tiistai 18. kesäkuuta 2019

Aamu joutaa ei uni tullutkaan enään aamusta, kohta onkin sitten ruoka ja minulla pöytien pyyhintä. Sitten on töihin lähtö työsalin keittiölle.

Olin hetken sängyn pohjassa aamusta kun oli univelkaa viimeyöltä, muttei uni tullut enään aamusta en tiedä miksi. Täytyy nyt vaan jaksaa tämä päivä jos ensiyönä nukkuisi paremmin, nukuin kyllä kello 23 - 5 välisen ajan mutta silti on vähän höperö olo niinkun väsymyksestä johtuen.

Kohta onkin ruoka meillä ja sen jälkeen on minulla pöytien pyyhintä, on se homma kolme kertaa päivässä illasta on eniten duunia kun pitää roskikset vielä tyhjentää. Muuten on helppo homma pöytien pyyhintä muutaman minuutin homma se on kaksi pöytää ja kattaus pöydät siinä kaikki.

Mitähän ruokaa tulee tänään kunhan ei vaan riisiä jää se syömättä minulta kun viimeksi tuli taas tulppa nieluuni niin että jäi minulta jälkiruoka syömättä ja jouduin menemään puklaamaan vessaan.

Ruuan jälkeen onkin minulla työsalin keittiölle meno on heti siellä astianpesua koneella ja kahvinkeittoa elleivät sitten ole joku ne jo keittänyt. Ei minulla siellä työt rasita kun on koneen päälle pano ja astioitten laitto kaappiin. Sitten on vaan kahvin keitto pojille kun tulee ne töistä. Siinä onkin hommani toki jos tulee kuraa jaloissa jouduin lakasemaan ja kuran moppaamaan. Nyt on ollut kuivaa pysynyt lattiat puhtaana.

On minulla töitä vaan kaksi tuntia päivässä ja neljänä päivänä viikossa maanantaista torstaihin, eli ei työt minua rasita helpolla pääsen.

Kohta alan lähtemään keittiölle ruualle alkaa se tulemaan kohta, toivotaan nyt ettei tule riisiä. Pitäisi minun puhua henkilökunnalle tosta riisistä että olen ehkä allerginen sille jos saisin jotain muuta sen tilalle peruna olisi hyvä. Olen humannut ennenkin ton riisin tekemän tulpan nieluuni niin että olen joutunut sen oksentamaan pois lyömällä sormet kurkkuun.

Joku siinä riisissä on koostumus tai mikä ettei mene se aina nielustani alas, välillä on se mennyt mikä onkin outoa ettei aina tule tulppaa. Sama kun söin välillä tonnikalaa välilä sekin teki tulpan nieluuni. Kummallista on ruoka minulle.

En vissiin kylille jaksakkaan tänään mennä kun väsyttää jotenkin niin paljon semmoinen höperö olotila on. Kumma vaikka nukuinkin aika hyvin ja pitkäänkin viimeyönä. Kuusituntia unta pitäisi kyllä riittää minulle, mutta kun on minulla usealta yöltä univelkaa vaikuttaa sekin varmaan. No toivotaan että normalisoituu uneni pikkuhiljaa, ja nukun aamuun asti kun nyt olen herännyt kun nakutettuna kello 2 ja siitä vielä nukkumaan ja tikkana kello 4 pystyyn. Välillä toki nukun liikaakin mihin henkilökuntakin on puuttunut, mikä on kumma mikä niille on hyvä nukkuu liikaa vai liian vähän sairasta on niiden mielestä molemmat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...