Tutki Fyssari selkäni sanoi että on joku jumi siellä mikä kiristää lihasta, hieroi fyssari selkääni tuolta alhaalta oikealta missä jumi oli päällä. Neuvoi Fysioterabeutti vielä mitä kannattaa minun tehdä selälläni.
Soitin siskolleni mutta meni puhelu vastaajaan. Kumma kun tuntuu ne aina olevan reissussa kun sille soittelen. Jotain pirun outoahan on suvussamme, ja minua pidetään epätietoisuudessa kaikella tavalla. Tuntuvat suku jotain pelkäävän.
Ettei vaan kaikki juonnu homosta Hangonkunnan lääkärin pojasta. Kauan vaan odotti ennen kun alkoi se pilaamaan elämäämme. Tai minun elämäni se on pilannut täysin. Isälleni myrkyt ja minua lääkitsemään, ja keitä muita oli vielä minua hoitoon passittamisillani.
Muuten tuntuu vaan kaikki niin oudolta kun ei linnoissa koskaan minua uskallettu myrkyttää lääkkeillä. Puhuvat Sörkän lääkäristä Lauri Pyykösestä että olisi se kovat myrkyt pojille työntänyt. Minä kyllä Sörkässä kävin pari kertaa pyörähtämässä ei minua kukaan alkanut myrkyttämään.
Kumma oli kun poikakin hehkutti kaikenaikaa, kävi Prätkällä minua moikkaamassa Kellokoskellakin. Ajettiin viisi tuntia ja Vaasasta Mustasta saaresta heille Hyrylään, laittoi pojan vaimo pöydät koreaksi.
Kaikki punttisalit näytti poika olisi ollut Hyrylän vanhanvaruskunnan alueella punttisalikin missä näytti se perheensä käyvän. Sitten kun siirsivät minut siihen viereen Mehiläisen paikkaan. Löivätkin he välit ihan poikki ja oli sekin Mehiläisen paikka, täysin saatanoita hoitajia täynnä.
On käymistäni paikoista ainoa inhimillinen paikka Kielokoto Tikkurila, Hiekkaharju mihin muutimme Tikkurilasta. Harmittaa kun lähdin sieltä yhden pölvästin lypsämänä Syväpuro yhteisöön. Mikä olikin täysin paska reissu kun alkoivat lääkkeitä pakottamaan ottamaan.
Johtaja S.S oikein kyttäsi että söisin hullun lääkkeeni. Syljin vittuun aina lääkkeeni sanoin kyllä etten ole aikoihin syönyt lääkkeitä.Ja tulin Syväpuroon poikia raitistuttamaan juoppoja ja nistejä. Pojat olivat hetken talossa lääkärin määräämissä lääkkeissä ja taas vetämään.
Juopot kävivät lomilla ryyppäämässä. Mara Poikeljärvi perustajan Mauri Poikeljärven veli kyllä muistaakseni sanoi ettei täältä ole Kaitsu raitistunut 35 vuoteen kun kymmenen kaveria. Tämä nyt on minun muistamaani Maran sanoneen.
Näin muistan sen sanoneen, on se prosenttuaalisesti vähän jos näin todella on. Hyvä lomakotihan se on, muuten ihmettelen vaan koko paikkaa. Olisihan siitä minulla kyllä juttuakin kun yksi ihana tyttökin teki kuulemma itsemurhan oli se siellä hetken opiskelijana vissiin.
En nyt muista olenko siitäkin kirjoitellut, koskaan en tule Sannan touhua hyväksymään. Kun jäi minulta perunkirjoituksetkin sen saatanan mustan enkelin takia. Kun järjestivät minut Kellokoskelle osasto kympille.
Ja siitä alkoi kidutukseni kun jouduin Attendon saatanalliseen pirun paikkaan. Mihin tuli S.S kätyri Esa perässäni.
Lukekaa olenhan nuoren tytön Ninja vielä nimeltään itsemurhasta kirjoitellut. Ja muutakin touhusta en muuta ymmärrä onko kaikki niin kusetettavissa vai itsekkö ovat ne tyhmiä. Tämä nyt on minulle sattunutta siksi siitä kirjoittelen.
Kyllä niin vitutti kun mummon mökissä oli piippu pystyssä kun sodan jäljiltä. Olisi Inkeri tätini minulle kaikki varmaan jättänyt kun sen kanssa olisimme vielä ehtineet tavata. Olisin sanonut etten ryyppymiehenä hautaan menisi vaan panen sen rahat hyvyyteen.
Niin kun nytkin tein ei vaan mistään alkanut tulemaan edes velkoja takasin minulle.
Soitin siskolleni mutta meni puhelu vastaajaan. Kumma kun tuntuu ne aina olevan reissussa kun sille soittelen. Jotain pirun outoahan on suvussamme, ja minua pidetään epätietoisuudessa kaikella tavalla. Tuntuvat suku jotain pelkäävän.
Ettei vaan kaikki juonnu homosta Hangonkunnan lääkärin pojasta. Kauan vaan odotti ennen kun alkoi se pilaamaan elämäämme. Tai minun elämäni se on pilannut täysin. Isälleni myrkyt ja minua lääkitsemään, ja keitä muita oli vielä minua hoitoon passittamisillani.
Muuten tuntuu vaan kaikki niin oudolta kun ei linnoissa koskaan minua uskallettu myrkyttää lääkkeillä. Puhuvat Sörkän lääkäristä Lauri Pyykösestä että olisi se kovat myrkyt pojille työntänyt. Minä kyllä Sörkässä kävin pari kertaa pyörähtämässä ei minua kukaan alkanut myrkyttämään.
Kumma oli kun poikakin hehkutti kaikenaikaa, kävi Prätkällä minua moikkaamassa Kellokoskellakin. Ajettiin viisi tuntia ja Vaasasta Mustasta saaresta heille Hyrylään, laittoi pojan vaimo pöydät koreaksi.
Kaikki punttisalit näytti poika olisi ollut Hyrylän vanhanvaruskunnan alueella punttisalikin missä näytti se perheensä käyvän. Sitten kun siirsivät minut siihen viereen Mehiläisen paikkaan. Löivätkin he välit ihan poikki ja oli sekin Mehiläisen paikka, täysin saatanoita hoitajia täynnä.
On käymistäni paikoista ainoa inhimillinen paikka Kielokoto Tikkurila, Hiekkaharju mihin muutimme Tikkurilasta. Harmittaa kun lähdin sieltä yhden pölvästin lypsämänä Syväpuro yhteisöön. Mikä olikin täysin paska reissu kun alkoivat lääkkeitä pakottamaan ottamaan.
Johtaja S.S oikein kyttäsi että söisin hullun lääkkeeni. Syljin vittuun aina lääkkeeni sanoin kyllä etten ole aikoihin syönyt lääkkeitä.Ja tulin Syväpuroon poikia raitistuttamaan juoppoja ja nistejä. Pojat olivat hetken talossa lääkärin määräämissä lääkkeissä ja taas vetämään.
Juopot kävivät lomilla ryyppäämässä. Mara Poikeljärvi perustajan Mauri Poikeljärven veli kyllä muistaakseni sanoi ettei täältä ole Kaitsu raitistunut 35 vuoteen kun kymmenen kaveria. Tämä nyt on minun muistamaani Maran sanoneen.
Näin muistan sen sanoneen, on se prosenttuaalisesti vähän jos näin todella on. Hyvä lomakotihan se on, muuten ihmettelen vaan koko paikkaa. Olisihan siitä minulla kyllä juttuakin kun yksi ihana tyttökin teki kuulemma itsemurhan oli se siellä hetken opiskelijana vissiin.
En nyt muista olenko siitäkin kirjoitellut, koskaan en tule Sannan touhua hyväksymään. Kun jäi minulta perunkirjoituksetkin sen saatanan mustan enkelin takia. Kun järjestivät minut Kellokoskelle osasto kympille.
Ja siitä alkoi kidutukseni kun jouduin Attendon saatanalliseen pirun paikkaan. Mihin tuli S.S kätyri Esa perässäni.
Lukekaa olenhan nuoren tytön Ninja vielä nimeltään itsemurhasta kirjoitellut. Ja muutakin touhusta en muuta ymmärrä onko kaikki niin kusetettavissa vai itsekkö ovat ne tyhmiä. Tämä nyt on minulle sattunutta siksi siitä kirjoittelen.
Kyllä niin vitutti kun mummon mökissä oli piippu pystyssä kun sodan jäljiltä. Olisi Inkeri tätini minulle kaikki varmaan jättänyt kun sen kanssa olisimme vielä ehtineet tavata. Olisin sanonut etten ryyppymiehenä hautaan menisi vaan panen sen rahat hyvyyteen.
Niin kun nytkin tein ei vaan mistään alkanut tulemaan edes velkoja takasin minulle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti