Antoi vastuuhoitaja minulle ulkotöiden pomon numeron että ilmoitan etten töihin menekkään iltapäivästä. Olisi työt olleet minulla noin kello 12,15- kello 14,30 eli tulee noin kaksi tuntia päivässä töitä maanantaista torstaihin. Mutta on tosiaan ulkopuolisen lääkärin vastaanotto, kuulemma iltapäivästä. On sillä monta potilasta vastaanotettavana siksi menee minulla kuulemma iltapäiväksi vastaanotto
Täytyy nyt olla iisisti etteivät voi sanoa maniaksi jos innostun taas puhumaan asioistani niin paljon. Kuunnella lääkäriäkin, toki kerron tämän reissun ja siihen juontavat syyt. Kun en hyväksy minulle tehtyä vääryyttä, kokki sai sekoilla niin paljon kun sitä huvitti.
Ja minut helvetti tommoisen takia hoitoon. Ja vielä piti olla talo uskovainen ja päihteetön mikä kyllä luki minulla vuokrasopimuksessa. Mutta kun oli kokki viereisen yhteisön kokki ja pätevä alallaan, oli kokki johtajan vanha kaveri. Kumma jos eivät tietäisi kokin touhuista mitään. Olen kirjoitellut asiasta jo aikasemmin tarinoita.
Luulisi että viranomaiset ottaisivat yhteyttä johtajiin, kun kolme kertaa poliisia ja kerran Ambulanssin kutsui sekopäänä taloon. Voihan ollakkin etteivät tiedä kokin touhuista, mikä kyllä olisi ihmeellistä. Kyllä Venäläinen talonmies ainakin tietää kokin sekoilut. Itkuviinaahan toi tuntui vetävän siksi varmaan katsoivatkin asian sormiensa läpi.
No varmaan JUMALA pysäytti kokin kun kuulemma sydämmensä leikattu ja ollut Venäläisen talonmiehen mukaan kuukauden polttamatta ja juomatta. Toivoaan että JUMALA tekee työtään kokissa. Minulle tuli vaan liian rankka reissu sen takia. Miksihän minulle poliisit kutsuivat kirppikselle ja miksei kyttikseltä aamusta kämpille päästäneet. Kun oli jo päälikön kanssa puhe uudesta paikasta, päihteettömästä paikasta missä olisi ollut enemmän ohjelmaa minulle ihmisten ilmoille pitäisi päästä.
Me uskovaiset ollaan todella pitkämielisiä siksi varmaan kokinkin touhuja katselivat läpi sormien ja odottivat sen kääntymistä herran tielle. Nyt on JUMALA varmaan kaveria koskettanut toivotaan nyt niin.
Sanoi Veli Venäläinen talonmies että olisi tullut kokille minua niin ikävä että sydämmensä ei kestänyt. Toiset menee taivaaseen sydämmettömänä toiset päättömänä kuka mitenkin toiset nukkuu rauhassa RAKKAITTENSA VIERESSÄ.
Ollaanhan me kokinkin kanssa niin sanottuja vanhanliiton miehiä. Eikä meitä enää paljon ole siksi pitäisi meidän yhtä pitääkkin. Eikä rasittaa toisiamme niin kun Kokki minua kun jatkuvasti se joi. Olisi oppinut sekin sivistyneen konjakin maistelun, eikä olisi se vetänyt sekopäänä litrakaupalla rähinäviinaa. Kyllä noista sekopääksi tuleekin kun litrakaupalla vetää jotain Suomiviinaakin
Täytyy nyt olla iisisti etteivät voi sanoa maniaksi jos innostun taas puhumaan asioistani niin paljon. Kuunnella lääkäriäkin, toki kerron tämän reissun ja siihen juontavat syyt. Kun en hyväksy minulle tehtyä vääryyttä, kokki sai sekoilla niin paljon kun sitä huvitti.
Ja minut helvetti tommoisen takia hoitoon. Ja vielä piti olla talo uskovainen ja päihteetön mikä kyllä luki minulla vuokrasopimuksessa. Mutta kun oli kokki viereisen yhteisön kokki ja pätevä alallaan, oli kokki johtajan vanha kaveri. Kumma jos eivät tietäisi kokin touhuista mitään. Olen kirjoitellut asiasta jo aikasemmin tarinoita.
Luulisi että viranomaiset ottaisivat yhteyttä johtajiin, kun kolme kertaa poliisia ja kerran Ambulanssin kutsui sekopäänä taloon. Voihan ollakkin etteivät tiedä kokin touhuista, mikä kyllä olisi ihmeellistä. Kyllä Venäläinen talonmies ainakin tietää kokin sekoilut. Itkuviinaahan toi tuntui vetävän siksi varmaan katsoivatkin asian sormiensa läpi.
No varmaan JUMALA pysäytti kokin kun kuulemma sydämmensä leikattu ja ollut Venäläisen talonmiehen mukaan kuukauden polttamatta ja juomatta. Toivoaan että JUMALA tekee työtään kokissa. Minulle tuli vaan liian rankka reissu sen takia. Miksihän minulle poliisit kutsuivat kirppikselle ja miksei kyttikseltä aamusta kämpille päästäneet. Kun oli jo päälikön kanssa puhe uudesta paikasta, päihteettömästä paikasta missä olisi ollut enemmän ohjelmaa minulle ihmisten ilmoille pitäisi päästä.
Me uskovaiset ollaan todella pitkämielisiä siksi varmaan kokinkin touhuja katselivat läpi sormien ja odottivat sen kääntymistä herran tielle. Nyt on JUMALA varmaan kaveria koskettanut toivotaan nyt niin.
Sanoi Veli Venäläinen talonmies että olisi tullut kokille minua niin ikävä että sydämmensä ei kestänyt. Toiset menee taivaaseen sydämmettömänä toiset päättömänä kuka mitenkin toiset nukkuu rauhassa RAKKAITTENSA VIERESSÄ.
Ollaanhan me kokinkin kanssa niin sanottuja vanhanliiton miehiä. Eikä meitä enää paljon ole siksi pitäisi meidän yhtä pitääkkin. Eikä rasittaa toisiamme niin kun Kokki minua kun jatkuvasti se joi. Olisi oppinut sekin sivistyneen konjakin maistelun, eikä olisi se vetänyt sekopäänä litrakaupalla rähinäviinaa. Kyllä noista sekopääksi tuleekin kun litrakaupalla vetää jotain Suomiviinaakin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti