sunnuntai 7. huhtikuuta 2019

Oli lääkkeet äsken otin myös Pamol ja toisen lääkkeen selkää hoitaja sanoi että hän ottaa huomenna Fysioterabeuttiin yhteyttä selästäni

Otin kaikki lääkkeeni äsken kello 19,00 alkoi silloin lääkkeiden jako, sitten oli iltapala. Eipä noi selkäsärkyyni paljon auta, eipä toi selkä nyt muuten vaivaa mutta kun koneella istun ja nousen on se pahana.

Olisi mukava kirjoitella kaikki ihmisten omilla nimillä ja niin kun asiat ovat hoitajista ja tekouskovaisista mitä on tullut matkalla eteeni kummasti. Täysiä huijareita monetkin niin sanotut uskovaiset. Onhan se nyt nähty monessakin paikassa, mitä uskovaiset ovat minulle tehneet matkan varrella. Tämä reissu oli kyllä liikaa aloin paljastamaan paikkoja missä minulle on paskaa tehty.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...