Yritin soittaa ulkotöiden työnohjaajalle ei vastannut se meni vastaajaan puhelu, toivotaan että saa sen vastaajastaan. Ilmoitin vaan etten tule töihin iltapäiväksi kun on minulla ulkopuolisen lääkärin vastaanotto.
Tänään pitäisi mennä hetkeksi ulos on minulla kaksi kertaa 15 minuttia ulkoilu eipä siinä paljon ehdi lenkkiä tehdä. Wsop Hennesey konjakkia siihen vihreä tee 40 asteinen vesi ja hunaja. Pitäisi päästä kokopäiväksi ulos että voisi käydä konjakilla. Riittäisi minulle yksi 4 senttiä konjakkia siihen lantringit sekaan.
Ai että olisi se minulle hyvä lääke, en tule konjakista köyhäksi enkä kipeäksi. Menihän siltä Keravan poikien kämpillä vähän liikaakin kun eivät hekään olleet ilman huumeita. Koita nyt siinä sitten itse olla selvinpäin kun muutkin vetivät toki huumeita mistä minä en välitä.
Pystyin kyllä heidän kämpillään olemaan selvinkin päin. Pyöräilin ja kävin salilla sen minkä jaksoin kun pojatkin valvottivat minua huseeraten yölläkin. Sitten nukkuivat kipeänä pitkään.
Vaikka tuttuni sanookin Pameja karkeiksi miksei niitä sitten oikein saa kukaan. Ja miksi nistit kyselee niitä jatkuvasti, onko pameja kyselivät minultakin. Sanoin ettei ole, en muille niitä olisi antanut kun pojille lääkkeenä. Ja minun kontroillessa niiden ottoa ettei mene nekään niillä överiksi, siitä kyllä olisin pitänyt huolen. Onhan pamit hyviä lääkkeitä kontrolluituna muttei kadulle sekopäille.
Nyt lähden keittiölle alkaa kohta ruokailu, vartin päästä alkaa se, tulisi nyt hyvä ruoka kun on hiukan nälkäkin minulla. Katsotaan nyt koska ulkopuolinen lääkäri tulee, ja mitä toi juttelee minulle. Täytyy ekaksi kuunella sitä mitä se puhuu ja haluaa minunkin puhuvan sille. Tämä Kokki ebisodi täytyy kyllä kertoa kun en anteeksi kyllä anna niille ketkä minulle järjestivät tämän ruljanssin jorvin kidutuksen mikä jatkui täällä kellokoskellakin. Pitkään olin ilman lääkkeitä ja sitten löivätkin hupia juoppohullun kokin takia minulle kauheat myrkyt päälle mistä menin täysin sekasin.
Tänään pitäisi mennä hetkeksi ulos on minulla kaksi kertaa 15 minuttia ulkoilu eipä siinä paljon ehdi lenkkiä tehdä. Wsop Hennesey konjakkia siihen vihreä tee 40 asteinen vesi ja hunaja. Pitäisi päästä kokopäiväksi ulos että voisi käydä konjakilla. Riittäisi minulle yksi 4 senttiä konjakkia siihen lantringit sekaan.
Ai että olisi se minulle hyvä lääke, en tule konjakista köyhäksi enkä kipeäksi. Menihän siltä Keravan poikien kämpillä vähän liikaakin kun eivät hekään olleet ilman huumeita. Koita nyt siinä sitten itse olla selvinpäin kun muutkin vetivät toki huumeita mistä minä en välitä.
Pystyin kyllä heidän kämpillään olemaan selvinkin päin. Pyöräilin ja kävin salilla sen minkä jaksoin kun pojatkin valvottivat minua huseeraten yölläkin. Sitten nukkuivat kipeänä pitkään.
Vaikka tuttuni sanookin Pameja karkeiksi miksei niitä sitten oikein saa kukaan. Ja miksi nistit kyselee niitä jatkuvasti, onko pameja kyselivät minultakin. Sanoin ettei ole, en muille niitä olisi antanut kun pojille lääkkeenä. Ja minun kontroillessa niiden ottoa ettei mene nekään niillä överiksi, siitä kyllä olisin pitänyt huolen. Onhan pamit hyviä lääkkeitä kontrolluituna muttei kadulle sekopäille.
Nyt lähden keittiölle alkaa kohta ruokailu, vartin päästä alkaa se, tulisi nyt hyvä ruoka kun on hiukan nälkäkin minulla. Katsotaan nyt koska ulkopuolinen lääkäri tulee, ja mitä toi juttelee minulle. Täytyy ekaksi kuunella sitä mitä se puhuu ja haluaa minunkin puhuvan sille. Tämä Kokki ebisodi täytyy kyllä kertoa kun en anteeksi kyllä anna niille ketkä minulle järjestivät tämän ruljanssin jorvin kidutuksen mikä jatkui täällä kellokoskellakin. Pitkään olin ilman lääkkeitä ja sitten löivätkin hupia juoppohullun kokin takia minulle kauheat myrkyt päälle mistä menin täysin sekasin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti