Sama kun oli vapaustaistelija Ernesto Ghe Guevara köyhien ja kiusattujen asioitten ajaja. Olen vaan joutunut taistelemaan tuulimyllyjä vastaan yksin sotiessani pyrogratiaa vastaan. Heikkojen ja kiusattuen asioita ajaessani. Kun on suomen asiat mitä on ja politiikot samaa paskaa, köyhä on köyhä ja kipeä on kipeä.
On vaan yksin taistelu niin turhauttavaa kun ei oikein saa apua muista potilaista, sitten olen aina hoitohenkilökunnan hampaissa ajaessani muidenkin asioita.
Eilen juuri omahoitaja sanoi iltapalalla etten saa puhua, vaikkei kuulu helvetti sille yhtään mitä puhun potilaiden kanssa. Pyysi se minut vielä keittiöön puhumaan kanssaan. Kun kyselin sen täällä olleen Somalipojan nimeä. Kun oli joku Somalipoika raiskannut 5 vuotiaan tytön ja minusta samanniminen poika se oli. Ja netissä saman näköinenkin, en sata varma voi siitä olla kun eivät sanoneet pojan nimeä. Mutta olkoon mikä on saahan noi Somalit raiskailla lapsiamme ja jos viellä täällä oli turvassa sama kaveri eikä kukaan sille tehnyt mitään. Jos näin oli nimi vaan kävi korvaani.
Ja kyllä näistä lastenraiskaaja Somaleista pitää uskaltaa puhua oli kuka hyvänsä. On se minusta niin kauhea rikos 5 vuotiaan raiskaus. Voi olla siinä tytön elämä pilalla ikuset traumat saanut siitä.
Ja helvetti jos omahoitaja ei tykännyt että kyselin somalipojan nimeä täältä, onhan se kumma siltä tommoisen rikoksen tehnyt jos sama kaveri oli eikä saisi nimeä kysellä. Paljastaahan tommoinen kaveri pitäisi. Oli netissä nimet ja kuvat siitä en nyt sukunimeä muista mutta etunimi oli Abigail.
On vaan yksin taistelu niin turhauttavaa kun ei oikein saa apua muista potilaista, sitten olen aina hoitohenkilökunnan hampaissa ajaessani muidenkin asioita.
Eilen juuri omahoitaja sanoi iltapalalla etten saa puhua, vaikkei kuulu helvetti sille yhtään mitä puhun potilaiden kanssa. Pyysi se minut vielä keittiöön puhumaan kanssaan. Kun kyselin sen täällä olleen Somalipojan nimeä. Kun oli joku Somalipoika raiskannut 5 vuotiaan tytön ja minusta samanniminen poika se oli. Ja netissä saman näköinenkin, en sata varma voi siitä olla kun eivät sanoneet pojan nimeä. Mutta olkoon mikä on saahan noi Somalit raiskailla lapsiamme ja jos viellä täällä oli turvassa sama kaveri eikä kukaan sille tehnyt mitään. Jos näin oli nimi vaan kävi korvaani.
Ja kyllä näistä lastenraiskaaja Somaleista pitää uskaltaa puhua oli kuka hyvänsä. On se minusta niin kauhea rikos 5 vuotiaan raiskaus. Voi olla siinä tytön elämä pilalla ikuset traumat saanut siitä.
Ja helvetti jos omahoitaja ei tykännyt että kyselin somalipojan nimeä täältä, onhan se kumma siltä tommoisen rikoksen tehnyt jos sama kaveri oli eikä saisi nimeä kysellä. Paljastaahan tommoinen kaveri pitäisi. Oli netissä nimet ja kuvat siitä en nyt sukunimeä muista mutta etunimi oli Abigail.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti