Vielä tähän vähän tarinaa illaksi. En kiellä täysin raamattuakaan jatkuu vaan tämä minun maanpäällinen helvettini eli VIA DOLOROSA RISTIN TIE, mutta uskon myös Islamiin. On minulle vaan yksi JUMALA. Isi aurinko jos näin ajattelen se antaa meille kaiken elollisen.
Raamatussa vaan sanotaan että älä tee huorin, on huorat pilanneet niin paljon, perheitä kaatuu tapetaan lapsiakin sen takia. Miksi kysynpä vaan, tietäähän sen Suomalaisista naisista kun eivät orgasmia saa miestensä kanssa. Sitten hypätään heti toisen kaulaan, vaikka ulkomaille maksetun gigolon kaulaan.
Onhan nämä nyt nähty ja koettu mitä Suomalainen nainen on. Vetäkää nyt vaan herne taas nenään. Eikö raamattunne mukaan Maria ollutkin huono nainen eli huoria olette. Minähän lensin Seurakunta opistolla Luther opistolla kukasta kukkaan niin paljon kyn ehdin nuoria naisia paneskella. Kun halusivat ne olla JEESUKSEN MORSIAMMIA. Sitten sain tosiaan tippurin yhdeltä tytöltä kuka ei siellä edes opiskellut uskon että siitä se tuli mutten voi varma olla.
En muista monenko tytön kanssa ehdin siellä olla. Mutta varmaan tippuri levisi siellä. On hassua kun tuli vissiin Lutheropiston tytöisä kirkonkin työntekijöitä. Täytyy mennä johonkin kokouksiin ja huutaa että onko täällä monta JEESUKSEN MORSIANTA. Jos onkin tippurin kantajia moniakin on siinä perhe elämä kyllä kärsinyt.
Jos pappikin ottaisi puhtaaksi luulemansa vaimon Lutheropiston tytöstä. Panisivat häiden jälkeen ja pappi sanoisi vaimolleen että on kalussa jotain kun ei kusta voi ja visvaa valuu munasta. Siitä menee Pappi lääkäriin vaimonsa käskystä.
Testejen jälkeen lääkäri sanoo Papille että teillähän on tippuri sukupuolitauti. Ja kysyy lääkäri että oletteko ollut suojaamattomassa yhdynnässä. Pappi kieltää olleensa no siihen lääkäri sanoo että sitten sen on oltava vaimonne. Pappi siihen sanoo ettei se ole mahdollista on vaimo jeesuksen morsian.
SIIHEN LÄÄKÄRI TUUMAA ETTÄ ON JEESUKSELLA OLLUT TIPPURI VAIMONNE KANSSA OLLESSAAN.
Raamatussa vaan sanotaan että älä tee huorin, on huorat pilanneet niin paljon, perheitä kaatuu tapetaan lapsiakin sen takia. Miksi kysynpä vaan, tietäähän sen Suomalaisista naisista kun eivät orgasmia saa miestensä kanssa. Sitten hypätään heti toisen kaulaan, vaikka ulkomaille maksetun gigolon kaulaan.
Onhan nämä nyt nähty ja koettu mitä Suomalainen nainen on. Vetäkää nyt vaan herne taas nenään. Eikö raamattunne mukaan Maria ollutkin huono nainen eli huoria olette. Minähän lensin Seurakunta opistolla Luther opistolla kukasta kukkaan niin paljon kyn ehdin nuoria naisia paneskella. Kun halusivat ne olla JEESUKSEN MORSIAMMIA. Sitten sain tosiaan tippurin yhdeltä tytöltä kuka ei siellä edes opiskellut uskon että siitä se tuli mutten voi varma olla.
En muista monenko tytön kanssa ehdin siellä olla. Mutta varmaan tippuri levisi siellä. On hassua kun tuli vissiin Lutheropiston tytöisä kirkonkin työntekijöitä. Täytyy mennä johonkin kokouksiin ja huutaa että onko täällä monta JEESUKSEN MORSIANTA. Jos onkin tippurin kantajia moniakin on siinä perhe elämä kyllä kärsinyt.
Jos pappikin ottaisi puhtaaksi luulemansa vaimon Lutheropiston tytöstä. Panisivat häiden jälkeen ja pappi sanoisi vaimolleen että on kalussa jotain kun ei kusta voi ja visvaa valuu munasta. Siitä menee Pappi lääkäriin vaimonsa käskystä.
Testejen jälkeen lääkäri sanoo Papille että teillähän on tippuri sukupuolitauti. Ja kysyy lääkäri että oletteko ollut suojaamattomassa yhdynnässä. Pappi kieltää olleensa no siihen lääkäri sanoo että sitten sen on oltava vaimonne. Pappi siihen sanoo ettei se ole mahdollista on vaimo jeesuksen morsian.
SIIHEN LÄÄKÄRI TUUMAA ETTÄ ON JEESUKSELLA OLLUT TIPPURI VAIMONNE KANSSA OLLESSAAN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti