Täytyy tosiaan tarkentaa tekstejäni kun tuttunikin sanoo samaa, kun toi anonyymi toistamisesta ja kirjoitusvirheistä. Kirjoitan vaan niin nopeasti etten huomaa virheitäni niin helposti.
Mutta täytyy nyt yrittää muistaa, mitä olen aikasemmin kirjoitoitellut tarinoihini, jos joku muukin niihin on puuttunut kun tuttuni. Vaikkkei hän ole kuulemma kun kerran, kirjoittanut Blogiini kommentteihin tarinaa. Kun puuttui hän valitukseeni Hallinto-Oikeuteen, Valviraan sekä potilasasiamiehelle netin käytön rajoituksestani, sananvapauteeni puuttumisesta.
Kummasti sain kuukauteen koneeni takasin, olisiko tullut palautetta talolle jostain instansseista. Hyvä että sain koneeni, nyt en kirjoita talonväestä mitään ainakaan nimillä. Eikä minulla olekkaan mitään negatiivista kirjoiteltavaa Kellokosken touhuista hyvä talohan tämä on lusia, niin sanotusti.
Minua vaan alkuun niin vitutti kokin takia joutua tämmöiselle reissulle. Kun sai se tehdä talossa ihan mitä vaan. Lukekaa en nyt ala toistamaan itseäni ettei anonyymi taas iske kiinni, toistamiseen asioissani. Olin vaan niin pillereissä alkuun kun tulin tänne taloon. Eli en muista edes mitä kirjoittelin silloin siitä kyllä varmaan toistoa asioihin tulikin.
Painoi minua niin paljon sen talon touhut kun juoppo kokki sai huseerata itkuviinaa ottaen miten halusi. Poliisia ambulanssia taloon tilaten kolme kertaa pariin kuukauteen luulisi että viranomiset puuttuisivat talon touhuhin. Mutta kun naapuri firman kokki se sekopää oli sai siksi tehdä se mitä huvitti.
Nyt tulee vähän taas toistoa mutta jos joku lukeekin tätä päivää eikä aikasempia tekstejäni. Niin paljon vitutti siellä muuten olisin pysynyt talossa niin kauaan että olisin päässyt saman firman muihin yksiköihin mitä Ismo päälikkö minulle lupasi.
Meni vaan vähän älli minulta kai se salmiakkiviina sen teki ja kun hermostun menee aina minulta älli. Olisivat sanoneet että pysy kämpilläsi se päivä, ja ajaneet minut pois ruokalasta ja kirpputorilta.
Sillähän se olisi ollut selvä olisinhan varmaan uskonut pääliköitä. Tykkäsin muuten asua paikassa kun kyytiä kaupoillekkin järjestyi kun muutti alakertaan mukava pariskunta ison susikoiransa kanssa. Muttuihan tyyli heti talossa ei kokki uskaltanut sekoilla yhtään kun oli pariskunta kotona. Ja ykkösasia oli ettei minulla mennyt hullun lääkettä mitään. Siksihän lähdin Hiidenpellosta pois että pääsin lääkkeistä eroon.
Sama kun oli Veli venäläisen vuokraamia kämppiä duunareilla ja turisteilla oli silloin rauha talossamme. Kun ei kokki tyhmä ollut ja silloin sekoillut.
Mutta täytyy nyt yrittää muistaa, mitä olen aikasemmin kirjoitoitellut tarinoihini, jos joku muukin niihin on puuttunut kun tuttuni. Vaikkkei hän ole kuulemma kun kerran, kirjoittanut Blogiini kommentteihin tarinaa. Kun puuttui hän valitukseeni Hallinto-Oikeuteen, Valviraan sekä potilasasiamiehelle netin käytön rajoituksestani, sananvapauteeni puuttumisesta.
Kummasti sain kuukauteen koneeni takasin, olisiko tullut palautetta talolle jostain instansseista. Hyvä että sain koneeni, nyt en kirjoita talonväestä mitään ainakaan nimillä. Eikä minulla olekkaan mitään negatiivista kirjoiteltavaa Kellokosken touhuista hyvä talohan tämä on lusia, niin sanotusti.
Minua vaan alkuun niin vitutti kokin takia joutua tämmöiselle reissulle. Kun sai se tehdä talossa ihan mitä vaan. Lukekaa en nyt ala toistamaan itseäni ettei anonyymi taas iske kiinni, toistamiseen asioissani. Olin vaan niin pillereissä alkuun kun tulin tänne taloon. Eli en muista edes mitä kirjoittelin silloin siitä kyllä varmaan toistoa asioihin tulikin.
Painoi minua niin paljon sen talon touhut kun juoppo kokki sai huseerata itkuviinaa ottaen miten halusi. Poliisia ambulanssia taloon tilaten kolme kertaa pariin kuukauteen luulisi että viranomiset puuttuisivat talon touhuhin. Mutta kun naapuri firman kokki se sekopää oli sai siksi tehdä se mitä huvitti.
Nyt tulee vähän taas toistoa mutta jos joku lukeekin tätä päivää eikä aikasempia tekstejäni. Niin paljon vitutti siellä muuten olisin pysynyt talossa niin kauaan että olisin päässyt saman firman muihin yksiköihin mitä Ismo päälikkö minulle lupasi.
Meni vaan vähän älli minulta kai se salmiakkiviina sen teki ja kun hermostun menee aina minulta älli. Olisivat sanoneet että pysy kämpilläsi se päivä, ja ajaneet minut pois ruokalasta ja kirpputorilta.
Sillähän se olisi ollut selvä olisinhan varmaan uskonut pääliköitä. Tykkäsin muuten asua paikassa kun kyytiä kaupoillekkin järjestyi kun muutti alakertaan mukava pariskunta ison susikoiransa kanssa. Muttuihan tyyli heti talossa ei kokki uskaltanut sekoilla yhtään kun oli pariskunta kotona. Ja ykkösasia oli ettei minulla mennyt hullun lääkettä mitään. Siksihän lähdin Hiidenpellosta pois että pääsin lääkkeistä eroon.
Sama kun oli Veli venäläisen vuokraamia kämppiä duunareilla ja turisteilla oli silloin rauha talossamme. Kun ei kokki tyhmä ollut ja silloin sekoillut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti