Kohta alan tosiaan nukkumaan että pääsen pois tästä pahasta maailmasta.On minua kidutettu niin paljon, lukekaa Blogistani on siellä juttua. Jorvi hakusanalla löydätte varmaan tämän viimeisen kidutukseni. Ettei tarvitse minun toistaa itseäni kirjoittelemalla uudestaan kaikkea kauheaa mitä minulle on tehty.
Kyllä niin kovasti ihmettelen miten voivat tommoisessakin sairaalassa kiduttaa pienessä kolkossa kopissa ketään. Ei edes vessanpyttyä eikä vesipistettä ollut kolkossa kidutuskopissa.
Patja ja peitto siinä kaikki eivät edes vessapaperia antaneet pitää, minkä otin oven takaa vessasta. En ollut sekasin enkä väkivaltanen silti tuli muutama vartija aina mukaan kun toivat ruokaa minulle.
Sekin oli vittumaista kun on tiedossa että on minulla kalaallergia toivat kaksi kertaa peräkkäin minulle kalaa mitä en uskaltanut syödä allergisen kohtauksen pelossa.
Toivat sitten meetvursti leipiä muutamat. Pyysin vettä enemmän että voisin suutani kurlata kun kuivaa sitä jo suolanen ruoka ja lääkkeet siihen pääälle. Pari pientä muovimukillista antoivat vettä kidutuskoppiinsa. Lukekaa kun tuli Vienamilaisen näköien nainen siivoaaman siihen oveni pleksi lasin taakse vessaa ja käytävää.
Kumarsin hänelle pyhän kumarruksen. Alkoihan Suomalaiset kiduttajani äkkiä korjaamaan suihkua ja bidettä. Pääsinkin kummasti vessaan pitemmäksi aikaa kun saastat tapettavat Suomalaiset koirat päästivät vessaan muutamiksi minuuteiksi ja hakkasivat heti oveen että tuoliko jo. Nyt tuli vatsani tyhjäksi paskasta pyttyyn ja vielä suihkun lattialle sama määrä skeidaa. Pääsin myös peseytymään suihkussa ja jälkeni pesin myös suihkulla.
Onhan tässä nyt itsensä toistamista mutta kun on niin kovia juttuja mitä Suomen sairaanhoidossa minulle on tehty ja tehdään edelleen.. Juoppohullu kokki sai tehdä mitä vaan asui kaveri kanssani Yhdistyksen talossa. Ja oli kirppiksen yhteisön kokki omistajan nuoruuden kaveri omien puheittensa mukaan. Olen kirjoittanut paljon mikä helvetin miina taas oli ajautumiseni ojasta allikkoon.
Kun eivät tehneet selväksi Veli Venäläisen talonmiehen toimesta että oli talo myynnissä.Alkoi siitä paineeni jo heti nousta. Kun talon katsojia kävi jatkuvasti toiset niin sanotut uskovaiset siellä sanoivat että on myynnissä toiset selittivät ettei ole ja on myyty vuosia. Aina tosiaan kun jäimme taloon kahdestaan alkoi Kokin juominen poliisia Ambulanssia tilasi se kaiken aikaa. Ihmettelen vaan mikä on tommoinen paikka kun varmaan viranomaisetkin tietää tilanteen.
Minua ette helvetti huviksenne tämmöiseen kidutukseen hommaa hupia. Olemmehan toki oikeat uskovaiset pitkämielisiä mutta rajansa kaikella. Kokki veti kyllä niin sanottua itkuviinaa puheet oli kovat mutta täysin itkupilli oli kaveri. Eli ymmärrän kyllä kavereita mutta olisi pitänyt heidän ilmoittaa ettei kokki noudata vuokrasopimustaan, ja ei se kuulemma sitä koske. Minulla kyllä lukee siinä ettei saa ryypätä eikä tupakoida.Minäkin muutamissa tulipaloissa olleena tupakasta niin monet syttyneet porukoilla.
Toivotaan nyt että on JUMALA KOSKETTANUT KOKKIA JOS SAIRAALAAN ON SEKIN JOUTUNUT ON SILLÄ AIKAA MIETTIÄ MIKSI MINULLE YHTENÄ AIHEUTTI TOMMOISEN RUMPAN.En vaan usko että kaikki kokista johtui en nyt muista ihan kaikkea en kyllä varmaan niin väkivaltanen ollut. Salmaria maistelin siinä kun kytät tuli. Olisivat sanoneet että mene kämpillesi olisin siellä levännyt höyryt pois päästäni.
Kyllä niin kovasti ihmettelen miten voivat tommoisessakin sairaalassa kiduttaa pienessä kolkossa kopissa ketään. Ei edes vessanpyttyä eikä vesipistettä ollut kolkossa kidutuskopissa.
Patja ja peitto siinä kaikki eivät edes vessapaperia antaneet pitää, minkä otin oven takaa vessasta. En ollut sekasin enkä väkivaltanen silti tuli muutama vartija aina mukaan kun toivat ruokaa minulle.
Sekin oli vittumaista kun on tiedossa että on minulla kalaallergia toivat kaksi kertaa peräkkäin minulle kalaa mitä en uskaltanut syödä allergisen kohtauksen pelossa.
Toivat sitten meetvursti leipiä muutamat. Pyysin vettä enemmän että voisin suutani kurlata kun kuivaa sitä jo suolanen ruoka ja lääkkeet siihen pääälle. Pari pientä muovimukillista antoivat vettä kidutuskoppiinsa. Lukekaa kun tuli Vienamilaisen näköien nainen siivoaaman siihen oveni pleksi lasin taakse vessaa ja käytävää.
Kumarsin hänelle pyhän kumarruksen. Alkoihan Suomalaiset kiduttajani äkkiä korjaamaan suihkua ja bidettä. Pääsinkin kummasti vessaan pitemmäksi aikaa kun saastat tapettavat Suomalaiset koirat päästivät vessaan muutamiksi minuuteiksi ja hakkasivat heti oveen että tuoliko jo. Nyt tuli vatsani tyhjäksi paskasta pyttyyn ja vielä suihkun lattialle sama määrä skeidaa. Pääsin myös peseytymään suihkussa ja jälkeni pesin myös suihkulla.
Onhan tässä nyt itsensä toistamista mutta kun on niin kovia juttuja mitä Suomen sairaanhoidossa minulle on tehty ja tehdään edelleen.. Juoppohullu kokki sai tehdä mitä vaan asui kaveri kanssani Yhdistyksen talossa. Ja oli kirppiksen yhteisön kokki omistajan nuoruuden kaveri omien puheittensa mukaan. Olen kirjoittanut paljon mikä helvetin miina taas oli ajautumiseni ojasta allikkoon.
Kun eivät tehneet selväksi Veli Venäläisen talonmiehen toimesta että oli talo myynnissä.Alkoi siitä paineeni jo heti nousta. Kun talon katsojia kävi jatkuvasti toiset niin sanotut uskovaiset siellä sanoivat että on myynnissä toiset selittivät ettei ole ja on myyty vuosia. Aina tosiaan kun jäimme taloon kahdestaan alkoi Kokin juominen poliisia Ambulanssia tilasi se kaiken aikaa. Ihmettelen vaan mikä on tommoinen paikka kun varmaan viranomaisetkin tietää tilanteen.
Minua ette helvetti huviksenne tämmöiseen kidutukseen hommaa hupia. Olemmehan toki oikeat uskovaiset pitkämielisiä mutta rajansa kaikella. Kokki veti kyllä niin sanottua itkuviinaa puheet oli kovat mutta täysin itkupilli oli kaveri. Eli ymmärrän kyllä kavereita mutta olisi pitänyt heidän ilmoittaa ettei kokki noudata vuokrasopimustaan, ja ei se kuulemma sitä koske. Minulla kyllä lukee siinä ettei saa ryypätä eikä tupakoida.Minäkin muutamissa tulipaloissa olleena tupakasta niin monet syttyneet porukoilla.
Toivotaan nyt että on JUMALA KOSKETTANUT KOKKIA JOS SAIRAALAAN ON SEKIN JOUTUNUT ON SILLÄ AIKAA MIETTIÄ MIKSI MINULLE YHTENÄ AIHEUTTI TOMMOISEN RUMPAN.En vaan usko että kaikki kokista johtui en nyt muista ihan kaikkea en kyllä varmaan niin väkivaltanen ollut. Salmaria maistelin siinä kun kytät tuli. Olisivat sanoneet että mene kämpillesi olisin siellä levännyt höyryt pois päästäni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti