoilla kourillaan käynyt kiinni kuulemma kurkusta sitä mukavaa enkelikasvoista nuorta poikaa. Poika kertoi että oli hän joutunut ison korston monottamaan irti.
Kehui Kokki että on hänellä 150 kilon sormikoukku. Ja niillä voimillaan käynyt kilttiä nuorta poikaa kurkusta kiinni. Ja tommoinen kaveri kokkina Papiksi itseään tituleeraavalla kirppiksen omistajalla. Haastoi muistaakseni Kokki minut sormikoukkuun kun taloon tulin vedin muistaakseni korston polvilleen lattialle.
Venäläiseltä talonmeheltä tuli viesti minulle että pitää minun omat asiani saada ekaksi kuntoon. Ettei sokea voi sokeaa taluttaa, helvetti mitä juttuja, kokki teki siellä mitä sitä huvitti silloin kun oli Venäläinen reissussa. Kumma jos ei ollut Venäläisellä tiedossa talon touhut silloin kun se pois talosta oli. Rukoilen kokin puolesta että ottaa JUMALAN SYDÄMEENSÄ JA PARANEE VAIVOISTAAN. KUIN NYT ON SYDÄN KUULEMMA LEIKATTU. Ja pitäisi vielä sen polvet leikata. Jos siltä elämä muuttuisikin, joku menee sydämmettömänä taivaaseen joku polvettomana.
Luulisi että viranomaiset panisivat juttua eteenpäin koko firmasta miksi kokki sai minua häiritä. Toki oli se kun kusisukassa kun oli muita talossa. Aika juoni koko ruljanssi, en päässyt Porvoon Samarian yksikköön vaikka piti siellä minulle paikka ollakkin.
Tenu Jussi kertoi että olinko hakannut jonkun homon oudossa Koivulan paikassa. En todella ollut ja Jussi ei itse tommoista varmaan keksi päästään. Sama kun se sanoi että jäinkö paljon vuokria pystyyn Keravalle. Kumma kun Porvoon sossu Äyräväinen sanoi samaa vuokrista.
Vaikka sanoin että panin montakymmentä tuhatta menemään autellessani ihmisiä. Myös semmoisia ketkä eivät olleet koskaan minulle mitään antaneet. Outoja juttuja olisinpa nyt jaksanut vaan niin kauan sekoilua, kun olisin saanut Johtajalta Ismolta uuden päihteettömän paikan, mistä oli jo sen kanssa puhe. Puhui Ismo jotain puntti touhustakin kun sille sanoin että voisin toimia pojille kuntouttavana Bersonal Trainerina. Kyllähän kunnat maksaisivat poikien kuntoutuksesta jos sieltä vaikka joku työelämään nousisi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti