keskiviikko 10. huhtikuuta 2019

Työpisteen koneella ollessa. Nukuin katkonaisesti yöni, heräsin monta kertaa yöllä. Aamusta nukkuen ja töihin päiväruuan jälkeen.

Heräsin hoitajan tuloon ovelleni 7.20 ja siitä lääkkeille kello 7.30 ja sitten menin vielä nukkumaan ja heräsin kello 8.10 oli aamukokous menossa jo silloin.

Siitä menin nukkumaan takasin,  nukuin siitä 11.50 asti ja siitä syömään ja sen jälkeen töihin kello 12.15. Pesin töissä astiat ja keitin kahvit porukalle. Ei ollutkaan yhtään kahvia kun tulin töihin, panin täyden pannun tippumaan.

Pojat lähtivätkin töihin kello 13 sen aikaa kuluttivat ne aikaa ulkotöiden keittiöllä. Kohta panen taas pannullisen kahvia kiehumaan. Maito olikin loppu en tiedä löytyikö sitä ohjaajien tiloista voi olla että oli siellä,  täytyy kohta katsoa jääkaapista sitä. Ovatko ohjaajat sinne laittaneet heidän tiloistaan maitoa.

Harmi kun tuli tämä sairaalareissu ja vielä tommoisilla lausunnoilla kun M1 ja M3 pakkohoitopäätökset. Kyllä tekisi mieli niin tehdä selvää jälkeä niistä ketkä minulle järjestivätkin tämän reissun.

Juoppohullu kokki ei varmaan ollut yksin asialla. Aloin pitämään vähän ääntä paikassa alkoihan tulemaan outoja asioita minulle.

Ihmettelin mikä lääkäri venäläinen talonmiehemme oli kun soitti minulle tänne Kellokoskelle kysyi jotain hoitajaa puhelimeeni. Helvetti että joku saatanan Venäläinen minua lääkitsemään ja paskareissua järjestämään. Miksi antoi kokin tehdä elämästäni helvettiä.

Ja miksei Venäläinen sanonut heti kun Hiidenpellosta nimeäni haki vuokrasopimukseen missä oli Samarian päälikön Ismon nimi. Olisi voinut se sanoa kokista kuka oli sillä mukana että on se tuurijuoppo ja talot myynnissä Samariassa.

Kyllä se pitäisi laki olla niin sanotuilla uskovaisillakin. Eikö Venäläinen talonmiehemme ollut tietoinen kokin touhuista kun oli se Venäjällä vaimonsa ja lapsensa luona. Luulisi että viranomaiset tutkisivat firman kokin touhut. Kun piti olla paikka päihteetön. Mutta kokkihan ei ollut uskossa millään tavalla. Eli voihan senkin ymmärtää sen sekoilut.

Ihmettelen vaan etteivät sille ole varoitusta antaneet talosta laakista häätö päälle. Mutta kun eivät minua tuntuneet noteeraavan kun oli kokki aina kusisukassa kun oli muita talossa.

Minusta vaan ei sekopää tuntunut välittävän yhtään. Huusi ekana kertana hakaten hullun lailla oveani että nyt tulee ruumiita. Oli todella lähellä etten heittänyt sekopäätä rappusia alas. Selitti minulle että oli verta hänen laittiallaan ja luuli hän ruumiita tehneensä. Sitten sanoikon se leikanneensa kynsiään.

No huomasin aika äkkiä kokin vetäneen niin sanottua itkuviinaa. Minkä kyllä ymmärränkin kun oli kumminkin herkkä kaveri. Ja juovuksissa toi tunteensa esiin. Puhuimme herkistä asioistamme sen kanssa kun se vähän oli maistissaan. TOIVOTAAN NYT ETTÄ JUMALA TYÖTÄÄN HÄNESSÄ  TEKEE JA KAIKKEA HYVÄÄ FIRMALLE. JA KAIKILLE KANSOILLE JUMALAN SIUNAUSTA JOIKA TAPAUKSESSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...