maanantai 8. huhtikuuta 2019

Nukkuen aamuun asti lääkkeille heräten ja takasin puoleksi tunniksi nukkumaan. Nukkuen ruokailuun asti kello 12 siitä töihin. Nyt astioitten pesua töissä ja kahvinkeittoa porukoille.

Porukka lähti äsken töihin, minä jäin pitämään taukotuvasta huolta. Tyhjensin äsken astianpesukoneen, oli se pessyt astiat ja pysähtynyt. Laitoin astiat kaappiin järjestykseen.

Menee telkasta hyvä kanava paras minusta National Geographic on siinä dokumentteja siksi siitä tykkäänkin ei pelkkää satua ja paskaa, mitä tulee muilta kanavilta.

En oikeastaan muita kanavia katsoisikaan. Uusi ulkomaan kaveri myöhästyi porukan lähdettyä. Nauroin sille kun juoksi se traktorin perässä ja huitoi niille, oli se hassunkurisen näköistä. Huumori miehiä tietämättään,   tuli kaveri vissiin muista duuneista meille.

En tiedä oliko haastattelu kyseisestä kaverista joku ulkomaan niminen sekin oli niin sanottu Ählämi mikä näkyi kaverikin olevan tämä uusi duunari.

Eipä ole koskaan niiden kanssa ollutkaan mitään hankaluuksia. Ihan ovat olleet minulle mukavia kavereita. Eipä ne monetkaan näistä vääräuskosista tykkää, Naisiamme ne pitävät huorina monia ainakin.

Katsotaan nyt miten pärjää uusi kaveri meidän hommissa jos siitä oli työhaastattelu, uskon että se oli kun nimi täsmää Ählämiin. En haukkumanimenä tätä sano, on se vaan minusta niistä sanottu nimi mikä yhdistää heidät kaikki.

Nyt alan panemaan kahvit tippumaan,  panen täyden pannun kun loppui jo se kesken kun päivällä töihin tulimme. Kyllä sitä pitää täysi 10 kuppia panna tippumaan muuten näkyy se loppuvan kesken.

Pitäisi keksiä jotain kirjoittamisen aiheista juttua että saisin käyntejä jutuilleni. Kun pääsisin omilleni voisin paljastaa ihan kaiken mitä sydämmelläni on. Hoitopaikoista ja Uskovaisten touhuista. Ihmettelen vaan kun homon kunnanlääkärin pojan Isä oli myös lääkäri. Ja minua kidutetaan molempien taholta.

Oli homon Isä lääkäri meidän liikkeessämmme isäni minulle soitteli työmaaltaan. Että pitäisi minun tulla sinne on Homon Isällä lääkärillä esirukouspyyntö puolestani oliko se nyt munkkivuoren kappelissa. Helvetti olisi leikannut pojastaan tytön ja rukoillut sen kyrvättömän puolesta. Kun ihmisten  elämää homot pilaa niin paljon. Pitäisi kaikki homot hoitaa maaanpäälliseen helvettiin. Pikkupoikien elämän pilaajien.

Rikkaat ja kuuluisat kuulemma kaikki ovat homoja. Lauloi minulle homo Kolho niminen kenet meinasin hoitaa Huittisten varavankilassa. Ei muuta homoille kun kyrpä suuhun puunoksalle roikkumaan nuotio alapuolelle ja muurahaispesään. Ei kaikki meikäläiset pikkupojat ole niin helppoja uhreja heille. Me toiset uskalletaan tehdäkkin homoille jotain, ei kaikkia saa rahalla hiljaiseksi ja uhkaamalla. Minähän en todella ole niille mitään tehnyt, tämmöistä loppua heille vaan haluan ja povaan. Tappakaa homot itsenne pääsette homojen taivaaseen. Ikuiseen persereikään, mihin joudutte.

Yrittäkää nyt saada väkisin se Pekka Haavisto Presidentiksi. Niin kun oli facessa sen poikaystävä yksi ainakin sanonut. Että minä rakasta pekka sinisi silmiä Pekka rakasta minu ruskea persereikä. Haha Haha Haha Saatanan Suomalaiset vielä homoa Presidentiksi. Kyllä te olette kansa ei voi muuta sanoa. Monta puoluetta minä tein vaalityötäni monessakin kylässä jaoin kaikki rahani köyhille ja rikkaille. Yksi päälikkö ja muutama hyvä neuvonantaja sillä sitä tulisi parempi Suomi meillle. Kun monia puolueita ja samaa paskaa vaan lässyttävät taas kaikki puolueet.

Onhan se nyt nähty mitään ei tapahdu köyhät on köyhiä rikkaat on rikkaita sairaat sairaita.           

Kumartakaa ylistäkää ja kunnioittakaa sillä saatte taivaspaikkanne lunastettua.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...