Laitan tähän hiukan tarinoitani vielä tällekkin päivälle. Tuttuni vänkää taas kun Isäni järjestin hoitoon kun oli se haulikolla ampunut sisällä.
Menin kerran isälleni Metsolantiellä Keravalle, haistoin heti ruudin käryn sisällä. Kysyin Isältäni mitä on tapahtunut oli Isäni ihan sokissa, selitti vaan että kytät tulee kohta häneltä laukesi haulikko sisällä ja meni panos ovesta läpi. Ja hän joutui kantamaan oven sängyn alle piiloon, ja viemään haulikon piiloon pusikkoon takapihalle. Helvetti pelästyin että itsensä yritti se ampua kun oli se vissiin peukalolla painanut liipasinta. Se ei muistanut että meni se jotenkin uudestaan lataukseen kun sen veti kiinni. En nyt niin muista miten se meni.
No ajattelin että nyt täytyy tehdä jotain Isäni kanssa kun olin ihmetellyt pitkään sen saamia raivokohtauksia. Huoltoasemallakin raivosi se ihmisille että pojan pitää päästä ekana pesuun. Kun Savion Teboilillakin olimme. Kumma kun soitin Isälleni Ambulanssin sen asunnolle ja kerroin mitä oli tapahtunut.
Sanoi saastat tapettavat Mengelen kätyrit Ambulanssi miehet että minun pitää mennä ulos kun Isääni haastattelevat. No annas olla tulivatkin he ulos ja sanoivat, että minut viedäänkin nyt hoitoon. Silloin meinasin hermostua saatanat Mengelen kätyrit, alkoi mittani olemaan niihin niin täysi. No onneksi maltoin mieleni ja soitin kytät paikalle. Sanoi kytät saatanoille Lanssin porukoille että nyt alatte uskomaan Kaitsua kun se oikeassa on.
No menin mukana tervariin sanoi lääkäri isääni haastateltuaan että on Isälläni niin paha dementia että jää se heti hoitoon. Ihmettelin vaan miten oli Isäni päässyt talvipakkaseen yöllä huoltomiehemme ovelle oli mennut aamutakissa kuulemma.
Tarttui Isästä sen raivarit minuunkin kerrankin suutuin sille niin paljon että revin paitani kadulla kulkiessani ihmiset katsoivat kummissaan. Kerran lähdin sen pihasta niin raivoissani että vedin Hiacellanai suoraan puuhun peruutin niin kovaa että meni takalasi hajalle.
Kerran menin Isäni saamassa raivossa Hyrylän montulle ajamaan Enduro Hussellani ajoin suoraan kovalla vauhudilla semmoiseen vastahyppyriin. Lensin kymmenen metriä varmaan pöpelikköön päälleni. Pelästyin että pyörä hajosi mutta oli jalkani kun tulessa katsoin niitä olivat molemmat jalkani reidestä ihan punaiset ja sattui kovasti niihin.
Olin lyönyt jalkani ohjausstongaan ja siitä kipannut minut pöpelikköön. Potkin ketjut paikalleen kun oli ne pinnojen ja rattaan välisssä. Siitä ajoin Nummelan montulle ja otin housut alas ja hieroin jalkojani. Pyörän potkasin käyntiin ja ei muuta kun kiertämään rataa.
Menin kerran isälleni Metsolantiellä Keravalle, haistoin heti ruudin käryn sisällä. Kysyin Isältäni mitä on tapahtunut oli Isäni ihan sokissa, selitti vaan että kytät tulee kohta häneltä laukesi haulikko sisällä ja meni panos ovesta läpi. Ja hän joutui kantamaan oven sängyn alle piiloon, ja viemään haulikon piiloon pusikkoon takapihalle. Helvetti pelästyin että itsensä yritti se ampua kun oli se vissiin peukalolla painanut liipasinta. Se ei muistanut että meni se jotenkin uudestaan lataukseen kun sen veti kiinni. En nyt niin muista miten se meni.
No ajattelin että nyt täytyy tehdä jotain Isäni kanssa kun olin ihmetellyt pitkään sen saamia raivokohtauksia. Huoltoasemallakin raivosi se ihmisille että pojan pitää päästä ekana pesuun. Kun Savion Teboilillakin olimme. Kumma kun soitin Isälleni Ambulanssin sen asunnolle ja kerroin mitä oli tapahtunut.
Sanoi saastat tapettavat Mengelen kätyrit Ambulanssi miehet että minun pitää mennä ulos kun Isääni haastattelevat. No annas olla tulivatkin he ulos ja sanoivat, että minut viedäänkin nyt hoitoon. Silloin meinasin hermostua saatanat Mengelen kätyrit, alkoi mittani olemaan niihin niin täysi. No onneksi maltoin mieleni ja soitin kytät paikalle. Sanoi kytät saatanoille Lanssin porukoille että nyt alatte uskomaan Kaitsua kun se oikeassa on.
No menin mukana tervariin sanoi lääkäri isääni haastateltuaan että on Isälläni niin paha dementia että jää se heti hoitoon. Ihmettelin vaan miten oli Isäni päässyt talvipakkaseen yöllä huoltomiehemme ovelle oli mennut aamutakissa kuulemma.
Tarttui Isästä sen raivarit minuunkin kerrankin suutuin sille niin paljon että revin paitani kadulla kulkiessani ihmiset katsoivat kummissaan. Kerran lähdin sen pihasta niin raivoissani että vedin Hiacellanai suoraan puuhun peruutin niin kovaa että meni takalasi hajalle.
Kerran menin Isäni saamassa raivossa Hyrylän montulle ajamaan Enduro Hussellani ajoin suoraan kovalla vauhudilla semmoiseen vastahyppyriin. Lensin kymmenen metriä varmaan pöpelikköön päälleni. Pelästyin että pyörä hajosi mutta oli jalkani kun tulessa katsoin niitä olivat molemmat jalkani reidestä ihan punaiset ja sattui kovasti niihin.
Olin lyönyt jalkani ohjausstongaan ja siitä kipannut minut pöpelikköön. Potkin ketjut paikalleen kun oli ne pinnojen ja rattaan välisssä. Siitä ajoin Nummelan montulle ja otin housut alas ja hieroin jalkojani. Pyörän potkasin käyntiin ja ei muuta kun kiertämään rataa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti