Olenhan kertonut siitä juoposta kokista kuka minua terrorisoi kaiken aikaa talossa. Mutta kun kokkia ei sitonut raittius talossa mikä kyllä minulla luki vuokrasopimuksessa. No nyt mennään näillä helvetti kun olisivat antaneet minun asua siihen Ismon päälikön lupaamaan uuteen paikkaan asti siellä.
Kumma vaan kun kuulemma minua tuli ikävä Kokin, sydämmensä kuulemma operoitu lähtöni jälkeen talosta. Kumma kun kokki sai juoda aina kun hiljeni talo muista. Ihme on jos ei tienneet muut sen häiriköinnistä tosi pahaa sekoilua siellä siltä oli.
Luulisi että ottaisi Johtajiin viranomaiset yhteyttä kun häiritsi kokki hälytyskeskusta kaiken aikaa. Kolme kertaa Poliisia ja kerran Ampulanssia tilasi se taloon. Toki veti kokki itkuviinaa oli se selvänä oikea piru. Lupasi johtajansa lomilla ollessa minulle ilmaset ruuat ja vielä illaksi ruokaa.
Kumma kun olin kolme päivää syömättä kun en kauppaan päässyt. Oli kalaa torstaina mitä en voinut syödä. Olikohan nyt sunnuntai ja kokki jotain keittiöllä tekemässä kysyin siltä edes pullapalaa nälkääni. Sanoi kaveri ettei täältä mitään pullaa saa. Sitten oli maanantaina ruoka sanoi heti kokki minulle etten voi syödä kun on kalaa tonnikala kastike. On minulle kala allergia.
No söin sitten salaatin, kumma oli kaveri kun puhuimme vanhanliiton miehistä. Mikä pitäisi kokinkin olla, herkistyi kokki aina kun viinaa veti. Puhuimme paljon asioistamme Äitiemme kanssa ollut semmoista ja tämmöistä. Kokki pissannut kuulemma 14 vuotiaaksi housuunsa minä sanoin sille että minäkin taisin pissata aikaa vanhaksi en sentään 14 vuotiaaksi kussut.
TOIVOTAAN NYT ETTÄ JUMALA KOSKETTI KUNNOLLA KOKKIA. JA RAITTIUS ALKAISI SILLÄ PÄÄSISI SE POLVILEIKKAUKSEEN JA OLISI SILLE VIELÄ DUUNIA KOKKINA TALOSSA KUN HYVÄ KOKKI SE OLI. RUKOILEN JOKATAPAUKSESSA KOKIN PUOLESTA. VAIKKEN TÄTÄ REISSUA ANTEEKSI ANNAKKAAN KETÄ MUITA SITTEN ON OLLUT MUKANA KIDUTUSREISULLENI.
Kyllä säännöt pitäisi olla säännöt samat kaikille. Olen kirjoitellut paljon juttuja kokista ja Jorvin kidutuspaikasta mikä jatkui kellokoskellakin hullun lääkkeillä.
Kumma vaan kun kuulemma minua tuli ikävä Kokin, sydämmensä kuulemma operoitu lähtöni jälkeen talosta. Kumma kun kokki sai juoda aina kun hiljeni talo muista. Ihme on jos ei tienneet muut sen häiriköinnistä tosi pahaa sekoilua siellä siltä oli.
Luulisi että ottaisi Johtajiin viranomaiset yhteyttä kun häiritsi kokki hälytyskeskusta kaiken aikaa. Kolme kertaa Poliisia ja kerran Ampulanssia tilasi se taloon. Toki veti kokki itkuviinaa oli se selvänä oikea piru. Lupasi johtajansa lomilla ollessa minulle ilmaset ruuat ja vielä illaksi ruokaa.
Kumma kun olin kolme päivää syömättä kun en kauppaan päässyt. Oli kalaa torstaina mitä en voinut syödä. Olikohan nyt sunnuntai ja kokki jotain keittiöllä tekemässä kysyin siltä edes pullapalaa nälkääni. Sanoi kaveri ettei täältä mitään pullaa saa. Sitten oli maanantaina ruoka sanoi heti kokki minulle etten voi syödä kun on kalaa tonnikala kastike. On minulle kala allergia.
No söin sitten salaatin, kumma oli kaveri kun puhuimme vanhanliiton miehistä. Mikä pitäisi kokinkin olla, herkistyi kokki aina kun viinaa veti. Puhuimme paljon asioistamme Äitiemme kanssa ollut semmoista ja tämmöistä. Kokki pissannut kuulemma 14 vuotiaaksi housuunsa minä sanoin sille että minäkin taisin pissata aikaa vanhaksi en sentään 14 vuotiaaksi kussut.
TOIVOTAAN NYT ETTÄ JUMALA KOSKETTI KUNNOLLA KOKKIA. JA RAITTIUS ALKAISI SILLÄ PÄÄSISI SE POLVILEIKKAUKSEEN JA OLISI SILLE VIELÄ DUUNIA KOKKINA TALOSSA KUN HYVÄ KOKKI SE OLI. RUKOILEN JOKATAPAUKSESSA KOKIN PUOLESTA. VAIKKEN TÄTÄ REISSUA ANTEEKSI ANNAKKAAN KETÄ MUITA SITTEN ON OLLUT MUKANA KIDUTUSREISULLENI.
Kyllä säännöt pitäisi olla säännöt samat kaikille. Olen kirjoitellut paljon juttuja kokista ja Jorvin kidutuspaikasta mikä jatkui kellokoskellakin hullun lääkkeillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti