Ihmettelen todella miksei kuulu kunnolla muut kanavat kun uskovainen Patmos radio. Helvetti tommoista hehkutusta aamusta iltaan. Samalla äänensävyllä hehkuttavat paskaakin lässyttävät.
On täysin samanlainen äänensävy noilla niin sanotuilla uskovaisilla.
Kävin aamusta kelloliikkeessä vein lasin laittoon kelloni, kun sanoi kelloseppä ettei ole lasin laitto kun 15-20 euroa eli kannattaa se laittaa uusi lasi. Hyvä että oli kytät laittaneet kelloni kyttiksellä tavaroihini, vaikka sen roskikseen heitinkin siellä. Kun huomasin kyttiksellä, lasin olevan pois kellostani.
Siitä menin Postiin en heti meinannut sitä löytää mutta ei ollut kovin vaikean mutkan takana. Sain sieltä Hallinto-oikeuden vastineen, kumma paperi kun ei siinä ollut mitään niiden päätöksestä.
Saan kelloni vasta pyhien jälkeen kun ei löytänyt kelloseppä sopivaa lasia varastostaan. Joutuu se tilaamaan uuden lasin sopivan kokoisen. Ja on ensiviikko lyhyt viikko, otti kelloseppä puhelinnumeroni lähettää se viestin minulle kun saa se kelloni kuntoon.
Otin puheeksi sille sen kellon, minkä siltä ostin aikoinaan Leijona merkkisen. Kesti se kello sen aikaa kun takuukin, huomasin heti siinä kellossa pientä nykimistä kun säädin viisareita, arvasin silloin kellon olevan niin sanottua maanantai painosta.
Puolituntia on vielä ruokailuun tulisi nyt hyvä ruoka, kun on hiukan nälkäkin minulla.
Mikähän on noilla niin sanotuilla uskovaisilla kun puhuu ne samalla äänensävyllä hehkuttavat ne niin perkeleesti kaiken aikaa.
Kummallista on radio Patmoksenkin ohjelmat samaa paskaa lässyttävät. En ymmärrä tommoista hehkuttamista. Yrittääkö ne saada jotain hurmosta ihmisiin radionkin välityksellä.
Ainakin pappa nuortui kunnolla kun siunasin sitä ja Ile alkoi itkemään kämpillään kun siunasin kaveria. Pitäisi minun saada maalliset asiani kuntoon eli rahaasiani silloin voisin alkaa toimimaan ihmisten hyväksi.
Yritin parhaani poikiakin autella mutta sitten aloin itsekkin konjakkia ottamaan vähän liikaakin. Kun kypsyin poikien huumetouhuihin.
On täysin samanlainen äänensävy noilla niin sanotuilla uskovaisilla.
Kävin aamusta kelloliikkeessä vein lasin laittoon kelloni, kun sanoi kelloseppä ettei ole lasin laitto kun 15-20 euroa eli kannattaa se laittaa uusi lasi. Hyvä että oli kytät laittaneet kelloni kyttiksellä tavaroihini, vaikka sen roskikseen heitinkin siellä. Kun huomasin kyttiksellä, lasin olevan pois kellostani.
Siitä menin Postiin en heti meinannut sitä löytää mutta ei ollut kovin vaikean mutkan takana. Sain sieltä Hallinto-oikeuden vastineen, kumma paperi kun ei siinä ollut mitään niiden päätöksestä.
Saan kelloni vasta pyhien jälkeen kun ei löytänyt kelloseppä sopivaa lasia varastostaan. Joutuu se tilaamaan uuden lasin sopivan kokoisen. Ja on ensiviikko lyhyt viikko, otti kelloseppä puhelinnumeroni lähettää se viestin minulle kun saa se kelloni kuntoon.
Otin puheeksi sille sen kellon, minkä siltä ostin aikoinaan Leijona merkkisen. Kesti se kello sen aikaa kun takuukin, huomasin heti siinä kellossa pientä nykimistä kun säädin viisareita, arvasin silloin kellon olevan niin sanottua maanantai painosta.
Puolituntia on vielä ruokailuun tulisi nyt hyvä ruoka, kun on hiukan nälkäkin minulla.
Mikähän on noilla niin sanotuilla uskovaisilla kun puhuu ne samalla äänensävyllä hehkuttavat ne niin perkeleesti kaiken aikaa.
Kummallista on radio Patmoksenkin ohjelmat samaa paskaa lässyttävät. En ymmärrä tommoista hehkuttamista. Yrittääkö ne saada jotain hurmosta ihmisiin radionkin välityksellä.
Ainakin pappa nuortui kunnolla kun siunasin sitä ja Ile alkoi itkemään kämpillään kun siunasin kaveria. Pitäisi minun saada maalliset asiani kuntoon eli rahaasiani silloin voisin alkaa toimimaan ihmisten hyväksi.
Yritin parhaani poikiakin autella mutta sitten aloin itsekkin konjakkia ottamaan vähän liikaakin. Kun kypsyin poikien huumetouhuihin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti