Oli tosiaan taas riisiä ruokailussa jäi ne syömättä otin vaan broileri kastiketta ja porkkanaraastetta. On taas riisi tehnyt tulpan nieluuni niinkun aina ennenkin, siksi en sitä edes yritä syödä. Pyyhin ruuan jälkeen pöydät mikä on helppo homma muutaman minuutin homma se on. Illasta on enemmän hommia kun on roskiksien tyhjennys.
Tulin työsalin keittiölle laitoin pesukoneen päälle pojat lähti duuniin kello 13. Latasin kahvinkeittimen valmiiksi kun keitän kahvit pojille vielä kun tulee ne töistä noin kello 14,15 työt loppuu kello 14,30.
On vielä kaksi kertaa minulla pöytien pyyhintä tänään ruualla ja iltapalalla. En välitä näistä kotitöistä on ne aika rasite kattaus on kovin homma siinä on kanssa kokopäivän kiinni.
On minulla aikaa olla työsalin koneella kun sain astiatkin pestyä ja koneesta kaappiin ne kohta panen kahvin tippumaan kun alkaa pojat valumaan töistä.
Harmi kun ei tullut uni enään aamusta vaikka yritin olla sängyssä, yleensä saan unen vielä aamupäivästä väsyneenä ollessani. Nukuin kyllä kello 23-5 välisen ajan mutta höperö olo on kumminkin minulla väsymyksestä. Olisiko monen yön heräämisestä kehdelta mikä onkin outoa mikä juuri kahdelta minut herättää. Mutta heti takasin nukkumaan ja aamuun nukkuen.
Tänään onneksi meni kello 5 herätykseni mikä on hyvä että menee aamuun asti herätykseni. Kyllä minä sitten taas nukun liikaakin kun se aika tulee.
On henkilökunta sanonut siitäkin kun olen nukkunut pitkälle päivään, pitää ne sitäkin sairaana. Mutta sitten pitävät valvomistakin sairaana. Eli mikä on niille sitten hyvä, minä tykkään kirjoitella yöllä kun nyt vaan saisi konetta käyttää, mutta kieltävät sen käytön olen kirjoitellut kynällä paperille. Vaikka omahoitaja sanoi että vastaa se koneella oloa. Eivät kyllä voi kieltää minulta kirjoitteluani kun tulee minulta semmoista tekstiä välillä kun uniakin näen mitkä pitää saada laitettua ylös. Nyt suljen koneen alkaa pojat kohta tulemaan töistä, keitän kahvit niille. Palataan päiväkirjaani tuonnempana.
Tulin työsalin keittiölle laitoin pesukoneen päälle pojat lähti duuniin kello 13. Latasin kahvinkeittimen valmiiksi kun keitän kahvit pojille vielä kun tulee ne töistä noin kello 14,15 työt loppuu kello 14,30.
On vielä kaksi kertaa minulla pöytien pyyhintä tänään ruualla ja iltapalalla. En välitä näistä kotitöistä on ne aika rasite kattaus on kovin homma siinä on kanssa kokopäivän kiinni.
On minulla aikaa olla työsalin koneella kun sain astiatkin pestyä ja koneesta kaappiin ne kohta panen kahvin tippumaan kun alkaa pojat valumaan töistä.
Harmi kun ei tullut uni enään aamusta vaikka yritin olla sängyssä, yleensä saan unen vielä aamupäivästä väsyneenä ollessani. Nukuin kyllä kello 23-5 välisen ajan mutta höperö olo on kumminkin minulla väsymyksestä. Olisiko monen yön heräämisestä kehdelta mikä onkin outoa mikä juuri kahdelta minut herättää. Mutta heti takasin nukkumaan ja aamuun nukkuen.
Tänään onneksi meni kello 5 herätykseni mikä on hyvä että menee aamuun asti herätykseni. Kyllä minä sitten taas nukun liikaakin kun se aika tulee.
On henkilökunta sanonut siitäkin kun olen nukkunut pitkälle päivään, pitää ne sitäkin sairaana. Mutta sitten pitävät valvomistakin sairaana. Eli mikä on niille sitten hyvä, minä tykkään kirjoitella yöllä kun nyt vaan saisi konetta käyttää, mutta kieltävät sen käytön olen kirjoitellut kynällä paperille. Vaikka omahoitaja sanoi että vastaa se koneella oloa. Eivät kyllä voi kieltää minulta kirjoitteluani kun tulee minulta semmoista tekstiä välillä kun uniakin näen mitkä pitää saada laitettua ylös. Nyt suljen koneen alkaa pojat kohta tulemaan töistä, keitän kahvit niille. Palataan päiväkirjaani tuonnempana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti