lauantai 6. huhtikuuta 2019

Hurjia juttuja elämästäni. Tenkulan Vesan, Hemmin ja yhden liinatukan viilaaminen melkein Riksusta vankilasta ulos.Ja toinen Tenkula opiskelemassa Lutheropistolla missä tippuria tartutin varmaan joihinkin tyttöihin.

Uskovaisista vielä kumma kun kokouksissakin olen ollut unohtaa ne mitä ovat alleviivanneet tekstejä. Niin kun jumala olisi antanut tekstit heille. Äskenkin hukkasi muija Patmos radioissa mitä sen piti puhua raamatusta. Minä avaan sieltä täältä ja luen sieltä mitä eteen tulee. Mietin kirjoitanko HALLINTO-OIKEUTEEN kidutuksestani minkä kokki minulla aiheutti, Samarian talossa . Lukekaa en ikinä voi antaa anteeksi kenellekkään ketkä olivat mukana kidutuksessani. Vuokrasopimuksessa luki että on se raitis talo, minkä olisi pitänyt Venäläisen talonmiehen ottaa heti puheeksi kun kokin kanssa hakivat nimeäni Vuokrasopimukseen. Olisihan se voinut sanoa Hiidenpellossa että on kaveri häirikkö talossa kun ryyppää.

Kun tuntui se sen tietävän. Lähdin siksi Hiidenpellosta  että pääsin pois pakkolääkityksistä ja painostamisesta. Turhaan järjestivät minut Jorviin ja sieltä kellokoskelle uudessa paikassa . Olisivat sanoneet kirpputorilla että mene kämpille ja rauhotu siellä. En muista koko ebisodia menee minulta aina älli kun suutun. En varmaan ketään kopauttanut varmaan vaan puhuttelin kokkia.

En muista miten Nummelaan päädyin kumminkin nuorison kanssa juttelin siellä. Kummaa porukkaa oli yhdessä pitseriassa oli se ihan tyhjä. Oli kumma ulkomaalainen lipevä kaveri tiskin takana. Lipoi se minua että anna satanen. Sanoin ettei ole minulla varaa syödä mitään otan salaatin. Kummasti muuttuikin tyyli ulkomaan kaverilla tylyksi. Otin salaattia vähän mikä maistui pahalle, sylkäsin salaatin takasin lautaselle ja lähdin pois tylystä paikasta. Oli mesta linjaautoasemalla

Taisi nuorisokin sanoa etteivät hekään viihdy siinä paikassa. Oli pari tyttöä ja pari poikaa siellä oltiin pizzerian vieressä rappukongissa.Oli ihana nuori tyttö katsoi minua suoraan ihanilla tummilla silmillään kun enkeli tyttö

Vielä noista niin sanotuista uskovaisista miksi viivaavat paljon tekstejään mutta sekoilevat teksteissään kokouksissaan eivätkä tosiaan löydä mitä  piti heidän puhua. Jokainenhan voi tuolta raamatusta keksiä mitä vaan luettavaa ja sanoa että tuli ylhäältä tieto.

Lukekaa tarinoitani miten viilasin yhtenä Hemmin, Tenkulan ja yhden liinatukan karkuun Riihimäen keskusvankilasta. En vaan organisoinut loppuun asiaa kun luulin että oli kavereilla selvät sävelet loppupeleissäkin. Pamppu Simpanen tuli aamusta töihin vastaanottoon kirosi meidän touhuja ihan kun olisivat olleet tietoisia että yhtenä olin sellin lukkoa operoimassa, kundit olivat jääneet maalaamon katolta kiinni minä olisin lähtenyt alaportista. Oli pojilla vissiin ennen tapahtunutta 30 kiloa rautaa kropassaan matkasellissä ollessamme. Odottivat he aamua pajalle pääsyä niittejen poistoon raudoistaan. Mutta mihin minä kotoani lähden karkuun. Kun viihdyin sisällä paremmin kun ulkona, kusipäänä sai kulkea kun ei ollut murhamies Broidini ympärillä. Hulluna Hyvösenä pitivät sai silloin rauhassa kulkea. Ja silloin riitti kun sanoi että linnoissa tavataan Kumma kun oli toinen Tenkula Vesan veli Seurakuntaopistolla Tuusulassa Lutheropistolla opiskelemassa. Minä sain tippurin yhdeltä tytöltä varmaan kuka pokattiin kaverinsa kanssa Luizin Ranisen Jarmon ja Tenkulan kanssa . Punnattiin tytöt sisään poikien parvekkeelta. Kiihotin nuorta tyttöä pullon kaulalla ja panin sitä se pyörtyi kun tuli minulta iso Spermalasti sen sisään. Kun aina laskin isot lastini tyttöjen sisään isoa perhettä ajatellen. Sanoi sen kaveri Luizin kanssa ollen naapuri sängyssä että tyttö sai varmaan niin kovan orgasmin kun tultiin yhtäaikaa, että se pyörtyi. Meni siinä aikaa kun olin autollani Matin kyydissä kuka oli ENKELI POIKA SYNTYNYT 30,3,58 JA MINÄ SYNTYNYT 30,3,56 MATTI KUOLI VIELÄ RAUHAN PÄIVÄNÄ. Olin kusella rekolassa ajaessamme sanoin Matille että on munassani nyt jotain häikkää kun kirvelee kuseminen ja visvaa valuu. Menin Stempelle siitä puhumaan muistaakseni sanoi se että mene lääkäri Kallion klinikalle hoitoa hakemaan on sinulla varmaan tippuri sukupuoli tauti. Antoi Stempe muistaakseni minulle hiukan likööriä että kehtasin pientä munaani mennä näyttämään. Ottivat pumpulilla kokeen sanoi sen jälkeen hoitaja että on sinulla Kai tippuri sukupuolitauti. Ja oletko ollut kenenkään kanssa, sanoin että olin Lutheropistolla. Sanoi hoitsu että kauhuissaan helkkari eikö siellä ole Kai poika sata tyttöä opiskelemassa. Sanoin etten ehtinyt käydä kaikkia tyttöjä siellä läpi kun vissiin rehtori heitti minut sieltä ulos. Huusi minulle kun tyttöjen kanssa olimme menossa taas hakemaan heidän minulle ostamaa viinipuolloa että taas munaa saisivat illasta. Huusi se minulle että minun pitää lähteä sieltä kun en edes opiskele siellä ja tyttöjen puolella olen niin kauan touhunnut. No häivyin sieltä ja parani myös tippurini. Kerran ajoimme Lutheropiston ohi muistaakseni Matin ollessa kuskina. Näin silmänurkastani Riihimäen keskusvankilan Papin Lutheropiston pihassa. Ja kun saan suoraan tiedon ylhäältä tiesin tilanteen menin Papin luokse moikattiin. Nauroi Pappi vaan että Kaitsu hommat loppu Rio De Riksussa eli Riihimäen keskusvankilassa mutta liperit on kaulassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...