Nukuin katkonaisesti yöni unia nähden, oli unessani edesmennyt Pankkikeikkamies Koivulan Veikko Veksi kuka oli hyvä kaverini se mitä nyt oltiin tekemisisissä. Oltiin prätkätallillani tai missä oli minulla entisessä kaupparakennuksessa pari pyörääni ja kaverin päyörä talosta.
Oli minulla 400 cc WR Enduro husseni ja 250 cc CR Crossi Hondani. Oli myös tikkataulu ja nyrkkeilysäkki, mikä oli niin kova ettei sitä kestänyt monenkaan nyrkki lyödä. Kumiveeni oli siellä myös, odotin starttirahaa että olisin alkanut siinä toimimaan.
Oli sen säkin sisällä purua ja hiekkaa, Kalma oli silloin vielä hengissä tuli se muistaakseni Irenen kanssa tallille ja löi säkkiä. Sanoi se että mikset varoittanut että on sinulla kiveä säkkisi meni siltä käsi. Minä vedin täyttä sarjaa säkkiin nyrkkiä ja monoa. kalmaakin pidettiin kyllä kovanyrkkisenä.
No annas olla Veikko halusi ostaa säkkini ja hanskat mitkä Merosen Ristolta sain muistaakseni Seutulan Työsiirtolaan kun Esan kanssa vähän hanskasimme siellä ruokasalissa. Lukekaa miten on niillä hanskoilla pari tappajaa vissiin tippunut.
Tai minulle pullistelijaa, kumma loppu toisella kuulin että sekin tapettiin Ruotsissa. Toisesta en kuullut sen jälkeen muuta kun että oli se toisen tappajan muijani Hullun Pankki Pirkkon kanssa sängyssä vedin valtimon poikki ranteestani. Lukekaa tarinoistani on siellä paljonkin tarinaa näistäkin jutuista.
Harmi kun ei ollut kahvia eikä maitoa keittiöllä en tiedä eikö oltu haettu niitä ruuan aikana. Nyt menen pesemään viimesen omenani ja syön sen on se iso omppu viimeinen lähtee. Huomenna on vissiin kyllä kauppareissu, saa lisää hedelmiä, omenoita, mandariineja, banaaneja. Ne on tärkeimmät minulle tykkään niin paljon hedelmistä.
Teetäkin pitää nyt muistaa ostaa, muuten täytyy rahaa kyllä säästää kun tulee taas lasku talosta pari laskua olen pystynyt makselemaan. Toinen oli yli 200 ja toinen isompi oli yli 500 euroa. Toivotaan nyt että tossa pysyykin laskuni ettei tule ongelmia maksuissa. Sitten pitää sossun kanssa panna hakemus Kelaan toimeentulotuesta tai jos ei sieltä saa mitään sitten pannaan sossuun hakemus.
Oli minulla 400 cc WR Enduro husseni ja 250 cc CR Crossi Hondani. Oli myös tikkataulu ja nyrkkeilysäkki, mikä oli niin kova ettei sitä kestänyt monenkaan nyrkki lyödä. Kumiveeni oli siellä myös, odotin starttirahaa että olisin alkanut siinä toimimaan.
Oli sen säkin sisällä purua ja hiekkaa, Kalma oli silloin vielä hengissä tuli se muistaakseni Irenen kanssa tallille ja löi säkkiä. Sanoi se että mikset varoittanut että on sinulla kiveä säkkisi meni siltä käsi. Minä vedin täyttä sarjaa säkkiin nyrkkiä ja monoa. kalmaakin pidettiin kyllä kovanyrkkisenä.
No annas olla Veikko halusi ostaa säkkini ja hanskat mitkä Merosen Ristolta sain muistaakseni Seutulan Työsiirtolaan kun Esan kanssa vähän hanskasimme siellä ruokasalissa. Lukekaa miten on niillä hanskoilla pari tappajaa vissiin tippunut.
Tai minulle pullistelijaa, kumma loppu toisella kuulin että sekin tapettiin Ruotsissa. Toisesta en kuullut sen jälkeen muuta kun että oli se toisen tappajan muijani Hullun Pankki Pirkkon kanssa sängyssä vedin valtimon poikki ranteestani. Lukekaa tarinoistani on siellä paljonkin tarinaa näistäkin jutuista.
Harmi kun ei ollut kahvia eikä maitoa keittiöllä en tiedä eikö oltu haettu niitä ruuan aikana. Nyt menen pesemään viimesen omenani ja syön sen on se iso omppu viimeinen lähtee. Huomenna on vissiin kyllä kauppareissu, saa lisää hedelmiä, omenoita, mandariineja, banaaneja. Ne on tärkeimmät minulle tykkään niin paljon hedelmistä.
Teetäkin pitää nyt muistaa ostaa, muuten täytyy rahaa kyllä säästää kun tulee taas lasku talosta pari laskua olen pystynyt makselemaan. Toinen oli yli 200 ja toinen isompi oli yli 500 euroa. Toivotaan nyt että tossa pysyykin laskuni ettei tule ongelmia maksuissa. Sitten pitää sossun kanssa panna hakemus Kelaan toimeentulotuesta tai jos ei sieltä saa mitään sitten pannaan sossuun hakemus.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti