Avasin koneeni jo 5,40 riskilläkin että yökkö huomaisi ei huomannut joten aloin kirjoittelemaan. Siitä kahvin keittoon kello kuusi kun aukesi keittiö silloin. Oli lääkkeet kello 7,30 minulla ei mene myrkkyjä mene vaan verenohennukseen primaspan ja monivitamiini. Sen jälkeen oli kello kahdeksan aamukokous ja sen jälkeen oli aamupala söin puuron ja siivut makkaraa ja juustoa join tuoremehun ja puolikuppia kahvia.
Nyt tulin koneelle ja aloin kirjoittelemaan päiväkirjamuotoista tekstiäni jos jotain kiinnostaa tarinani meidän päivästä täällä Kellokoskella. Nyt mietin jos kävisin vielä nukkumaan tunniksi pariksi kun on vähän väsynyt olo minulla kun meni niin myöhäseksi nukkumaan menoni kello 23, se on minulla turhan myöhään kun kumminkin heräsin kello 5 pintaan.
Tulihan siinä noin 6 tuntia unta en nyt muista heräsinkö yöllä ollenkaan. Kun olen herännyt pitkään kun nakutettuna kello 2 yöllä siitä olen mennyt monesti takasin nukkumaan ja herännyt kello 4. Olen yöllä kynällä kirjoitellut tarinoitani en ole uskaltanut konetta avata kun kerran jo ottivat sen kuukaudeksi pois yöllisen kirjoittelun vuoksi ja hoitajista kirjoittamalla. Pitää olla hiljaisuus kello 23-6 välisen ajan.
Tekisi mieli lähteä kylille Baarissa voisi käydä juomassa limun ja miksei jäätelöllä. Voisin mennä pitkästä aikaa Sheriffiin kun en ole siellä tosiaan aikoihin käynyt. Tekisi mieli ottaa lääkekonjakkini Wsop Hennesey vihrellä teellä hunajalla kuumalla vedellä kyllä niin piristäisi se jos 8 senttiäkin sitä joisi.
Ei siitä ryyppy päälle iske mutta kun lukee paperissani ettei saa ryyppyä ottaa sairaalahoidon aikana en viitsi sillä leikkiä, kun voivat vielä puhalluttaa minut menee kaikki luvat siitä. Eikä se ole puhalluksesta kiini ei toi muutama sentti varmaan puhalluksessa näy. Mutta ei vaan viitsi muuten leikkiä kun isolta mieheltä kielletään lääkekonjakin otto.
Nyt sänkyyn jos vielä uni tulisi saisi vaikka tunnin nukuttua tekisi se ihan hyvää minulle kun tuntuu olevan univelkaa minulla on sitä pitemmältä ajalta. Palataan asiaan myöhemmin, näkemiin lukijani.
Nyt tulin koneelle ja aloin kirjoittelemaan päiväkirjamuotoista tekstiäni jos jotain kiinnostaa tarinani meidän päivästä täällä Kellokoskella. Nyt mietin jos kävisin vielä nukkumaan tunniksi pariksi kun on vähän väsynyt olo minulla kun meni niin myöhäseksi nukkumaan menoni kello 23, se on minulla turhan myöhään kun kumminkin heräsin kello 5 pintaan.
Tulihan siinä noin 6 tuntia unta en nyt muista heräsinkö yöllä ollenkaan. Kun olen herännyt pitkään kun nakutettuna kello 2 yöllä siitä olen mennyt monesti takasin nukkumaan ja herännyt kello 4. Olen yöllä kynällä kirjoitellut tarinoitani en ole uskaltanut konetta avata kun kerran jo ottivat sen kuukaudeksi pois yöllisen kirjoittelun vuoksi ja hoitajista kirjoittamalla. Pitää olla hiljaisuus kello 23-6 välisen ajan.
Tekisi mieli lähteä kylille Baarissa voisi käydä juomassa limun ja miksei jäätelöllä. Voisin mennä pitkästä aikaa Sheriffiin kun en ole siellä tosiaan aikoihin käynyt. Tekisi mieli ottaa lääkekonjakkini Wsop Hennesey vihrellä teellä hunajalla kuumalla vedellä kyllä niin piristäisi se jos 8 senttiäkin sitä joisi.
Ei siitä ryyppy päälle iske mutta kun lukee paperissani ettei saa ryyppyä ottaa sairaalahoidon aikana en viitsi sillä leikkiä, kun voivat vielä puhalluttaa minut menee kaikki luvat siitä. Eikä se ole puhalluksesta kiini ei toi muutama sentti varmaan puhalluksessa näy. Mutta ei vaan viitsi muuten leikkiä kun isolta mieheltä kielletään lääkekonjakin otto.
Nyt sänkyyn jos vielä uni tulisi saisi vaikka tunnin nukuttua tekisi se ihan hyvää minulle kun tuntuu olevan univelkaa minulla on sitä pitemmältä ajalta. Palataan asiaan myöhemmin, näkemiin lukijani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti