Kumma oli tosiaan lääkäri sianlihattoman ruuan suhteen vaikka sanoin että sotii se periaatteitani vastaan ja uskontoani vaikka kumarran kyllä yhtä JUMALAA oli se sitten ALLAH TAI JUMALA SEKÄ INTIAANIEN MANITOU. Kerroin myös lääkärille kun hetken olin teurastamolla töissä ei kyllä maistunut mikään liha sen jälkeen.
No tutki se selkääni sanoi että tuntuisi olevan lihasjumissa minkä kyllä itsekkin diagnisoin. Määräsi se selkääni pariksi päiväksi lihassärkylääkettä.
Puolentunnin päästä onkin taas ruoka, hassu juttu kun unohdin teen ostaa ei ole muuta juotavaa kun soija maitoa, menee sekin hopeateenä.
Helvetti tätäkin reissua kun oli edellisessä paikassa se hyvä ettei tarvinnut minun lääkettä syödä.Olisinpa jaksanut kokin dokaamisen siihen asti kun olisin firmalta saanut uuden paikan, missä ei juopot hilluisi. Seisoi kyrpänikin lähes jokayö kun aamusta heräsin, kun ei ollut lääkkeitä päällä. On noi lääkkeet niin jarrua vaikkei muuten kun että joku pakottaa ottamaan ne. Olen kyllä sanonut etten missään nimessä syö lääkkeitä kun siviiliin lähden. Kunhan vaan saan semmoisen yhteisön ympärilleni missä ei päihteitä käytetä.
Ei todella kuulu yhdellekkään elävälle otukselle syönkö hullun lääkkeitä. Pidän kyllä vastase varani ettei kukaan pääse minulle laulamaan hullujenhuone reissua. Lopullinen tuomio semmoiselle, ei todella minulle järjestä hullujenhuone reissua sen jälkeen.
Kokilta nyt sydän operoitiin olisi ajatellut aikaisemmin asiaa, nyt saa jatkuvasti pelätä että pumppunsa pettää. Voi olla että olisi sille ollut kuolema helpotus, kun pelätä jatkuvasti pumpun pettämistä. Ja kuka sitten oli muu mukana kidutusreissuuni. Olisiko ollut firman porukkaa missä kokki toimi keittiöllä. Olenhan kirjoitellut miten kokki minun elämääni rasitti koko ajan kun tulin taloon.
HARMI KUN EN MUISTA SIITÄ AAMUSTA MITÄÄN OLIN NIIN PYHÄSSÄ HENGESSÄ KUN TOIMIN, JUMALA ON NIIN LÄSNÄ MINUA SILLOIN JA MYÖS SILLOIN TAPAHTUU.
Katsotaan nyt sairastuuko muita ketkä olivat tietoisia kokin häiriköinnistä ja minun elämäni pilaamisesta. Kyllä firman kokki minun elämääni niin paljon häiritsi. Mutta pitivät sen hommissa kun hoiti se hyvin hommansa aamusta aikasin aina oli se hommissa ja teki erittäin hyvät ruuat. Sanoi kyllä kokki että on hän niin huono pyytämään kyläänkään. Ja semmoisiahan me suomalaiset paljon ollaan sitten kokki sanoi että seinät kaatuu päälle ja ottaa se viinaa.
Ja monta pulloa iso mies kun juo tuleehan siinä sekavaksi. Muutenkin oli kokki aika murjaani selvänä. Luulin ekaksi kun venäläisen talonmiehen kanssa kävivät hakemassa kokin kanssa Hiidenpellosta vuokrasopimukseen nimeä katsoin että oli kokki kuka oli mukana nimeä hakemassa linnasta tuttu jostain. Mutta en usko että ollaan lusittu kimpassa kun minulle oli tommoinen.
Lupasi Kokki kun oli firman päälikkö vaimonsa kanssa muutaman viikon ulkomailla että saan ilmaset ruuat ja hän laittaa vielä illaksi jotain. Sanoin että maksan sen vitosen minkä ruoka maksaa. Ettei tule ongelmia meille, olin alkuun kolme päivää ilman ruokaa menin keittiölle pyysin kokilta pullapalaa edes nälkääni. Sanoi kyrpä ettei täällä mitään pullia jaeta.
Sama kun olisi ollut torstaina viimenen viikon ruoka sanoi kokki minulle että on kalaa. Mitä en voinut syödä allergioiltani. Menin sitten maanantaina taas syömään sanoi kokki ettet voi syödä kun on kalaa ruokana. Ja toi oli paha kun helppo heikki tumma Kari sanoi heti tullessani kirppiksellä, että on kiinteistöt myynnissä.
Ja kävi siellä talon katsojia, ihmettelin silloin miksei Venäläinen ilmoittanut vuokrasopimukseen nimeä hakiessaan talon myynnistä ja kokin ryyppäämisestä mikä toki luki minullakin muutamissa vuokrasopimuksissa. Oli jo outoa kun väsyneenä nälissäni kylmissäni ilman hanskoja maaliskuussa menin ekaksi selvittämään Kavereideni maahanmuttajien ja pellejen suomi ensin riitoja.
Sain maahanmuuttajilta teetä ja voileipiä sekä ilmaseksi omenan mihin olisi viisi senttiä ollutkin minulla rahaa. No menin suomi ensin miesten teltalle kysyin mitä syötte sanoivat sika makkaraa ja kahvia sanoin että sitä syötte miltä näytätte. Älkääkä sanoko minua maanpetturiksi lukekaa mitä minulle on suomessa tehty ja suomalaisten toimesta. Kyllä minä tiedän nykyään ihan tarkkaan mihin suuntaan kumarran. Eli lukekaa ennen kun minut tuomitsette.
No tutki se selkääni sanoi että tuntuisi olevan lihasjumissa minkä kyllä itsekkin diagnisoin. Määräsi se selkääni pariksi päiväksi lihassärkylääkettä.
Puolentunnin päästä onkin taas ruoka, hassu juttu kun unohdin teen ostaa ei ole muuta juotavaa kun soija maitoa, menee sekin hopeateenä.
Helvetti tätäkin reissua kun oli edellisessä paikassa se hyvä ettei tarvinnut minun lääkettä syödä.Olisinpa jaksanut kokin dokaamisen siihen asti kun olisin firmalta saanut uuden paikan, missä ei juopot hilluisi. Seisoi kyrpänikin lähes jokayö kun aamusta heräsin, kun ei ollut lääkkeitä päällä. On noi lääkkeet niin jarrua vaikkei muuten kun että joku pakottaa ottamaan ne. Olen kyllä sanonut etten missään nimessä syö lääkkeitä kun siviiliin lähden. Kunhan vaan saan semmoisen yhteisön ympärilleni missä ei päihteitä käytetä.
Ei todella kuulu yhdellekkään elävälle otukselle syönkö hullun lääkkeitä. Pidän kyllä vastase varani ettei kukaan pääse minulle laulamaan hullujenhuone reissua. Lopullinen tuomio semmoiselle, ei todella minulle järjestä hullujenhuone reissua sen jälkeen.
Kokilta nyt sydän operoitiin olisi ajatellut aikaisemmin asiaa, nyt saa jatkuvasti pelätä että pumppunsa pettää. Voi olla että olisi sille ollut kuolema helpotus, kun pelätä jatkuvasti pumpun pettämistä. Ja kuka sitten oli muu mukana kidutusreissuuni. Olisiko ollut firman porukkaa missä kokki toimi keittiöllä. Olenhan kirjoitellut miten kokki minun elämääni rasitti koko ajan kun tulin taloon.
HARMI KUN EN MUISTA SIITÄ AAMUSTA MITÄÄN OLIN NIIN PYHÄSSÄ HENGESSÄ KUN TOIMIN, JUMALA ON NIIN LÄSNÄ MINUA SILLOIN JA MYÖS SILLOIN TAPAHTUU.
Katsotaan nyt sairastuuko muita ketkä olivat tietoisia kokin häiriköinnistä ja minun elämäni pilaamisesta. Kyllä firman kokki minun elämääni niin paljon häiritsi. Mutta pitivät sen hommissa kun hoiti se hyvin hommansa aamusta aikasin aina oli se hommissa ja teki erittäin hyvät ruuat. Sanoi kyllä kokki että on hän niin huono pyytämään kyläänkään. Ja semmoisiahan me suomalaiset paljon ollaan sitten kokki sanoi että seinät kaatuu päälle ja ottaa se viinaa.
Ja monta pulloa iso mies kun juo tuleehan siinä sekavaksi. Muutenkin oli kokki aika murjaani selvänä. Luulin ekaksi kun venäläisen talonmiehen kanssa kävivät hakemassa kokin kanssa Hiidenpellosta vuokrasopimukseen nimeä katsoin että oli kokki kuka oli mukana nimeä hakemassa linnasta tuttu jostain. Mutta en usko että ollaan lusittu kimpassa kun minulle oli tommoinen.
Lupasi Kokki kun oli firman päälikkö vaimonsa kanssa muutaman viikon ulkomailla että saan ilmaset ruuat ja hän laittaa vielä illaksi jotain. Sanoin että maksan sen vitosen minkä ruoka maksaa. Ettei tule ongelmia meille, olin alkuun kolme päivää ilman ruokaa menin keittiölle pyysin kokilta pullapalaa edes nälkääni. Sanoi kyrpä ettei täällä mitään pullia jaeta.
Sama kun olisi ollut torstaina viimenen viikon ruoka sanoi kokki minulle että on kalaa. Mitä en voinut syödä allergioiltani. Menin sitten maanantaina taas syömään sanoi kokki ettet voi syödä kun on kalaa ruokana. Ja toi oli paha kun helppo heikki tumma Kari sanoi heti tullessani kirppiksellä, että on kiinteistöt myynnissä.
Ja kävi siellä talon katsojia, ihmettelin silloin miksei Venäläinen ilmoittanut vuokrasopimukseen nimeä hakiessaan talon myynnistä ja kokin ryyppäämisestä mikä toki luki minullakin muutamissa vuokrasopimuksissa. Oli jo outoa kun väsyneenä nälissäni kylmissäni ilman hanskoja maaliskuussa menin ekaksi selvittämään Kavereideni maahanmuttajien ja pellejen suomi ensin riitoja.
Sain maahanmuuttajilta teetä ja voileipiä sekä ilmaseksi omenan mihin olisi viisi senttiä ollutkin minulla rahaa. No menin suomi ensin miesten teltalle kysyin mitä syötte sanoivat sika makkaraa ja kahvia sanoin että sitä syötte miltä näytätte. Älkääkä sanoko minua maanpetturiksi lukekaa mitä minulle on suomessa tehty ja suomalaisten toimesta. Kyllä minä tiedän nykyään ihan tarkkaan mihin suuntaan kumarran. Eli lukekaa ennen kun minut tuomitsette.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti